|
Een spelcomputer kopen..... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar op een PS2 kan je toch ook Ps1 spellen doen, niet?
Op een omgebouwde ook? |
Op een omgebouwde geloof ik niet, misschien met een nieuwere chip, maar dat weet ik verder niet. Origineel kan het wel, maar waarom zou je ouwe brakke ps1 spellen spelen op je ps2? Dan heb je zo'n mooie machine en dan heb je dus ubergare graphics...
Zonde dus |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb ook een keer iets gehoord over een Bootdisk.
Dat zou een cd zijn en als je die in je PS2 zou doen zou ie gebrande spellen moeten kunnen lezen.
Ook heb ik iets gelezen over een of andere chip zie hieronder :
**********************************************************************
New Version 3.2 - this version is now compatibility with the newest PlayStation 2 console!
With the Swap Magic Discs V3.2, you will be able to play original PlayStation 2 imports, CDR and DVDR backup games.
You just have to add a NoSolder Modchip, S-Box (USB Plugmod), Neo 2.2 Modchip or a SlideCard to modify your console.
Just a single swap - even with DVD games - and you have a perfect solution for playing the latest PlayStation 2 import and backup games.
LINK |
|
|
| serialkillah |
ikzelf heb een xbox en die heb ik laten ombouwen. Er zit nu een 120 GB hardeschijf in waar ik veel muziek, divx films en spellen op heb staan (gewoon spel huren of lenen, in je xbox douwen en via een programmatje naar de harde schijf kopieren). Ik ben zeer tevreden met m'n xbox vooral omdat je erook divx films, dvd films (als ie is omgebouwd heb je geen afstandsbediening nodig) en mp3 muziek mee kan afspelen.
Ikzelf heb hem ook via ftp netwerk aangeloten op m'n computer die op zolder staat, en kan nu via de xbox al mijn muziek en films die ik in mijn computer heb staan afspelen.
Ook bestaat er een mogelijkheid om buiten xbox live om online games te spelen (gratis dus).
Ik heb altijd nintendo en playstation gehad, maar ik moet zeggen dat ik met m'n xbox nu erg tevreden ben. |
|
|
| MaGiK54 |
*schop*
 |
|
|
| basd |
Misschien leuk er ook even bij te vermelden dat dat een actie van de FRS is, dat staat niet op het plaatje :)
Heb zelf sinds deze week een tweedehands N64, met zeven spellen:
- Zelda Ocarina of time
- Zelda Majora's Mask
- Super Mario 64
- Mario Kart
- Donkey Kong 64
- ISS 64
- een of ander WWF rukspel
En twee controllers, rumble pack en extension pack voor 60 euro. Leuke deal en een erg leuk apparaatje.. Daar gaat de nachtrust. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Misschien leuk er ook even bij te vermelden dat dat een actie van de FRS is, dat staat niet op het plaatje :)
|
Solly, ging er gemakshalve van uit dat het wel op het plaatje stond. |
|
|
| Jesse |
| als je goedkoop spellen wilt halen (inclusief preorderen), neem dan eens een kijkje op www.gcshop.nl. Altijd de laagste prijs (in tegenstelling tot de FRS waar je 67,99 voor een nieuw spel neerlegt!) |
|
|
| magrec |
| Ik ga maybe nog een xbox kopen. Die is nu zo in prijs verlaagd misschien nog de moeite waard ook. eerst ff kijken hoeveel geld ik overhou als ik mijn homecinemaset heb gekocht. |
|
|
| SnuggLe |
| Tjsa, moet ook maar eens wat nieuwe games kopen, maar ik haat de FRS! |
|
|
| Little Theseus |
Tsja Bram, de GameCube in dit huis hebben we voor de heerlijke gezelschapsspellen zoals Mario Party (he Tim! en Mario Kart. Laatste aanwinst: Ninja Turtles, ouderwets rammen, heerlijk!!!
De gamecube is niet weg te denken uit onze huiskamer, iedereen hier in huis heeft ook een eigen pc, en daar kunnen we vrijwel alle spellen op doen die ook voor de PS2/XBOX verkrijgbaar zijn. Ligt er dus net aan wat je ermee wil doen, ben je het zat om op je halfgare pc spellen te doen en wil je dezelfde games op je tv scherm doen met een controller, koop een ps2/xbox. Maar de GameCube is toch wel DE console voor als je met meerdere personen in huis woont die dit ook leuk zouden vinden en je een saaie avond wil redden wanneer er geen films op tv zijn en je geen zin hebt om naar de videotheek te lopen.
Oja, ik zou is ff goed rondkijken op marktplaza etc, genoeg nerds die een gamecube hebben maar geen vrienden (en dus een ps2/xbox willen) en m voor weinig geld wegdoen!! |
|
|
| Divine9 |
| Xbox kopen, chippen, hd ingooien en gaan met die banaan..... de spellen op de gamecube mogen iets beter zijn en exclusiever, maar daar betaal je letterlijk wel een hogere prijs voor ;p |
|
|
|
|