|
Fok Voetbalmanager (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Originally posted by moogwai
0 punten :conf:
Hier klopt iets niet... erg wazig :conf: |
was je niet te laat met inschrijven? of snap je niet zoveel van voetballen ;) |
|
|
| Tim81 |
| Complete verdediging van De Graafschap levert een hoop minpunten op ;)! |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Tim81
Complete verdediging van De Graafschap levert een hoop minpunten op ;)! |
ik had 1 figuur opgesteld die leverde mij -5 punten op... wat een dakduif was dat zeg!!! nooit meer De Graafschap dus :P |
|
|
| Tim81 |
| Ik had Tim Bakens, maar die speelde gelukkig niet tegen Feyenoord :D! Blijft trouwens lastig om je team echt te versterken (ondanks dat ik toch aardig heb verdiend!). Denk dat ik per speelronde mijn team maar op 1 positie aanvul... |
|
|
| Jappio |
als je nu wisselt hè dan telt het team toch nog niet mee voor deze ronde zeg maar?
of zit ik nu helemaal verkeerd?
want dan wacht ik nog ff een weekje met wisselen. Ik ben trouwens wel blij dat dat doelpunt van Boutahar aan boutahar werd toegeschreven en niet aan saavedra ;) had me namelijk een hoop punten gescheeld :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jappio
als je nu wisselt hè dan telt het team toch nog niet mee voor deze ronde zeg maar?
of zit ik nu helemaal verkeerd?
want dan wacht ik nog ff een weekje met wisselen. Ik ben trouwens wel blij dat dat doelpunt van Boutahar aan boutahar werd toegeschreven en niet aan saavedra ;) had me namelijk een hoop punten gescheeld :) |
De teams voor de eerstvolgende ronde kun je samenstellen tot vrijdag 27 augustus om 18:00 uur. Hierna kun je gewoon blijven wijzigen, maar die wijzigingen tellen dan weer voor de volgende ronde mee. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jappio
was je niet te laat met inschrijven? of snap je niet zoveel van voetballen ;) |
Zal dat eerst dan wel zijn, terwijl ik toch op tijd was :D
Ik heb geen punten voor de eerste ronde :whip: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De teams voor de eerstvolgende ronde kun je samenstellen tot vrijdag 27 augustus om 18:00 uur. Hierna kun je gewoon blijven wijzigen, maar die wijzigingen tellen dan weer voor de volgende ronde mee. |
nog maar ff wat wissels doen dan ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Zo, kheb meer dan de helft van de selectie gewisseld.. het lijkt nu bijna ergens op :p . Nog enkele vage plekken waarop spelers staan die niet eens in de lijst van de puntenverdeling voorkomen dus die gaan de volgende keer er uit. Wel apart dat een grote club je niet per definitie de meeste punten oplevert. Wat een ongelovelijk gaar systeem is het trouwens zeg, bijna niets is aan mekaar gekoppeld waardoor je tijjjjjden aan het zoeken bent naar die prutser in jou selectie :mad: . |
|
|
| Tim81 |
Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen!
Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost...
Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC :toothless |
|
|
| Jappio |
Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost...
Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC :toothless |
tis belangrijk om je achterhoede goed op orde te brengen; tegendoelpunten kosten echt een hoop punten. Heb daarom luirink (geblesseerd) ingewisseld, en volgende week moet saavedra er ook aan geloven :p |
|
|
| dj_spare |
Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!! :whip: :toothless
Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!! :p |
|
|
|
|