return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Ziek!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Rudy
GVD als ik dit hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEZE KANKER TERING TYFUS KUT MAROKANEN! :whip: :whip: :whip: :whip: DIT MAAKT MIJ ECHT LOS GEWOON! WAAROM KUNNEN DE TERING LEIJERS NOOIT GEWOOM EEM BEETJE RESPECT HEBBEN! :whip: :whip: :whip: IK WORD NU ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS GEWOON, ECHT NIET NORMAAL MEER!:whip: :whip: :whip: :whip: ALS IEMAND DEZE ACTIE OOK MAAR DURFT TE VERDEDIGEN!:whip: :whip: :whip: ER ZIJN GISTER MISSCHIEN WEL 25000 MENSEN DOOD GEGAAN! :whip: :whip: :whip: MAROKKO HEEFT HIER GVD NIX MEE TE MAKEN, ALLEEN ALS ZE HULP WILLEN VERLENEN! HOE KAN JE NOU FEEST GAAN VIEREN! :whip: :whip: :whip: :whip: QUA "ZIEKHEID" KOM JE DAN BIJ MIJ IN HETZELFDE RIJTJE TE STAAN ALS DEZE TERRORISTEN! :whip: :whip: :whip: IK VIND DIT NAMELIJK NOG ECHT EEN HEEL STUK ERGER DAN DIE PALESTIJNEN DIE FEEST GAAN VIEREN, ZIJ HEBBEN NOG FRUSTRATIES! DEZE GASTEN MOETEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KEIHARD OPROTTEN! BETER BEWIJS DAN DIT IS ER ECHT NIET!!!!!!! OPROTTEN GEWOON, ECHT OPROTTEN! :whip: :whip: :whip:

EN NEE NEDERLANDERS DOEN DIT NIET, EN HEBBEN DIT OOK NOOIT GEDAAN

ik kan t hier alleen maar mee eens zijn
basvh
wat een vieze kankerlijers die marokkanen, gewoon eruit schoppen maar daarvoor eerst elektrische stoel
@ddicted
Echt diep diep triest.......:whip: :whip:
Blik
mijn moeder is tof, vrijdag is het rouwdag in de EU en word er om 12:00 3 minuten stilte gehouden, en er zitten nogal veel marokkanen bij ons op school en ik heb net toestemming gehad om ze op hun bek te timmeren als ze nie stil zijn........

niet dat ik dat ga doen natuurlijk, want dan ben ik zelf ook zwaaaaaaar de lul
Bellie
Gelijk neerknuppelen die gasten :whip: :whip:....triest triest triest!!
Stel het was in Marokko gebeurt en Nederlanders zouden juigen dan waren we gelijk weer racisten enzo.

GREETZ!!
westflake
Letterlijk: the dirt of mankind!! Arresteren en in een diepe put gooien met dat tuig!!!
OENKABOENKA
We moeten ze eigenlijk gewoon naar hun eigen apenland terugtrappen die kankerlijers.
Ritueel verbranden die gasten!!!!!!!!!!!!!

{-_-}
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik

niet dat ik dat ga doen natuurlijk, want dan ben ik zelf ook zwaaaaaaar de lul

regel wat anders.. je hoeft niet alles zelf op te knappen..
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk

regel wat anders.. je hoeft niet alles zelf op te knappen..

Dat wilde ik zeggen
dat is nou het privilege als je modje bent :p

Greetz,
Glaniskanis
New Wave
Ik prop al die tyfusbekken van die marokanen vol met varkensvlees!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Mysteric
1. koop een touw
2. rij naar Ede Veldhuizen
3. zoek de hoogste boom uit
4. haal de mensen die naar knoflook rieken uit hun huizen
5. knoop ze met het touw aan de hoge boom op
serialkillah
Een ing Boeing 767 moeten die flikkers op hun sodemieter krijgen (uiteraard een boeing 767 rijkelijk gevuld met nog meer van die teringlijders). GODVERDOMME!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement