return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Ziek!!!!!!!! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Zeg ik dacht dat we met elkaar waren, niet tegen elkaar..
Miss Proximus
Hey timmaaaaay met die belastingcenten betaal jij ook je OV-tje, onze infrastructuur blabla enzo.....waar ga ik naartoe? ik weet t ook niet meer...over & out :p
New Wave
Hij moet gewoon zijn smoel houden, als hij voor die gasten opkomt, dan heb ik geen respect voor die knuppel.......
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by New Wave
Hij moet gewoon zijn smoel houden, als hij voor die gasten opkomt, dan heb ik geen respect voor die knuppel.......

Kijk maar uit dat deze knuppel niet heel hard JOUW SMOEL dichtslaat, idioot!
New Wave
Moet je inderdaad naar me toe komen met je gore stoere bek sukkel....of wil je liever dat je schurrefte bek heel blijft?
Blik
word wel komisch nu hoor
MetzZ_!!
OEEEEEEEEEEEEEEE, nou ben ik bang:eek: :eek:

NOT!!!!

Ik denk dat je al iets te vaak klappen heb gehad op die achterlijke kop van je, anders zou je niet zulke domme dingetjes zeggen, sukkel. Je haalt de dingen door elkaar, want als er iemand klapjes krijgt, dan ben jij het wel:whip:
New Wave
GOHAY, had ik jou daarnet al niet uitgenodigt om je bek kapot te rossen....., jij hebt blijkbaar nog tewijnig klappen gehad....sukkel....hoop voor je dat je mij niet tegen kom, wat zal jij gaan bloeden.......
Dj Lex
Jongens laten we het gezellig houden he. Dit is trouwens het werk van mods en niet van mij. Ik ben het er ook niet mee eens, maar iedereen heeft recht op uiting van zijn mening en dat moet je respecteren of in iig accepteren.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jongens laten we het gezellig houden he. Dit is trouwens het werk van mods en niet van mij. Ik ben het er ook niet mee eens, maar iedereen heeft recht op uiting van zijn mening en dat moet je respecteren of in iig accepteren.

lamaar Lex, ze zitten nu waarschijnlijk lekker vrolijk te lullen op IRC met mekaar

Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik

lamaar Lex, ze zitten nu waarschijnlijk lekker vrolijk te lullen op IRC met mekaar

Oh
Ja dat kan. Daar weet ik nix van heb heel dat progje namelijk niet
AFTERNATIVE
@ IRC

----------

ff Blik flamen???
nouja :-)
jaja ios goed
:-)

----------

een complot tegen Blik :eek: :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE