|
Een spelcomputer kopen..... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jesse
dat heb ik gister gedaan :) nu heb ik alledrie de consoles.... |
erg drukke stage heb je zie ik wel weer :D |
|
|
| Jesse |
| haha mijn stage moet nog beginnen :) |
|
|
| Remy D |
Kwas vandaag bij Power Unlimeted Gameplay!! Echt een drukke teringzooi, echt geen flikker aan.
Maar zag Halo 2 :crazy: en van Killzone was ik nog meer van onder de indruk! En dat komt nog wel van nederlandse makers :D:D. EN GTA san Andreas zag er ook weer zo phat uit!!!
Maar was wel binnen anderhalf uur weg.
En heb Burn Out 3 gekocht vandaag en dat is zo GRUWELIJK!!! :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Chicane |
Killzone en alle 3e persoon shooters horen niet op een PC thuis helaas, klote controls, irritante aiming en slecht gezichtsveld verruineren een spel :(
SplinterCell is rete cool en mooi, maar is gewoon zo godse irritant spelen omdat iedere keer 30% van je gezichtsveld verloren gaat aan een manneke wat steeds midden in beeld staat. |
|
|
| SnuggLe |
| Gisteren in A'dam 2 spellen gekocht: worms (10 euro) en Crash Bandicoot karten (20 euro) om met zijn 2en te kunnen spelen. Waren zo slecht , simpel en niet leuk , dus meteen omgeruild vandaag weer bij de Bart Smit. Hebben voor 30 euro de LOTR deel 3 (return of the King) game gekocht. Erg cool om te hakken met zijn 2 :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gisteren in A'dam 2 spellen gekocht: worms (10 euro) en Crash Bandicoot karten (20 euro) om met zijn 2en te kunnen spelen. Waren zo slecht , simpel en niet leuk , dus meteen omgeruild vandaag weer bij de Bart Smit. Hebben voor 30 euro de LOTR deel 3 (return of the King) game gekocht. Erg cool om te hakken met zijn 2 :) |
LOTR 3 is cool, hack & slash :D |
|
|
| magrec |
| Hehe wel handig bij de xbox..cd met setje van sander k naar de harde schijf van de xbox branden en tijdens het racen met midtown madness lekker naar dat setje van sander k luisteren :p |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr, Gran Turismo 4 komt waarschijnlijk pas in 2005. Zoveelste keer dattie uitgesteld wordt :whip: |
heb je deeltje 3 al uit dan?
ik zit op 81% :( alleen nog maar licenses op goud halen en dan ben ik als het goed is klaar.. maar das vrij saai he :( :( :( :( :( :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
heb je deeltje 3 al uit dan?
ik zit op 81% :( alleen nog maar licenses op goud halen en dan ben ik als het goed is klaar.. maar das vrij saai he :( :( :( :( :( :( |
Nee nog niet, zit denk op 50 % ofzo, maar deel 4 ziet er erg gelikt uit. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nee nog niet, zit denk op 50 % ofzo, maar deel 4 ziet er erg gelikt uit. |
je kan het checken he, my home > game status
en btw. prutser :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
je kan het checken he, my home > game status
en btw. prutser :stongue: |
Duh dat weet ik ook wel :whip:
En ja ik ben een prutser, heb zelfs het laatste rijbewijs niet. Geen geduld voor :D |
|
|
|
|