|
Fok Voetbalmanager (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!! :whip: :toothless
Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!! :p |
Duidelijk dat het prutsers zijn ! :) Maar ze worden wel de verassing van het seizoen. Maar in you dreams dat ze van Feyenoord winnen! |
|
|
| Tim81 |
Vitesse heeft zich keurig in de top staande gehouden!
Wanneer wordt de eerste speler van Vitesse geselecteerd voor Oranje ;) Volgende week maar weer wat puntjes halen met Voetbalmanager, gelukkig zijn 'mijn' spelers hun club trouw gebleven met al die transfers... |
|
|
| Optimus |
| ik kan niet meer inloggen en de email die gebruikt wordt is van mijn oude stage- en werkadres:( Ff kieken of zij de pass kunnen doormailen:D |
|
|
| Jappio |
nieuwe puntjes staan erbij ;)
ik quote:
| quote: |
Ambrosius is heel wat van plan. De weekwinnaar doet vanaf deze ronde mee en is om mee rekening te houden. Met 75 punten behaalde deze user de hoogste score. blerry2003 en Easyedwin verzamelden 74 punten. In de top van het klassement deed Jappio de beste zaken, met 60 punten stoomt hij op naar nu een derde positie. Exalibur sluipt richting top tien. Gorro beweegt zich juist in omgekeerde richting, met 29 punten viel hij dertien plaatsen terug.
Bij de subleagues gaat Best Vooruit 8 op kop. Ze wordt op de voet gevolgd door #filosofie - Vardar Koekepan. De verschillen zijn klein.
Aanstaande vrijdag is er om 18.00 uur wederom de deadline. Tot die tijd kun je je selectie op orde brengen. Na die tijd gedane wissels zullen gelden voor ronde 4. We wensen je veel succes!
|
;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
nieuwe puntjes staan erbij ;)
ik quote:
;) |
Netjes kerel! Goed gedaan! :)
Tim81 staat ook 12e hoor....... :D
Stand nu:
User Punten
Jappio 146
Tim81 134
dj_spare 128
qwertyplok 110
TranceFool 110
mr.marcello 108
SnuggLe 99
Djeebie 95
ryo-TA 94
spleetoog 89
alexverheij 89
jploveparade 82
JhonnyEnglish 74
Quriuz.com 72
Kolkie 57
MadDorito 51
moogwai 34
Ik ben toch redelijk omhoog geklommen ineens! :D
Van bijna laatste naar in de middenmoot. 47 punten was ook niet heel gek.
Kut dat alleen nog niet alle opties het doen verdomme!
Nu maar weer even mijn team aanpassuh! |
|
|
| SnuggLe |
!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD! |
Sowieso niet echt heel logische redenatie!
Had je beter direct je andere spits weg kunnen doen om te kijken wie je dan kon aanschaffen... Als je v.d. Haar toch wilt behouden kost dit je alleen maar een extra transfer (en dus geld, 8% van zijn waarde of zo)!
12e plek is idd lang niet gek! Ben op zoek naar een middenvelder die punten scoort... Gok op Dave v.d. Bergh in plaats van Ilja van Leerdam!
Langzamerhand begint het team enige vorm te krijgen...
Jappio doet het wel extreem goed trouwens (Y)
Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek! |
Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai :p) doen ook mee........... ;)
Maareh..mensen, we moeten iedereen even actief krijgen zodat wel IEDEREEN van de subleague actief zijn team blijft veranderen! Alleen zo kunnen we stijgen in de subleague-ranking!
Ja Tim i know, was stom die wissel! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai :p) doen ook mee........... ;)
! |
tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde :whip:
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.
Trouwens wel cool voor Jappio! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by moogwai
tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde :whip:
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.
Trouwens wel cool voor Jappio! |
Ach blijf erbij dat er een factor geluk bij zit ;) zit nog ff te twijfelen wat ik deze week ga wisselen, of mn aanval versterken, of mn verdediging iets minder zwak maken ;) |
|
|
| Jappio |
User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61
gezakt naar de 8e plaats :( met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.
gaat weer puzzelen worden deze week dus ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61
gezakt naar de 8e plaats :( met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.
gaat weer puzzelen worden deze week dus ;) |
Wohoooo 70 punten de afgelopen keer! Dat doe ik best netjes volgensmij! Ik was 51e deze ronde, nu 80e in totaal. Trouwens, er zijn wat mensen verdwenen uit onze lijst...oa Mr. Marcello!
Heb mijn verdediging nu wel oke, hopen dat NEC ook tegen RBC de 0 houdt en Kalou er weer een aantal inlegt. Nu maar eens de spelers van de Graafschap en ADO verkopen.....!! |
|
|
|
|