|
Een spelcomputer kopen..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
gamecube spellen (niet allemaal) zijn toch meer op kinderen gericht. |
Brammie is ook nog wel een klein beetje kind, wij allemaal. Je had ons moeten zien zitten met zijn 4ren :p dikke lol :p |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik heb een X-box...wel leuk als hebbedingetje. Doe er verder weinig mee, heb 'm ook maar gekregen :D
Maar graphics enzo zijn prima te doen enzo, alleen die spellen zijn zo verdomde duur! |
|
|
| SnuggLe |
En de spellen, is dan de Xbox of de Playstation 2 goedkoper?
, ik probeer nog steeds een manier te vinden om Mariocart te kunnen spelen. Want Mario rocks nog steeds.
Gamecube kinderachtig? Mario cart rocks, netzoals Mario party. Dat is gezellig :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En de spellen, is dan de Xbox of de Playstation 2 goedkoper?
, ik probeer nog steeds een manier te vinden om Mariocart te kunnen spelen. Want Mario rocks nog steeds.
Gamecube kinderachtig? Mario cart rocks, netzoals Mario party. Dat is gezellig :D |
Volgens mij is het ongeveer even duur... |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Is er geen GameCube emulator te downloaden ergens op t net?? |
|
|
| TimeportE |
wat een gelul over dat gamecube te kiddy is.. nintendo is een van de grote drie eigenlijk de enige die iets nieuws en innoverends op de markt te brengen (sony loopt daar nu beetje achteraan door eye toy als soort pary gadget uit te brengen).
nintendo heeft een hoop super goede spellen ala: zelda (blijft beste franchise die ooit is uitgebracht), mario, metroid prime, twin snakes, viewtable joe etc etc..
tuurlijk heeft nintendo ook kiddy games maar jah die hoef je neit te kopen. sony en xbox hebben natuurlijk ook veel sterke games (ninja gaden bv) en brengen meer spellen uit als de gamecube echter als je ziet dat 90%$ echter te slecht voor woorden en niet eens bugdet bak waardig is moet je ook maar eens gaan nadenken van heb ik daar zoveel aan..
alle drie consoles zijn gewoon goed, de prijzen zijn ook flink gedaalt dus das wel leuk natuurlijk :) |
|
|
| Jappio |
| he bram, je mag mijn nintendo 64 met marioparty én mariokart wel kopen :) krijg je er nog een zooi andere spellen bij ook :toothless |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
alle drie consoles zijn gewoon goed, de prijzen zijn ook flink gedaalt dus das wel leuk natuurlijk :) |
PS2 met 2 controllers en 1 memorycard voor €200 is best leuk inderdaad. Maar ik ben een arme student en ik heb het liever goedkoper (lees 2de-hands):D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Brammie is ook nog wel een klein beetje kind, wij allemaal. Je had ons moeten zien zitten met zijn 4ren :p dikke lol :p |
Hehe was echt leuk ja...vooral omdat ik de 1e keer won met mario party :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
he bram, je mag mijn nintendo 64 met marioparty én mariokart wel kopen :) krijg je er nog een zooi andere spellen bij ook :toothless |
Hier dat ding!
Geven die handel!!!! Nu! Voordat je op vakantie gaat! |
|
|
| Timothy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik zou ook voor de PS2 gaan. Maar besef je wel hoeveel uur van je leven dit geintje je gaat kosten :D |
ja, idd :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TimeportE
wat een gelul over dat gamecube te kiddy is.. nintendo is een van de grote drie eigenlijk de enige die iets nieuws en innoverends op de markt te brengen (sony loopt daar nu beetje achteraan door eye toy als soort pary gadget uit te brengen).
nintendo heeft een hoop super goede spellen ala: zelda (blijft beste franchise die ooit is uitgebracht), mario, metroid prime, twin snakes, viewtable joe etc etc..
tuurlijk heeft nintendo ook kiddy games maar jah die hoef je neit te kopen. sony en xbox hebben natuurlijk ook veel sterke games (ninja gaden bv) en brengen meer spellen uit als de gamecube echter als je ziet dat 90%$ echter te slecht voor woorden en niet eens bugdet bak waardig is moet je ook maar eens gaan nadenken van heb ik daar zoveel aan..
|
he eindelijk iemand met goede smaak. PS2 is de ID-T van de consoles!
Punt uit!
Gamecube heeft aantal suck games, maar aantal toppers. Nintendo is ook de enige die orginele games maakt. Kijk dat het hier en daar kiddy eruit ziet is lekker boeiend! Het gaat om de gameplay! Dat is gewoon het allerbelangrijkste en daar is nintendo gewoon meester in.
En jah er is ook gewoon niks mooier dan met een besnorde loodgieter op rondlopende paddestoelen te springen om een sletje genaamd peach te redden.
Ik heb zelf geen cube, wel 5 keer op punt gestaan om 1 te kopen. Ik weet nog ergens een cube staan voor 100 euro met zelda the windwaker, ocarina of time en nog wat zelda dingetjes. Super vet is dat gewoon.
Een playstation heeft me nog nooooit kunnen boeien. ik weet niet hoe dat komt. Neem een top nintendo game of een top ps game en ik weet zker dat ik na 1 dag al uitgekeken ben op die ps game. Daarentegen kan ik maanden een goede nintendo game spelen, gewoon om zoveel mogelijk te ontdekken en te proberen. |
|
|
|
|