|
Ziek!!!!!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Essentie is dat we het gewoon met elkaar eens zijn, maar dat als ik mijn gevoel gewoon even uit, 5 minuten na het lezen van zo een krantenartikel, jij gelijk met redelijkheid op de proppen komt die ik zelf ook heus wel kan bedenken en die bij mij alleen ff iets later komt op zo een moment. |
Ok sorry gozer, ik gef toe dat ik enigszins verblind was door de woede die sommige posts bij mij oproepen...mijn excuses :)
ennu..ff over dit:
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Dus van mij mag je het laatste woord hebben, ik zal er niet meer op reageren. |
Ik was idd net tot dezelfde conclusie gekomen....reageren is niet echt meer nuttig denk ik...alleen komt dat niet door jou maar meer door Donna die denkt weer ff wat te kunnen stoken, zoals gewoonlijk:rolleyes:
noem mij dom..fine, wat je wilt, maar de laatste x dat ik tjekte was de definitie van dom toch echt nog:
naam: anja
nick: doMMa.er...donna :rolleyes:
en om het voor eens en altijd duidelijk te maken: ik ben het ook (ben vast niet de enige) spuugzat hier in dit holland forum, ik ben e de laatste weken wel achtergekomen dat het hier voor 90% uit hypocrite, scheinheilige schaapjes bestaat en wat vooral zo mateloos irritant is: no matter what je post, het wordt ge"misquote", uit elkaar gehaald en zo verdraait dat je jezelf tegenspreekt door sommige mensen die te bijdehand zijn om nog voeten te hebben (? huh?)..en aangezien ik niet zulke bijdehante straatkennis heb verworven is dit een ongewonnen oorlog.....
mijn respect gaat uit naar riz, new wave, bellie, jukx, petrus, theseus, metzz, blik en henkie.....en de rest...tja.....ik weet het niet meer:conf:
dus donna..reageer wat je wilt met je altijd zo volwassen posts (wie de bal kaatst...) maar don't bother want je hebt een gezellig feestje met een paar anderen op mijn ignore list:o |
|
|
| DJ_Massive |
KONTSCHOPPEN!!!:mad: de KANKERLIJERS, d'r zijn daaro gewoon 10,000 onschuldige mensen gedood door een stel doorhetslijkgetrokken kanker terroristen, en dan gaan die klootmongolen nog effe feest vieren ook,
en ik ben helemaal niet racistisch ofzo, maar van die mongolen die nou gaan feestvieren kunnen gewoon O P R O T T E N !!!!!!!!!!!!!!!!!
godverdomme:mad: :mad: :whip: |
|
|
| Eye-Riz |
| ik denk dat IEDEREEN boos is op feestvierende mensen, of het nu marokkanen of palestijnen of wat dan ook is. Vergeet alleen niet dat het hier om een klein groepje gaat. En begin niet meteen met verwensingen, dat maakt jou NET zo erg als die terroristen of die feestvierders. Denk je dat het er beter op maakt om nu weer te gaan zeggen hoe erg die marokkanen wel niet zijn? laat dat groepje onnozelen toch, richt je liever op wat anders. Probeer zelf eens zonder haat te leven, maakt het allemaal wel wat relaxter. Haat met haat vergelden of geweld met geweld vergelden is het stomste wat je kunt doen, daar los je ZOWIEZO niets mee op. Als je nou eens zou proberen ondanks dit alles het beste in jezelf naar boven te halen, misschien dat je die positiviteit op anderen over zou kunnen brengen... bidden voor alle slachtoffers zal geen enkele zin hebben als je alleen maar met haat in je loopt. Ik hang geen enkele religie aan, maar zie wel dat haat alleen maar kwaad doet. |
|
|
| Muppet |
Waarschijnlijk probeerde die marrokanen maar 1 ding(ruzie zoeken) laat ze toch zijn er maar een stuk of 20 en ze uiten hen mening(ok de foute mening en ze zijn gewoon FOKKING gestoord daar niet van)Maar wat kun je er tegen doen...ze kapot rammen-wat krijg je dan alle asielszoekers en marokkanen worden boos en ruzie in nederland dat willen wij ook niet( sneeuwbal effect jaja vandaag gehad op school). Zoals Eye-Riz zei bid en hoop dat alles weer goedkomt in New York en Washington. Mensen vechten nog steeds voor hun leven en de echt helden zijn die passengiers die dat vliegtuig hebben terug gekaapt. En de mensen die daar tussen het puin zoeken. En denk eraan: schelden doet geen zeer maar wanneer je me slaat doet ik het dubbel weer. Amerika doet het dubbel zo hrad terug op wie het ook gedaan heeft.
Mijn mening(hopelijk wordt ik niet hierop aangevallen)
Greetz Muppet |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
En begin niet meteen met verwensingen, dat maakt jou NET zo erg als die terroristen of die feestvierders. |
daar heb je wel gelijk in eigenluk ja |
|
|
| Remy D |
Dit vind ik dus weer echt schraal!!!!
Het gaat om een groeppie kneuzen en daar word iedereen zijn mening om gevraagd maar vervolgens zit de helft elkaar weer verrot te schelden en van alles te verwijten. Kom op zeg, toch nergens voor nodig.
En mijn mening verder: Toen ik het hoorde ging mijn bloed zowat koken!!! Het is steeds weer raak met die Marokanen. En de politie kan nooit wat doen. Wanneer komt de dag dat de burgers zelf gaan ingrijpen?? |
|
|
| Donna |
| quote: | noem mij dom..fine, wat je wilt, maar de laatste x dat ik tjekte was de definitie van dom toch echt nog:naam: anja
nick: doMMa.er...donna |
Kun je nu echt niks zelf bedenken,je hebt weer voorbeeldjes nodig hoe je iets neerzet huh?:P
| quote: | | dus donna..reageer wat je wilt met je altijd zo volwassen posts (wie de bal kaatst...) maar don't bother want je hebt een gezellig feestje met een paar anderen op mijn ignore list |
errrr t is toch,wie kaatst kan de bal verwachten?? hmz tis toch echt maar een pingpongballetje wat je terug plaatst hoor meisje:) en idd ik ben volwassen misschien word jij t ook ooit nog eens,heb trouwens geen reply gezien over je evt onvruchtbaarheid door je domme vele geslik:P Of kon je daar niks over kwijt,maar ach,je ignored nu,dus je leest t niet:) Ignoren betekent trouwens dat je de discussie niet aankan,kvinnet fine,zegt meer over jou dan over mij;)
Have fun verder met blazen tegen degenen die je wel kan handelen en dus niet ignored:)
Mzzl;p |
|
|
| MetzZ_!! |
There is So Much Love in this Forum:rolleyes:
Kom op jongens... euh... meiden:)
Ooit gehoord van Karma??
Think Happy Thoughts!;)
TJAKKAAAAAAAAAAAA! |
|
|
| Donna |
Sure metz,als dametje prox niet gelijk alles als stoken ziet als iemand eens tegen haar ingaat zal dat heus wel lukken,beetje meer volwassen gedrag en alles komt wel keej:P
Maybe is ze enigst kind,dan kan ik zelfs nog begrip hebben voor dat verwende gestampvoet,en verder ben ik r wel mee klaar,en nee dit was niet stoken dit was een reactie op idioot gescheld van haar kant,dus noem dit stoken, whaever,ik heb t tenminste niet nodig zo tekeer te gaan,belachelijk... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
There is So Much Love in this Forum:rolleyes:
Kom op jongens... euh... meiden:)
Ooit gehoord van Karma??
Think Happy Thoughts!;)
TJAKKAAAAAAAAAAAA! |
:) k Metzz speciaal voor jou nog een happy post ;)
:) :) :) :) :) :) :) plur :) :) :) :) :) :) :) |
|
|
| tango |
Ik weet niet of mensen hem al kennen, of dat hij zelfs al hier is gepost, maar ik kreeg net dit nieuwsbericht in mn mailbox. :D
> > > Dit is erg...... !!!
> > > Zware aardbeving treft Marokko!
> > >
> > > Een zware aardbeving met de kracht van 9.1 op de schaal van Richter
>heeft
> > > Marokko getroffen.
> > >
> > > 17.500 Marokanen zijn hierbij omgekomen en een nog onbekend aantal
>zijn
> > er
> > > gewond.
> > >
> > > Het land ligt in puin en de bevolking rouwt.
> > >
> > > De hele wereld reageert geschokt; Amerika stuurt z'n leger, Engeland
> > stuurt
> > > voedsel, Duitsland stuurt medicijnen, Frankrijk stuurt geld en
>Nederland
> > > stuurt 17.500 nieuwe Marokanen.
> > >
> > >
> > >
> >
>
grtz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
Tis dat ik er geen een heb, maar als ik een flinke magnum had, zou ik die gasten echt stuk voor stuk door hun knieen kunnen schieten, het liefst tien kogels achter mekaar :whip: :whip: :whip: :whip: en dan met een stopwatch opnemen hoe lang ze er over doen om naar hum eigen land terug te krijgen, tyuslijers:whip: :whip: :whip: . Als er ook maar een Marokaan in dat vliegtuig zit is het huilen geblazen, helaas beseffen ze dit niet, stelletje varkens!!!!!
(Zo ontstaat haat voor buitenlanders :() |
|
|
|
|