return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
Fok Voetbalmanager (pg. 15)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja waar is Kalou gebleven?


liesblessure, maar doet volgende week vast weer mee ;)
dj_spare
!! dacht ik toch ff dat ik ome dirk er nog in had staan... nee dus, loop ik ff 4 doelpunten mis :(
Tim81
Groningen - Vitesse 0-0... volgens mij heb ik Frankel en Buijs in mijn team :) maximaal resultaat !
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Groningen - Vitesse 0-0... volgens mij heb ik Frankel en Buijs in mijn team :) maximaal resultaat !


Behalve dan dat Frankel een gele kaart kreeg ;)
Tim81
ach ja, dat kan gebeuren!

Verdedigers van AZ en PSV hebben ook allebei nog de 0 achterin, met nog 20 minuten te spelen...
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
ach ja, dat kan gebeuren!

Verdedigers van AZ en PSV hebben ook allebei nog de 0 achterin, met nog 20 minuten te spelen...


Op zich een mooi resultaat, als PSV had gewonnen had de competitie een stuk minder spannend geworden, wel jammer dat nu zo'n beetje mn hele verdediging 0-0 heeft gespeeld. Scheelt toch 2 punten per verdediger :)
Tim81
da's waar, maar de 0 achterin levert toch ook punten op?!
Vandaag lekker weer 3 goals van Nicky Hofs :)
kolkiewolkie
Kijk eens wie er afgelopen ronde weer als vanouds bovenaan staat :D :


Kolkie FC Kwente 106 (profiel)
Jappio Forza 104 (profiel)
mr.marcello Irriducibli 97 (profiel)
SnuggLe SnuggLe - Wie niet springt is voor Vites 88 (profiel)
qwertyplok qwertyplok 88 (profiel)
alexverheij Lexies Grashappers! 87 (profiel)
ryo-TA blablabla 82 (profiel)
Fulcrum_X Fullie's 11tal 82 (profiel)
spleetoog FC Den Haag 78 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 77 (profiel)
dj_spare Sparekes 74 (profiel)
JhonnyEnglish Jhonny`s Angels 72 (profiel)
VerrekteZakHooi Essche Boys 72 (profiel)
Tim81 Real Senang 72 (profiel)
Djeebie Tranceaddict 71 (profiel)
jploveparade S.C. Urs Meier 58 (profiel)
MadDorito Strijen United 36
SnuggLe
Das heel mooi voor je kolkie, maar die 'topspeler' die je zojuist in je team hebt gezet is wel geschorst voor de volgende pot :D


Ik heb best wat wijzigingen in mijn team gedaan. Nu al 2, die zeker veel punten gaan opleveren de komende weken. Heb nog 756.000 over om nog een topwissel te doen.

Ben mijn team een beetje aan het veranderen zodattie niet zo superstandaard is (oftewel zoals iedereen hem heeft). Gaat helemaal goedkomen.

Toch nog steeds jammer dat zoveel mensen hun team op HIDDEN hebben staan. Kom op zeg, het is een SPELLETJE. Oke, als je nu in de top 10 staat zou ik zeggen: soi. Maar nu is het toch leuk om elkaars team te zien?

Mijn team nu:

Je huidige team:
Harald Wapenaar Vitesse 677.000 Keeper
Barry Opdam AZ 995.000 Verdediger
Jan Kromkamp AZ 979.000 Verdediger
Daniel Majstorovic FC Twente 840.000 Verdediger
Alex PSV 1.245.000 Verdediger
Sjaak Polak ADO Den Haag 465.000 Middenvelder
Nick Hofs Feyenoord 715.000 Middenvelder
Theo Janssen Vitesse 702.000 Middenvelder
Koen Laak, van de FC Den Bosch 456.000 Middenvelder
Matthew Amoah Vitesse 810.000 Aanvaller
Salomon Kalou Feyenoord 1.100.000 Aanvaller


Even kijken wat het Europese voetbal ons brengt, maar waarschijnlijk nog wel een wissel erbij:

- Kalou eruit voor Kuijt of VoH (maar dat doet iedereen al, dus maybe geowon Kalou laten staan)
- vdLaak eindelijk een keer laten opzouten (of ik wacht nog een week totdat ik ECHT veel geld heb)
- 1 AZverdediger eruit en Escude/Maxwell erin

Alex moet, netzoals in het begin van het seizoen, er weer eens 1 of 2 inschoppen. Teveel mensen hebben Lee namelijk...

Zat vorige ronde al te twijfelen of ik 'om een keer wat anders te doen' van Beukering erin zou ztten in plaats van Huntelaar. Had ik dat maar gedaan.......voor toen dan.
kolkiewolkie
Hehe, ik moet zeggen dat ik tot aan een minuut geleden er nog niet eens over gedacht had om eens te kijken wie er nou eigenlijk geschorst zijn en wie niet.

Ik kan er eerlijk gezegd nog steeds niet wakker om liggen... mijn team zal dan dus wel openbaar zijn?

Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Toch lekker gister in 1 wedstrijd Kuijt 3x scoren en Hofs 1x! Maarja, helaas hebben meer mensen deze spelers opgesteld
:rolleyes:


hehe heb je alleen kuijt en hofs dan ofzo?


Ik had eigenlijk gehoopt op een groter verschil, maar ja, dan had PSV moeten winnen van AZ en heerenveen ook ;)

Ik wacht ook nog even tot donderdag om mijn team weer enigszins om te gooien :)
Jappio
Heb mn voorhoede maar weer eens omgegooid, is al weken (relatief gezien) mijn slechtse linie, dus dat moet maar eens veranderen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
Privacy Statement