|
Ziek!!!!!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| bij ons is er ook een condoleanceregister...........word over een week aan de ambassade gegeven door onze school |
|
|
| Mysteric |
Hehe er lopen wel wat 'markante' figuren rond int t-building ja :)
Doe je nix aan. Maar....wel allemaal stil om 12 uur! |
|
|
| Little Theseus |
Ik stond op het perron op de trein te wachten toen werd omgeroepen dat de treinen drie minuten niet meer zouden rijden. Toen was het drie minuten beangstigend stil op het station, en toen die drie minuten voorbij waren (op de seconde precies, en DAT kunnen ze wel bij de ns!) riepen ze dat de treinen weer gingen rijden maar dat ze dus allemaal wel zo rond de drie minuten vertraging hadden.
Oja, MetzZ, natuurlijk was dat in de kooi! Lol!:p |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik was aan het werk in de bedrijfskantine van het GAK hiero, met 3 van die Friese boerinnen (ik verstond geen HOL van de grapjes haha)...en die bleven gewoon fluisteren enzo!!!!! JEZUS!!!! Ik heb maar in mijn eentje 3 minuten stilgestaan bij al die arme familileden en vrienden en andere overblijvenden..... :( |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik was aan het werk in de bedrijfskantine van het GAK hiero, met 3 van die Friese boerinnen (ik verstond geen HOL van de grapjes haha)...en die bleven gewoon fluisteren enzo!!!!! JEZUS!!!! Ik heb maar in mijn eentje 3 minuten stilgestaan bij al die arme familileden en vrienden en andere overblijvenden..... :( |
Ja die mensen denken bij zo'n ramp alleen maar OH COOL nu is er wat leuks op tv, aaaaah hier kunnen we weer leuke grapjes over maken, vet hier komen weer coole films over! Die denken ten eerste niet aan de mensen die zijn omgekomen of gewond zijn geraakt, en ten tweede niet aan de ongelooflijke consequenties zien aan de actie verbonden kunnen zijn! Die mensen leven in hun eigen irreële wereld, denken alleen maar aan zichzelf en hebben ook niets nuttigs te bieden voor de maatschappij! Maarja uiteindelijk zitten ze er alleen maar zelf mee, zij zullen met zo'n instelling inderdaad niet verder komen dan de locale bedrijfskantiene! (no offence :p)
Ik vind het trouwens wel heel mooi om te zien dat zoveel mensen in Nederland, bijna iedereen, zoveel respect toont voor de Amerikanen! Dat geeft mij toch weer hoop! Van de TA's had ik niet anders verwacht, ook niet van diegenen waar ik het wat minder mee kan vinden!
Beetje vage post, had ik ff zin in! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja bij mij op school hadden we ook 3 minuten stilte, waarom het nou 3 minuten was begrijpt geloof ik nog niemand, maar ja het is gedaan. Het was bij ons echt helmaal stil. Je hoorde alleen af en toe de stoelen peipen, maar niemand zei wat. Wij hebben trouwens niet eens zo'n condoleanceregister. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja bij mij op school hadden we ook 3 minuten stilte, waarom het nou 3 minuten was begrijpt geloof ik nog niemand, maar ja het is gedaan. Het was bij ons echt helmaal stil. Je hoorde alleen af en toe de stoelen peipen, maar niemand zei wat. Wij hebben trouwens niet eens zo'n condoleanceregister. |
Wij hebben ook geen condoleanceregister, der waren wel 3 min stilte, totdat, die verdomde Marokanen kwamen, die gingen voor de ramen een beetje dansen en juichen, en die zijn wel opgepakt :) , maarjah na 4 uur waren ze weer vrij, die vieze tyfuskankerluiers, je zou een kogel door hun vieze ballen heen moeten schieten, jezus ik kan daar egt niet tegen, damn oprotten met zulke lui
GreetZ GERRIT@!! |
|
|
| @ddicted |
Die gasten hebben gewoon aandacht tekort volgens mij....
Van mij hadden ze nog wel wat aandacht kunnen krijgen :whip: :whip:
van dit soort aandacht dus..... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Wij hebben ook geen condoleanceregister, der waren wel 3 min stilte, totdat, die verdomde Marokanen kwamen, die gingen voor de ramen een beetje dansen en juichen, en die zijn wel opgepakt :) , maarjah na 4 uur waren ze weer vrij, die vieze tyfuskankerluiers, je zou een kogel door hun vieze ballen heen moeten schieten, jezus ik kan daar egt niet tegen, damn oprotten met zulke lui
GreetZ GERRIT@!! |
Omg! wat ongelovelijk respectloos maarja.. tis te verw8e van die lui.. jammer dat ze te dom zijn om het door te hebben dat ze hun eigen graf graven. K heb zon vermoeden dat de hollanders hun woede niet zo lang meer in kunne houwe.. (daar hoop ik op) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die vieze tyfuskankerluiers, je zou een kogel door hun vieze ballen heen moeten schieten, jezus ik kan daar egt niet tegen, damn oprotten met zulke lui
|
Toe maar! Gespierde taal hoor. :o |
|
|
| Dj Alpha |
Ik ben ff een klein weekje uit t foeum geweest, daarom nu pas een reply..
Tsja ik hoef hier niet egt veel over te zeggen, alles is al bekend.. Alles wat ik wou zeggen is al gezegd. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jukx
Toe maar! Gespierde taal hoor. :o |
Ja maar kep wel gelijk |
|
|
|
|