|
Op welke dag wil jij de voetbal-barbecue-party (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| U weze bedankt, trouwe Beta's! ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En voor de organisatie zoeken we inderdaad nog volk!
Op voorhand moet er vooral gepland worden, een begroting gemaakt worden en jusit zien wat we allemaal nodig hebben en vooral waar we dat gaan halen.
Er zal ook een soort van taakverdeling gemaakt moeten worden, want de BBQ moet voorbereid worden (vlees en groenten perpareren, het bakken an sich, en onderschat dat niet), de discobar moet geïnstalleerd worden, en dan moet er ook nog gevoetbald worden...
Dus mensen, als je kan en wil, help aub een beetje mee, anders gaat het voor Gert en mij een heel zware dobber worden! :) |
Ik wil ook wel helpen, off course.
Amai dat gaat nogal een meeting worden, can't wait :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
FF namen bijeenzetten:
Algemene coördinatie (klinkt wel posh hé :toothless )
Gert
Jasper
Jack
Hulp op de dag zelf (als er iemand daar een posh woord voor weet ;) )
Dries
Zehra
Anja
Tom
Desperatos-X
We zoeken dus nog mensen voor de algemene coördinatie (dus op voorhand brainstormen, afspraken maken met derden, financieën regelen en heel den hannekesnest). Daarvoor kunnen we best niet met te veel volk zijn, kwestie van het overzichtelijk te houden. Mensen met ervaring in het organiseren van fuiven/bbq's zijn natuurlijk van harte welkom! ;)
Ook op de dag zelf zal er veel volk nodig zijn om te helpen. Al het materiaal moet naar ginder, BBQ moet geïnstalleerd worden, discobar opgesteld, groenten geschild en gesneden, tafel gedekt,...en ondertussen gaat het merendeel ook voetballen! En vooral niet te vergeten: de afbraak en opkuis achteraf!
Dus wie zich daarvoor geroepen voelt, let us know! :)
Over de exacte datum zijn we nog aan het onderhandelen, want er is contact met Mike, maar zoals verwacht heeft die ook een drukke agenda! Vanaf ik iets meer weet post ik het direct! |
|
|
| Meltoz |
Wou ok e hulp zijn.. :o Groenten kuisen en snijden geen probleem zene, moe da op kot ok doen, dus... Heb ne vrije grote (euhm... :rolleyes: ) auto dus als er iet moe versleept worden of vertransporteerd worden geen enkel probleem :D
Durf het eigenlijk amper te vragen (K**** examens :whip: )Is de voetbal nu eigenlijk binnen of buiten, ik dacht binnen zo uit alles af te leiden... Moet er nog voor materiaal gezorgd worden voor te voetballen, als't inderdaad binnen is, kan'k wel één van de 2 uitrustingen lenen van onze zaalvoetbalploeg, als er dan nog iemand is :) Is er nu eigenlijk hier op't BeTa forum genoeg volk voor te voetballen :conf:
Lijstje:
Meltoz
Jasperovitsj
Buoyant
Pooley
Svinuske
DjCresto
Eagle
Gladius
Nabistai
FredNova
Cyberia
Hydra
Olju
Kaidreas
Dark Apostle
SilentEagle
...
Klopt dit lijstke en wie ben'k nog vergeten :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ten eerste, merci voor de hulp en vooral voor de auto, die gaat nog goed van pas komen! ;) :D
En de voetbal gaat wel degelijk binnen zijn, in de sporthal van Oudergem, waar daarna in de cafetaria ook de BBQ en de party doorgaan! En het zou super zijn moesten er tenues voor 1 ploeg zijn, maar als dat niet lukt zijn overgooierkers al goed genoeg denk ik. En Gert, kan je misschien is horen of we zelf voor een bal moeten zorgen of niet?
En het is zaalvoetbal, dus als we 15 voetballers hebben zitten we al meer dan safe! En ik denk wel dat we er zoveel bijeen krijgen hier. En als Mike mee zou kunnen voetballen zal er waarschijnlijk nog wat volk van zijn forum afkomen ook, dus we zullen zeker met genoeg zijn! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Lijstje:
Meltoz
Jasperovitsj
Buoyant
Pooley
Svinuske
DjCresto
Eagle
Gladius
Nabistai
FredNova
Cyberia
Hydra
Olju
Kaidreas
Dark Apostle
SilentEagle
...
Klopt dit lijstke en wie ben'k nog vergeten :conf: |
You forgot me:whip: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ik wil ook wel sjotte ... nie da'k er echt goe in ben, majah :p
en euh ... als ge nog hulp op den dag zelf nodig hebt ... willek ook wel parraat zijn ... |
|
|
| Meltoz |
:o M'n fout... Had da zowa afgeleid uit die andere thread:
Meltoz
Jasperovitsj
Buoyant
Pooley
Svinuske
DjCresto
Eagle
Gladius