return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
Ziek!!!!!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ja maar weet je wat het met die gasten is. Ze hebben totaal geen respect voor onze normen en waarden, omdat hun hele andere hebben. Zo geven ze heel erg weinig om een mensen leven. Als wij met een mes lopen is het voor onze veiligheid. Zij zteken je er gewoon mee overhoop. Dit ook. Ze willen gewooon provoceren en hebben totaal geen respect voor onze denkwijze over wat er gebeurt is. Gewoon heel erg zielig.
Dj Alpha
Ik zeg nog maar 1 ding over dit onderwerp en degene die het nhiet me eens is moet t maar ff zeggen..

ALS ZIJ GEEN RESPECT TONEN, TONEN WIJ GEEN RESPECT MEER VOOR HUN

ik hoop dat de gevolgen voor iedereen duidelijk zijn..
Flippe
Die moeten ze meteen 15 meter de grond in stampen!
Dj Lex
Hey ben jij nieuw? Ik heb jou nog nooit gezien. Coole sig man
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik zeg nog maar 1 ding over dit onderwerp en degene die het nhiet me eens is moet t maar ff zeggen..

ALS ZIJ GEEN RESPECT TONEN, TONEN WIJ GEEN RESPECT MEER VOOR HUN

ik hoop dat de gevolgen voor iedereen duidelijk zijn..

helemaal mee eens
Blik
net een gast op TV gezien, die was dus homo, en die gast was me ff boos om die marokkanen...........zat allemaal te lullen dat als ze het hier nie goed vinden dat ze maar weg moeten gaan en dat hij het belachelijk vond dat in de Koran staat dat homo's lager zijn dan varkens......etc etc

en dat dus gewoon op TV
Akira
sukkels zijn het....die gasten snappen het echt niet...gewoon oprotten en terug naar eigen land als ze het niet bevalt...
New Wave
Van mij hadden ze die folders in ede gewoon moeten rondstrooien, uit een vliegtuig zodat iedereen die folders zou lezen..........elke vuile kutbuitenlander die ook maar 1 crimineel iets op zijn naam heeft staan of die loopt te kutten in Nederland mot gewoon OPROTTEN!!
Miss Proximus
en wat doe je dan met nederlandse criminelen, die kun je toch ook niet zomaar weggooien ofzo??? wel en beetje hypocriet weer, want ik weet 200% zeker dat jullie ook ALLEMAAL wel wat op je kerfstok hebben staan!!!!! :whip:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en wat doe je dan met nederlandse criminelen, die kun je toch ook niet zomaar weggooien ofzo??? wel en beetje hypocriet weer, want ik weet 200% zeker dat jullie ook ALLEMAAL wel wat op je kerfstok hebben staan!!!!! :whip:

het laatste criminele wat ik heb gedaan is fikkie stoken in een bos, wat iedere jongen doet, en ja, ook ik heb wel eens een keer iets uit een winkel gejat, maar dat was ook toen ik nog 10 was ofzo

dus ik heb in ieder geval niks op mijn kerfstok staan:toothless

(aangezien veel mensen hier aan pillen doen hebben een heleboel mensen hier iets op hun kerfstok staan:))

Miss Proximus
je hebt gejat, maar je was 10....vind ik geen excuus blikkie....als je van je ouders had geleerd wat goed en fout is, dan jat je toch niet meer op je 10e???:conf:

wat ik jullie graag wil leren is dat je eerst jezelf eens onder de loep neemt voordat je anderen ergens de schuld van geeft!! een mooie quote uit de chill out: when you point your finger at somebody, there are still 3 fingers left that are pointing at YOU!

goed gezegd toch? en daarom heb ik zo'n hekel aan hypocriete mensen (en aan mezelf als ik er s[oren van vertoon)!! teveel mensen denken te eenzijdig en zullen noooooit zelf nagaan bij wat ZIJ hebben gedaan/gezegd etc....
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
KNIP
wat ik jullie graag wil leren is dat je eerst jezelf eens onder de loep neemt voordat je anderen ergens de schuld van geeft!! een mooie quote uit de chill out: when you point your finger at somebody, there are still 3 fingers left that are pointing at YOU!

lol 4 vingers op je hand :toothless :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement