return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Ziek!!!!!!!! (pg. 15)
View this Thread in Original format
TranceFool
Als Bin Laden ook opeens een hele erg hekel krijgt aan Europa zijn de rotturdammers dus weer de aars. Als ie namelijk taktisch gaat doen gooit ie de hele Rotterdamse haven plat (bron: AD :p). Hopen van niet. Zal volgens mij niet zo'n vaart lopen. :)
magrec
Het mag niet maar ik heb ze ook al gepost op irc een paar keer...
Het mag niet in de trant van ... maatschappelijk niet verantwoord.

Hehe ik vind ze gewoon LEUK

DEZE IS GOED

http://www.miniclip.com/bushaerobics.htm

FF wat andersss

hehe en check mijn nieuwe SIG :)
magrec
met dank aan s2d :D
DJ_Siesta
hahahaa L.o.L
Blik
ik had net nog een droge in m'n mail gehad, iets met zoek de 2 verschillen

één foto met keigroot het WTC erop, en op de andere stonden ze er niet op
Miss Proximus
of die ene van die toerist bovenop 1 van de twin towers met een aanvliegend vliegtuig op de achtergrond...oei...fout! eiegenlijk...:D
Eye-Riz
zo lang ze erg grappig zijn (en niet gewoon bot en cru) dan vind ik het wel kunnen. Ik bedoel, als je dingen met 'humor' bekijkt, dan zijn ze veel beter te diggen... Wat denk je hoe doktoren, plisieagenten en brandweermannen het anders volhouden?
Toch? ;)
Little Theseus
Zolang ze grappig zijn ja...
Ik kreeg deze ook pas, ik denk dat velen jullie het allang al kennen, maar het vluchtnummer van 1 van de vliegtuigen die gecrashd zijn bij de ramp was Q33 NY . Niet dat dat boeit, maar plak het nu is in word, maak er lettergrootte 36 van en maak er dan windings van.

Is dit toeval??
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Little Theseus
Zolang ze grappig zijn ja...
Ik kreeg deze ook pas, ik denk dat velen jullie het allang al kennen, maar het vluchtnummer van 1 van de vliegtuigen die gecrashd zijn bij de ramp was Q33 NY . Niet dat dat boeit, maar plak het nu is in word, maak er lettergrootte 36 van en maak er dan windings van.

Is dit toeval??

Das dus bull...
dat was een geintej die zich op internet voordoet, maar het vluchtnummer was helemaal niet Q33 NY...

(PS. Dit is me 1000e post):D:D:D
Little Theseus
Gefeliciteerd Optimus!!!!!

Wat heb je liever, slagroom of mokka? ;)
Ik zat er al op te letten maar ik ben dus net te laat voor een felicitatiethread..
En mijn browser laat het aantal posts niet meer zien onder de avatar, heb alleen ik dat of is het gewoon weggehaald, weer een loos idee van de site?

arno

Henkie_henk

mwoah...:o

arno jouw 1e ruled wel zwaar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement