return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Op welke dag wil jij de voetbal-barbecue-party (pg. 4)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
mij maakt het niet uit welke dag ...
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
maar dat gebeurt toch ook op deze manier?

Wij geven voorkeur aan, maar MIKE beslist uiteindelijk...


inderdaad

maar we moeten natuurlijk wel iets van mike horen. Dus nog ff afwachten :)
Wildfir3
Zit me net te bedenken dat ik er waarschijnlijk toch niet zal kunnen bijzijn. Tenzij de laatste week van juni dan, maar dat zal wel veel te kortbij zijn en dan hebben mensen nog examens enzo.

De reden is dat het mij anders ongetwijfeld veel te druk zal worden. Moet al 6 dagen op 7 acht uur per dag gaan werken, dan denk ik dat ik zondag wel uitgeteld zal zijn :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Wildfir3
Zit me net te bedenken dat ik er waarschijnlijk toch niet zal kunnen bijzijn.

Spijtig, I was just starting to like you :p ;)
pooley
Don't touch my bitch, bitch :)
Pumaz
Euhm, niet op die manier...
:nervous:
:p
pooley
Ok dan ist goe :)
Pumaz
En ik heb die juist die 'Spiderman will make you gay' ding gezien :haha:

don't worry I know it's a joke
Jasperovitsj
Het zal naar alle waarschijnlijkheid een weekend worden, aangezien dat voor de werkende mensen en werkende studenten de beste oplossing is, en ook de sporthal is dan vroeger geopend (in de week is die pas vanaf 20u beschikbaar). In ieder geval gaat de voetbal/bbq/party zeker door, ook al kan Mike er niet bij zijn. Als hij niet kan op de dagen dat we voorstellen is dat jammer, maar dan moeten we gewoon is een aparte voetbalmatch met hem houden zonder bbq en party. Ik vind gewoon dat het zonde zou zijn om ons te focussen op Mike en daardoor mensen uitsluiten die anders wel zouden kunnen komen.

Dus jah, we zien wel wat er van Mike's kant uit de bus komt, maar de kans is in ieder geval reëel dat hij er niet bij is op de voetbal/bbq/party. Als iemand daar problemen mee heeft mag die dat altijd zeggen, dan zien we of Mike met het Beta-gevoel te combineren is! :)
Tiger777
hear hear!

(mee akkoord dus:tongue3 )

Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het zal naar alle waarschijnlijkheid een weekend worden, aangezien dat voor de werkende mensen en werkende studenten de beste oplossing is, en ook de sporthal is dan vroeger geopend (in de week is die pas vanaf 20u beschikbaar). In ieder geval gaat de voetbal/bbq/party zeker door, ook al kan Mike er niet bij zijn. Als hij niet kan op de dagen dat we voorstellen is dat jammer, maar dan moeten we gewoon is een aparte voetbalmatch met hem houden zonder bbq en party. Ik vind gewoon dat het zonde zou zijn om ons te focussen op Mike en daardoor mensen uitsluiten die anders wel zouden kunnen komen.

Dus jah, we zien wel wat er van Mike's kant uit de bus komt, maar de kans is in ieder geval reëel dat hij er niet bij is op de voetbal/bbq/party. Als iemand daar problemen mee heeft mag die dat altijd zeggen, dan zien we of Mike met het Beta-gevoel te combineren is! :)

spoken as a true leader
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
spoken as a true leader


hehe, klopt.

maar toch zou het zonde zijn om de zoveelste "Mike-meeting zonder Mike" te hebben, niet? :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement