return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Een spelcomputer kopen..... (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Jullie maken het me ook niet makkelijker......

Grrrrrrrr.....PS2 of Gamecube wordt het. PS2 schat ik hoger in dan een Xbox (is dat eigenlijk ook een DVD player?) maar toch wil ik Mario niet uitvlakken, Mario rules......
franzelare
Ik heb een PS1

ding kost 2de hands geen
spellen kan je gewoon zelf copieeren :D

dus ideaal om met je brakke vage kop te spelen :D
TranceZoner
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jullie maken het me ook niet makkelijker......

Grrrrrrrr.....PS2 of Gamecube wordt het. PS2 schat ik hoger in dan een Xbox (is dat eigenlijk ook een DVD player?) maar toch wil ik Mario niet uitvlakken, Mario rules......



Heb je nou al gekeken of er een emulator is? Volgens mij heb me kameraad namelijk op zijn pc een n64 emulator, en dan kan je gewoon mario kart op je pc spelen! :D
emre
emulator? WTF? Klinkt als iets dat in Brinta zit ofzo :conf:
SnuggLe
Nou, ik hoor net dat je veel dingen kan met een Xbox, oa een nieuwe HD erin bouwen en dus dingen makkelijk kopieren. Voor 50 euro laat je hem ombouwen.

Dat is ook wel leuk :D

Is een Xbox ook een DVD player?
basvh
quote:
Originally posted by TranceZoner
Heb je nou al gekeken of er een emulator is? Volgens mij heb me kameraad namelijk op zijn pc een n64 emulator, en dan kan je gewoon mario kart op je pc spelen! :D


klopt, maar de besturing suckt heel erg van die emulator games. Schiet echt niet op een golden eye of een zelda spellen met een keyboard
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, ik hoor net dat je veel dingen kan met een Xbox, oa een nieuwe HD erin bouwen en dus dingen makkelijk kopieren. Voor 50 euro laat je hem ombouwen.

Dat is ook wel leuk :D

Is een Xbox ook een DVD player?

jah maar je meot dan afstandsbediening erbij komen.. en aan die hd heb je vrij weinig tot op heden.. ik heb vaker over die ombouwdingen van xbox gehoord maar schijnt behoorlijk tegen te vallen.
Dj Lex
PS2 op zeker. Ik heb zowel Nintendo's gehad (NES, SNES) en Playstations (PS1 en PS2) en Playstation roeleert gewoon! Ik heb een tijdje geen console gehad en heb toen toch maar weer een PS@ aangeschaft. Ben nu weer helemaal verslaafd aan Pro Evolution Soccer 3, Gta: Vice city en andere games.

Gamecube is het gewoon net niet en Xbox weet ik verder niet veel van.
TranceZoner
quote:
Originally posted by emre
emulator? WTF? Klinkt als iets dat in Brinta zit ofzo :conf:


Neehee!! je mot wel opletten he bij biologie! Volgens mij is dat Emulgator :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by TimeportE
jah maar je meot dan afstandsbediening erbij komen.. en aan die hd heb je vrij weinig tot op heden.. ik heb vaker over die ombouwdingen van xbox gehoord maar schijnt behoorlijk tegen te vallen.


- Afstandsbediening moet je hebben voor DVD's op X-box, maar die zit vaak bij een combi-pack als je een X-box koopt. Even opletten dus, vaak voordeliger dan.

- Ombouwen X-Box, schijnt helemaal top te zijn, als ik kennissen mag geloven die 40 a 50 spellen op die HD hebben staan. HD van 160 gig, dvd's en spellen kan je erop knallen, zodat je het origineel niet meer in de X-box hoeft te stoppen. Dus spellen lenen/huren op hd zetten en altijd blijven spelen. Maar hoe het één en ander in zijn werking gaat, weet ik niet, omdat ik nog nooit een omgebouwde X-box heb gezien.

basd

Atari 2600

Da's pas vet!

(verder weinig tot geen ervaring met die dingen, dus echt iets zinnigs heb ik hier verder niet over te melden)
Gonzo
quote:
Originally posted by basd

Atari 2600

Da's pas vet!

(verder weinig tot geen ervaring met die dingen, dus echt iets zinnigs heb ik hier verder niet over te melden)


HELD! :toocool:

Ben ook op zoek naar zo´n Atari of een Nintendo NES. Wil die ruilen tegen een Playstation.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement