return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Op welke dag wil jij de voetbal-barbecue-party (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
stel mike kan alleen in augustus of september? Dan lijkt het me toch leuk om het hele gebeuren gewoon te laten doorgaan zonder mike.
En dan zijn we al beetje getraind voor als we tegen mike voetballen.

Het ambetante is dat je niks kan organiseren zolang je geen datum kent, en juli is niet zoveraf meer. En er zal toch wel wat werk in kruipen om alles georganiseerd te krijgen. Misschien een organisatieteam samenstellen van een aantal mensen (best ook niet teveel)?
Zehra
quote:
Originally posted by djcresto
stel mike kan alleen in augustus of september? Dan lijkt het me toch leuk om het hele gebeuren gewoon te laten doorgaan zonder mike.
En dan zijn we al beetje getraind voor als we tegen mike voetballen.

Het ambetante is dat je niks kan organiseren zolang je geen datum kent, en juli is niet zoveraf meer. En er zal toch wel wat werk in kruipen om alles georganiseerd te krijgen. Misschien een organisatieteam samenstellen van een aantal mensen (best ook niet teveel)?


kzou wel in die team willen zitten maar:

1) heb nie zoveel tijd omwille van de examens... :nervous: en die duren tot de 24ste juni. dan ist al bijna juli.
2) die sporthal en zaal liggen in antwerpen en als er dingen geregeld moeten worden kan ik moeilijk ff naar antwerpen rijden en terug. dus het is beter dat er de mensen in die buurt alles regelen.

mah als ik kan helpen met iets, let me know! :)
djcresto
quote:
Originally posted by Zehra
2) die sporthal en zaal liggen in antwerpen en als er dingen geregeld moeten worden kan ik moeilijk ff naar antwerpen rijden en terug.

:whip: :whip: :whip:

grrrrr Oost-Vlaanderen eh Zehra :p :p


quote:
Originally posted by Zehra
dus het is beter dat er de mensen in die buurt alles regelen.


ja das misschien het gemakkelijkst, als er eens bijeen moet gezeten worden. Alleja, antwerpen is ook nie zover eh
New Wave
Willen jullie ook een nederlands team er bij hebben :p?
Een team wat beter is dan het nederlands elftal :p?
Dark Apostle
maakt bij ni uit of ik kan komen of niet hangt puur af van mijn vakantiejob en/of andere verplichtingen.
Dus geef maar gewoon datum, plaats, uur, voorwaarden.
Jasperovitsj
Eerst en vooral ga ik volledig akkoord met Ei, ik denk dat het beta-aspect hier moet blijven primeren boven het Mike-effect. Uiteindelijk kunnen we altijd nog een voetbalmatch tegen Mike organiseren op een later tijdstip. Maar een beta-bbq/party met maar enkele beta's lijkt mij een beetje zinloos...

Ik wil zeker - na de examens - meewerken aan de organisatie, vooral praktisch dan. Het is niet de eerste keer dat ik een BBQ organiseer of een party, dus ik wil mijn *ahem* expertise zeker ten dienste stellen.
Pumaz
I fear there'll be a lot of brown-nosing at the party :p
eieregooie
Ja, alsie slim is laatie ook zen CDR's en promo's thuis :p
Kaidreas
welke idioot heeft er op dinsdag gevoted.---->:o woooops my bad
emma
maakt niet echt uit
moet hele maand juli werken maar heb goeie uren
van 13.00u tot 18.00 u ...
dus in principe zijn alle dagen okee vr mij !

TOR
quote:
Originally posted by Zehra
liever IK en MIKE dan twintig mensen en geen MIKE! :toothless


hehe, was net hetzelfde aan het denken...

maar mss hebben Jasper en Ei wel gelijk... hoewel ik toch vind dat we naar Mike zijn schedule moeten kijken, tenslotte was hij het die met het voorstel kwam.. die bbq en het feest werden er eigenlijk erna pas bijgesleurd.

nu ja, desnoods splitsen we het geheel dan maar in twee..
eieregooie
maar dat gebeurt toch ook op deze manier?

Wij geven voorkeur aan, maar MIKE beslist uiteindelijk...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement