|
Een spelcomputer kopen..... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| En snuggle al addicted ?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En snuggle al addicted ?? |
Nee, valt mee hoor :) |
|
|
| Dj Lex |
| Tsja je hebt ook niet echt gave spellen erbij zitten. Komt dus nog wel |
|
|
| Remy D |
Zonde dat je geen Xbox heb gekocht niet dat PS2 niet vet maar is maar als Xbox bezitter kan je het O ZO PHATTE spel NINJA GAIDEN spelen en alleen dat spel is al een Xbox waard. En tevens is het netwerk van ps2 zo kut dat Square-Enix FFXI nu op de Xbox wil gaan uitbrengen.
Maarja je kan nu wel 21 oktober GTA: San Andreas spelen en dat word ook zekers PHAT en vlak daarna Killzone. :D |
|
|
| Blik |
met een beetje geluk ben ik binnenkort eigenaar van dit:
Playstation 2 met 2 controllers en 2 memorycards en de volgende spellen:
Grand Theft Auto 3
Grand Theft Auto Vice City
Jak & Daxter
Grand Toursrmo 3: A Spec
Tekken Tag Tournament
Devil May Cry
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Final Fansasy X
FiFA 2001
Tony Haw Pro Skater 3
en dat voor 220 euro (normaal is een PS2 + 1 spel €200 in de winkel) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
met een beetje geluk ben ik binnenkort eigenaar van dit:
Playstation 2 met 2 controllers en 2 memorycards en de volgende spellen:
Grand Theft Auto 3
Grand Theft Auto Vice City
Jak & Daxter
Grand Toursrmo 3: A Spec
Tekken Tag Tournament
Devil May Cry
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Final Fansasy X
FiFA 2001
Tony Haw Pro Skater 3
en dat voor 220 euro (normaal is een PS2 + 1 spel €200 in de winkel) |
Hoe de neuk doe je dat?
Gejat???
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Tsja je hebt ook niet echt gave spellen erbij zitten. Komt dus nog wel |
Tsja ach, ik vind het wel aardige spellen. Ga niet meteen 10 spellen van 60 euro erbij kopen!
Dat racespel is kicken (burn-out), Medal of Honor is niet de nieuwste, maar wel gaaf (en goedkoop) en Rayman is vooral voor Anke (maar vind ik ook wel kicke!)
Magik54, had jij nou ook een PS2? Zo ja, wil ik wel een keer wat copy-en/lenen! :D :p |
|
|
| Dj Lex |
| Is die van jou ook omgebouwd dan? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Is die van jou ook omgebouwd dan? |
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Is die van jou ook omgebouwd dan? |
Nog niet, maar zeer binnenkort wel.
Weet niet wat het kost/ waar het kan, zie ik nog wel.
Maar op een PS2 kan je toch ook Ps1 spellen doen, niet?
Op een omgebouwde ook? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoe de neuk doe je dat?
Gejat???
|
die jongen die het verkoopt gaat op vakantie en wilt hem voor woensdag verkocht hebben, ben nu bezig een afspraak te maken met die jongen en dan ga ik de PS2 ophalen. :D
en dan ook ff een adresje zoeken om de PS2 om te bouwen, ik ken alleen niemand die in de consolewereld zit dus dat gaat moeilijk worden |
|
|
| Blik |
| vanaf woensdagmiddag heb ik de PS2 :D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Blik
en dan ook ff een adresje zoeken om de PS2 om te bouwen, ik ken alleen niemand die in de consolewereld zit dus dat gaat moeilijk worden |
valt wel mee...www.ombouwen.nl
Heb de mijne lekker origineel gelaten maar daar kan je je ps2 goed laten 'helpen'.
edit: site is offline, zal waarschijnlijk door vakantie komen? Hou m wel ff in de gaten iig. |
|
|
|
|