return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Op welke dag wil jij de voetbal-barbecue-party (pg. 5)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^hahaha, ik was het al vergeten. ik zou het nu geen ramp vinden moest die er niet bij zijn, kdenk dat ge het misschien zelf nog zou beklagen. alle nie slecht bedoelt e, maar kdenk dat ie misschien te hard in de spotlight zou staan bij bepaalde mensen.
misschien zelf bij men eigen :o :rolleyes: . IMO dus misschien heb ik wel liever een bescheiden BETA feesje
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR


maar toch zou het zonde zijn om de zoveelste "Mike-meeting zonder Mike" te hebben, niet? :o

Das net het hele punt! :)
Als Mike niet kan is het gewwon geen Mike-meeting meer, dan is het beta-bbq/party, en dan toevallig gaan we ook nog een voetbalmatch houden omdat de locatie zich daar toch perfect voor leent! No more, no less.
Op een andere dag - als Mike kan - houden we dan gewoon de voetbal zoals hij het wou op zijn forum, en dat heeft dan gewoon niks meer met het Beta-forum te maken. De 2 dingen worden gewoon losgetrokken van elkaar als ze niet te combineren zijn. :)
TOR
ok, i understand :o
Jasperovitsj
Nog steeds geen nieuws van Mike...
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog steeds geen nieuws van Mike...


Kzou voorstellen om de deadline om de datum te beslissen eind deze week te leggen. Straks huurt er ook iemand anders de sporthal als wij ze willen. Hoewel dit niet waarschijnlijk is. Dan kunnen we ook alles beginnen regelen.

Als ik deze thread hier goed doorlees dan komen volgende data naar voren.

zaterdag 24 juli
zondag 25 juli
zaterdag 31 juli
zondag 1 augustus

Het organiseren op zaterdag heeft als voordeel dat de meeste jobstudenten en werkende mensen op hun gemak kunnen uitslapen zondag.

Het organiseren op zondag heeft als voordeel dat de ta's die met de trein komen al rond 6.00 een trein terug kunnen nemen.


mensen die mee willen helpen bij de organisatie mogen zich hier nog altijd melden. Voorlopig zijn we al met 2,nl ikzelf en jasper
Jasperovitsj
Volledig akkoord met de deadline, anders kunnen we hier nog lang blijven wachten denk ik!

En voor de organisatie zoeken we inderdaad nog volk! Op voorhand moet er vooral gepland worden, een begroting gemaakt worden en jusit zien wat we allemaal nodig hebben en vooral waar we dat gaan halen. Op de dag zelf zal het vooral zaak zijn om alle benodigdheden (vooral licht en geluid) daar te krijgen (ten minste als we het gratis willen doen, we kunnen natuurlijk altijd een discobar gaan huren, maar echt goedkoop is da ni). Er zal ook een soort van taakverdeling gemaakt moeten worden, want de BBQ moet voorbereid worden (vlees en groenten perpareren, het bakken an sich, en onderschat dat niet), de discobar moet geïnstalleerd worden, en dan moet er ook nog gevoetbald worden...
Dus mensen, als je kan en wil, help aub een beetje mee, anders gaat het voor Gert en mij een heel zware dobber worden! :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En voor de organisatie zoeken we inderdaad nog volk! Op voorhand moet er vooral gepland worden, een begroting gemaakt worden en jusit zien wat we allemaal nodig hebben en vooral waar we dat gaan halen.

Hier wil ik gerust mee helpen :)
quote:
Op de dag zelf zal het vooral zaak zijn om alle benodigdheden (vooral licht en geluid) daar te krijgen (ten minste als we het gratis willen doen, we kunnen natuurlijk altijd een discobar gaan huren, maar echt goedkoop is da ni).

Zijn er betas die hun materiaal willen/kunnen meebrengen?
Materiaal dat we eigenlijk hebben huren zou nogal raar zijn. Bij mij persoonlijk zit het meeste in racks dus evident is het niet. En van Aalst naar Antwerpen iets sleuren als mensen in Antwerpen wonen is ook onlogisch.
quote:
Er zal ook een soort van taakverdeling gemaakt moeten worden, want de BBQ moet voorbereid worden (vlees en groenten perpareren, het bakken an sich, en onderschat dat niet)

You don't want me to cook, trust me on this ;)

Dus, algemene organisatie-dingen zijn goed voor mij. Maar we vergeten nog iets: hoe bepalen we wie mag spelen? Anders wil ik mij daarop concentreren...
Jasperovitsj
Vanaf de deadline is afgelopen en de datum beslist is zal ik een aparte thread maken waarin we alle praktische dingen en benodigdheden kunnen afspreken! :)

En jah, voor de Dj's, hoe gaan we dat aanpakken? Ik had al iets opgevangen van een demo-systeem, maar wie gaat die beoordelen, en op zo'n korte tijd? En is het wel de bedoeling dat alleen de beste DJ's spelen, of moet iedereen een kans krijgen? En hoe lang mogen ze spelen? Daar gaan we toch een concensus over moeten bereiken, anders geeft het misschien problemen of gezever achteraf...
Pumaz
Ik zal een poll starten, wacht ff he...
Jasperovitsj
Goed, maar hou het echt exclusief voor de Dj's, het heeft geen zin om nu al alles af te spreken als er nog geen datum bekend is! :)

Meltoz
Zou perfect zijn om het in de laatste week van juli te houden, julie zijn schatten :nervous: want ben daar voor op reis :) Wil gerust helpen, ma op't moment zijn't examens ma heb den 25ste gedaan, dus van dan kan je op mij rekenen ;)
Kaidreas
ik wil ook wel helpen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement