return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Een spelcomputer kopen..... (pg. 4)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by FunkySimon
Zit je te scheiten, dan is de gameboy ook ideaal! Geen gezeik met die onhandige snoeren, en met behulp van een geweldig kabeltje kan je zelfs met ze twee-en spelen!

Gezellig met z'n 2en samen scheiten en gameboyen :conf:
Wordt wel duwen op die pot :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by M_Peror
Gezellig met z'n 2en samen scheiten en gameboyen :conf:
Wordt wel duwen op die pot :D


In plaats van Funkysimon kan hij beter Kinkysimon genoemd worden volgens mij :toothless
basd
quote:
Originally posted by Gonzo
Ben ook op zoek naar zoŽn Atari of een Nintendo NES. Wil die ruilen tegen een Playstation.

www.marktplaats.nl staat vol met die Atari's, kost je ook niet echt veel, kan je daarna je PS wel verkopen :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by basd
www.marktplaats.nl staat vol met die Atari's, kost je ook niet echt veel, kan je daarna je PS wel verkopen :)


Bijvoorbeeld: 50 euri

Te koop:

Atari 2600 compleet met 4 joypads, 2 knuppels, 2 paddles,
adapter, kabel en 15 spellen. Alles is 100%. Hieronder zijn
de spellen.

1. International Soccer
2. Astroblast
3. Star Raiders
4. Raiders of the lost ark
5. Jr. Pacman ( 2x )
6. Haunted House
7. Street racer
8. Ms. Pacman
9. Boxing
10. Space invaders
11. Warlords
12. Missle command
13. Superman
14. E.T

Bieden mag maar bellen is sneller.

Versturen kan ook Porto kosten zijn voor de koper




Klassiek voor een leuk prijsje als je mij vraagt. Begrijp alleen niet dat je deze wegdoet.
MaGiK54
quote:
Originally posted by basd
www.marktplaats.nl staat vol met die Atari's, kost je ook niet echt veel, kan je daarna je PS wel verkopen :)


Bijvoorbeeld: 50 euri

Te koop:

Atari 2600 compleet met 4 joypads, 2 knuppels, 2 paddles,
adapter, kabel en 15 spellen. Alles is 100%. Hieronder zijn
de spellen.

1. International Soccer
2. Astroblast
3. Star Raiders
4. Raiders of the lost ark
5. Jr. Pacman ( 2x )
6. Haunted House
7. Street racer
8. Ms. Pacman
9. Boxing
10. Space invaders
11. Warlords
12. Missle command
13. Superman
14. E.T

Bieden mag maar bellen is sneller.

Versturen kan ook Porto kosten zijn voor de koper




Klassiek voor een leuk prijsje als je mij vraagt. Begrijp alleen niet dat je deze wegdoet.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Bijvoorbeeld: 50 euri

Te koop:

Atari 2600 compleet met 4 joypads, 2 knuppels, 2 paddles,
adapter, kabel en 15 spellen. Alles is 100%. Hieronder zijn
de spellen.

1. International Soccer
2. Astroblast
3. Star Raiders
4. Raiders of the lost ark
5. Jr. Pacman ( 2x )
6. Haunted House
7. Street racer
8. Ms. Pacman
9. Boxing
10. Space invaders
11. Warlords
12. Missle command
13. Superman
14. E.T

Bieden mag maar bellen is sneller.

Versturen kan ook Porto kosten zijn voor de koper




Klassiek voor een leuk prijsje als je mij vraagt. Begrijp alleen niet dat je deze wegdoet.


VET :D !

Een rondje door het huis leverde het volgende op:







Oldskool baby :p :D !
eieregooie
quote:
Originally posted by basvh
En jah er is ook gewoon niks mooier dan met een besnorde loodgieter op rondlopende paddestoelen te springen om een sletje genaamd peach te redden.


LOL :toothless
Blik
het is trouwens verdomd lastig om een 2dehands spelcomputer te kopen zonder veel spellen... :(

dus als iemand zijn PS2 kwijt wilt, zeg het me :)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hier dat ding!
Geven die handel!!!! Nu! Voordat je op vakantie gaat!


mwehehe doe maar een goed bod :p heb geloof ik een stuk of 10 spellen erbij
BaRTeZ
ooooh jongens.. hou op met die klassieke console talk. Straks wil ik de zorgvuldig opgeruimde bende onder mijn bed weer totaal overhoop halen om mijn NES8bit te pakken en eens ouderwets te gaan DUCKHUNTEN!!!






SnuggLe
Tis een Playstation 2 geworden.
Spellen die we er meteen bijgekocht hebben: Rayman 3 voor Anke,
Medal of Honor voor mij, en een racespel: Burnout 2.
Moet wel even wennen aan spelen KOPEN etc.
Passiva
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ooooh jongens.. hou op met die klassieke console talk. Straks wil ik de zorgvuldig opgeruimde bende onder mijn bed weer totaal overhoop halen om mijn NES8bit te pakken en eens ouderwets te gaan DUCKHUNTEN!!!


Ohhh met zo'n vet pistool erbij! Wat was dat vet zeg! Ook wolkjes schieten.. Poeh! :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement