return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Op welke dag wil jij de voetbal-barbecue-party
View this Thread in Original format
djcresto
Graag had ik van jullie geweten welke dag voor jullie het beste past om de voetbal-barbecue-party te organiseren?

De opties zijn maandag, dinsdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Woensdag en donderdag is de sporthal telkens bezet. Hou er rekening mee dat het gaat over de maand juli.

Voordelen van weekdag: trein stopt in Oudegem op een goed kwartier stappen van sporthal. Anders moet je wachten op bus, die bus is wel minder dan een kwartier rijden van aan station Dendermonde. Trein vertrekt vroeger 's ochtends. Nog een voordeel is dat er geen overlappingen met andere feestjes zijn. Het grote nadeel is dat veel mensen zullen moeten werken en/of vakantiewerk. Persoonlijk ben ik misschien wel het meest te vinden voor een vrijdag ofzo. Dus iedereen die hier naartoe wil komen breng je stem uit. Dan kan er misschien rekening mee worden gehouden.

Natuurlijk vervalt dat als mike net op één dag zou kunnen, dan lijkt het me logisch dat we die dag nemen.:D

En euh, hoe sneller we een datum kunnen vastleggen, hoe sneller we kunnen organiseren.
Nyah
Voor mij maakt t niet uit welke dag. Lijkt me wel fijner int weekend. Maar ja, of ik er effectief bij kan zijn... Ga misschien op vakantie, dus ja ik zal wel zien welke dag t wordt.
Jasperovitsj
En wat als Mike in juli niet kan, maar het merendeel van de beta's wel? Houden we dan niet gewoon de BBQ en de party, zonder voetbal? Of ook voetbal, maar dan zonder Mike?
Allé, ik zou het zonde vinden dat we nu een bijna ideale locatie hebben gevonden, en dat het uiteindelijk niet zou kunnen doorgaan gewoon omdat Mike dan niet kan. Uiteindelijk is de voetbal alleen zijn initiatief, de BBQ en de party is iets van ons en voor ons! :)

Voor mij maakt het qua dag niet veel uit, alleen kan ik van 9 tot 18 juli (vrijdag tot zaterdag) absoluut niet...
FredNova
deze werkmens had het liefst op zondag

ben ook wel op verlof tussen 3 en 17 juli
SilentEagle
Oef, nog ene die dan op verlof is - Ik ben weg van 4 tot 11.

Wat de dag betreft maakt me niet veel uit, tis toch vakantie. :toothless Ma als ik toch moet kiezen, liefst vrijdag want da komt beste uit met eventueel vakantiewerk.
Gladius
liefst ook int weekend voor mij, vakantiejob waarschijnlijk...
djcresto
Ik zou zeggen post hier ook de data die je op reis bent. Misschien kan ik dan een overzicht maken en zo zien welke periode we het best organiseren
Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
de data die je op reis bent

En als ik die nog niet zeker weet? :p
djcresto
quote:
Originally posted by Nyah
En als ik die nog niet zeker weet? :p

als je ze nog nie weet kun je je verlof naar die party plannen :p

ik weet ook nog nie wanneer ik op verlof ben.
eieregooie
Ik ga pas in augustus op vakantie... Wat betreft openbaar vervoer maakt het me ook nie uit, ik kom toch met de auto :D Verder is het belangrijkste voor mij dat ik het ruim van tevoren weet, liefst 2,5e week of meer ivm vrij nemen. Heb het vakantie rooster nog niet gezien, maar er zal veel gewerkt moeten worden, zowel op werkdagen als in het weekend.

Tiger777
Probleem is dat er in het weekend niet téveel treinen rijden he :confused:
eieregooie
quote:
Originally posted by Tiger777
Probleem is dat er in het weekend niet téveel treinen rijden he :confused:

Nee, maar ook niet te weinig ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement