return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Een spelcomputer kopen..... (pg. 8)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Jesse
dat heb ik gister gedaan :) nu heb ik alledrie de consoles....

erg drukke stage heb je zie ik wel weer :D
Jesse
haha mijn stage moet nog beginnen :)
Remy D
Kwas vandaag bij Power Unlimeted Gameplay!! Echt een drukke teringzooi, echt geen flikker aan.

Maar zag Halo 2 :crazy: en van Killzone was ik nog meer van onder de indruk! En dat komt nog wel van nederlandse makers :D:D. EN GTA san Andreas zag er ook weer zo phat uit!!!

Maar was wel binnen anderhalf uur weg.

En heb Burn Out 3 gekocht vandaag en dat is zo GRUWELIJK!!! :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
Chicane
Killzone en alle 3e persoon shooters horen niet op een PC thuis helaas, klote controls, irritante aiming en slecht gezichtsveld verruineren een spel :(

SplinterCell is rete cool en mooi, maar is gewoon zo godse irritant spelen omdat iedere keer 30% van je gezichtsveld verloren gaat aan een manneke wat steeds midden in beeld staat.
SnuggLe
Gisteren in A'dam 2 spellen gekocht: worms (10 euro) en Crash Bandicoot karten (20 euro) om met zijn 2en te kunnen spelen. Waren zo slecht , simpel en niet leuk , dus meteen omgeruild vandaag weer bij de Bart Smit. Hebben voor 30 euro de LOTR deel 3 (return of the King) game gekocht. Erg cool om te hakken met zijn 2 :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren in A'dam 2 spellen gekocht: worms (10 euro) en Crash Bandicoot karten (20 euro) om met zijn 2en te kunnen spelen. Waren zo slecht , simpel en niet leuk , dus meteen omgeruild vandaag weer bij de Bart Smit. Hebben voor 30 euro de LOTR deel 3 (return of the King) game gekocht. Erg cool om te hakken met zijn 2 :)

LOTR 3 is cool, hack & slash :D
magrec
Hehe wel handig bij de xbox..cd met setje van sander k naar de harde schijf van de xbox branden en tijdens het racen met midtown madness lekker naar dat setje van sander k luisteren :p
jp
http://www.eternalfun.com/downloads.php

Duke Nukem, Doom, Wolfensteim :crazy:
robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr, Gran Turismo 4 komt waarschijnlijk pas in 2005. Zoveelste keer dattie uitgesteld wordt :whip:

heb je deeltje 3 al uit dan?

ik zit op 81% :( alleen nog maar licenses op goud halen en dan ben ik als het goed is klaar.. maar das vrij saai he :( :( :( :( :( :(
MaGiK54
quote:
Originally posted by robin
heb je deeltje 3 al uit dan?

ik zit op 81% :( alleen nog maar licenses op goud halen en dan ben ik als het goed is klaar.. maar das vrij saai he :( :( :( :( :( :(

Nee nog niet, zit denk op 50 % ofzo, maar deel 4 ziet er erg gelikt uit.

robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nee nog niet, zit denk op 50 % ofzo, maar deel 4 ziet er erg gelikt uit.

je kan het checken he, my home > game status

en btw. prutser :stongue:
MaGiK54
quote:
Originally posted by robin
je kan het checken he, my home > game status

en btw. prutser :stongue:

Duh dat weet ik ook wel :whip:

En ja ik ben een prutser, heb zelfs het laatste rijbewijs niet. Geen geduld voor :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement