|
Op welke dag wil jij de voetbal-barbecue-party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Welke dag dat nu is maakt me niet uit, maar ik zou wel willen pleiten om dat betrekkelijk vooraan in de vakantie te doen. Ik ga immers jammer genoeg niet de enige zijn met 2e zit, vrees ik. |
|
|
| TOR |
ik wacht liever op een voorstel van Mike, want uiteindelijk is het hij die op het idee kwam. ik schik me dan wel naar hem...
ik vrees dat hij in de weekends niet vrij zal zijn deze zomer.
heel wat dinsdagen en woensdagen is hij ook niet vrij, want op dinsdagavond moet hij vaak in Amnesia gaan draaien op Ibiza. |
|
|
| FUSyke |
| Het is beter dat er 1 iemand (M.I.K.E.) gewoon een datum zegt en dat wij er ons naar schikken dan dat we met een ganse hoop een datum afspreken want dit gaat nooit lukken. Er zal altijd wel iemand zijn die niet kan komen. Het is dus gewoon wachten op een datum en hopelijk komt die er vlug zo kan ik mijnen congé vragen:) |
|
|
| Mister_Michel |
| Ik hoop dat het uiteindelijk in het weekend is, anders ben ik er zoizo ni bij. Werken namelijk... |
|
|
| Kelly* |
| Liefst in't weekend voor mij ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Het is beter dat er 1 iemand (M.I.K.E.) gewoon een datum zegt en dat wij er ons naar schikken dan dat we met een ganse hoop een datum afspreken want dit gaat nooit lukken. Er zal altijd wel iemand zijn die niet kan komen. Het is dus gewoon wachten op een datum en hopelijk komt die er vlug zo kan ik mijnen congé vragen:) |
khoef niks meer toe te voegen. :) dag maakt me nie veel uit als ik maar op voorhand weet wanneer het is, kan ik vrij vragen! :)
kben niet van plan om op vakantie te gaan dit jaar. wil zoveel mogelijk werken! :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Zehra
kben niet van plan om op vakantie te gaan dit jaar. wil zoveel mogelijk werken! :D |
:eyes: |
|
|
| TOR |
geld nodig om al die feestjes te betalen hé Glad ;)
ik ga ook niet op reis dit jaar... wat werken en ook mijn scriptie zal de nodige tijd in beslag nemen.... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
geld nodig om al die feestjes te betalen hé Glad ;) |
In het geval van Z is het om tt's te kopen heb ik al vaak verstaan :)
Anyway, welke dag maakt mij niet zoveel uit, maar dit is mijn vakantie-tijd: 9 tot 18 juli. Gelezen Gert? :D |
|
|
| eieregooie |
blablabla *worship* MIKE :p
Kom op zeg, MIKE is ook gewoon een mens, die heeft wel meer dagen vrij hoor, en anders kan ie het vrij maken, net als ieder ander. Als wij als collectief zeggen liefst op een zondag (of wat er dan ook uit het collectief komt) dan kan hij vast wel een zondag vrij maken en mag hij dus bepalen welke dat is... Lijkt me beter dan dat je MIKE zijn ideale datum zou laten uitkiezen er kunnen maar 5 mensen komen... (om het maar ff te overdrijven)
Met andere woorden, goed idee deze thread :) En als het je niets uitmaakt dan vote je niet en wacht je lekker af, simpel :)
My 2 cents... |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
blablabla *worship* MIKE :p
Kom op zeg, MIKE is ook gewoon een mens, die heeft wel meer dagen vrij hoor, en anders kan ie het vrij maken, net als ieder ander. Als wij als collectief zeggen liefst op een zondag (of wat er dan ook uit het collectief komt) dan kan hij vast wel een zondag vrij maken en mag hij dus bepalen welke dat is... Lijkt me beter dan dat je MIKE zijn ideale datum zou laten uitkiezen er kunnen maar 5 mensen komen... (om het maar ff te overdrijven)
Met andere woorden, goed idee deze thread :) En als het je niets uitmaakt dan vote je niet en wacht je lekker af, simpel :)
My 2 cents... |
Kan het niet beter zeggen. In 't "slechtste geval" komt MIKE gewoon niet en zijn we zelf met ongelofelijk veel mensen. Liever 20 mensen dan 10 mensen + mike :) |
|
|
| Zehra |
| liever IK en MIKE dan twintig mensen en geen MIKE! :toothless |
|
|
|
|