return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
Fok Voetbalmanager (pg. 18)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Als v.d. Laak teveel punten haalt, betekent dat waarschijnlijk wel dat De Graafschap rechtstreeks degradeert...

I know, daar ben ik ook heel bang voor :nervous: :nervous:
Kolerefeyenoord wat dat betreft.

Maar de Graafschap verdient het wel grotendeels, om te degraderen: uitgerangeerde B-spelers (Magno bv), mensen die het allemaal net-niet zijn, mismanagement van het bestuur et cetera. Heel slecht allemaal.

Zondag zit ik lekker op de tribune bij Feyenoord-Ajax. Zal wel even een paar fototjes schieten. Ben alleen bang dat ik ze niet up kan loaden, ivm geen i-net thuis :(
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zondag zit ik lekker op de tribune bij Feyenoord-Ajax. Zal wel even een paar fototjes schieten. Ben alleen bang dat ik ze niet up kan loaden, ivm geen i-net thuis :(

Zeker weer in het kiddy vak :D
SnuggLe
69 punten deze keer maar :( Maar nog wel 13e...
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
69 punten deze keer maar :( Maar nog wel 13e...

Ik had er nog minder.. 50. Maar heb wel wat nodige veranderingen doorgevoerd nu :) Hopelijk toch nog top 5 klassering, al zal het moeilijk worden.
SnuggLe
Heb ook weer aanapssingen gedaan. Al voor de wedstrijden van avnavond (beker) waarin mensen uit kunnen vallen, maar so be it.

Gomez erin ipv Wapenaar en..... Maduro voor Alex. Ben er wel veel geld mee kwijtgeraakt, maarja happens, het gaat om de punten en het zijn toch de laatste ronden. Maduro staat bij FOK! als verdediger, terwijl hij wel op het middenveld zit.

Het het puur gedaan omdat niet veel mensen verdedigers van Ajax hebben, en ze 2 hele makkelijke potten hebben (RBC, Graafschap). Dus hopen dat Maduro/Escude(die ik ook heb) gaan scoren. Echt veel mensen gokken op PSV, maar dat heeft nu bijna iedereen. Hopen dat Alex nu niet ineens gaat scoren :D

Laatste ronde ga ik dik gokken op 1 team, ik wil gewoon bij de laatste 10 terecht komen. Gat van 34 punten tussen mij en de nummer 10 namelijk, dat is best veel.
Tim81
Tijdje niet meer 'gewinkeld', dus aardig wat te spenderen... nog maar een paar wedstrijdjes te gaan en ik sta in de grijze middenmoot... misschien nog Intertoto-voetbal voor mij :p

Harald Wapenaar Vitesse
Joris Mathijsen AZ (pff zie nu pas dat ik die er nog in heb staan :S, nog ff aanpassen!)
Scherer Maxwell AFC Ajax
Alex PSV
Julien Escude AFC Ajax
Koen Laak, van de FC Den Bosch
Edgar Barreto NEC
Denny Landzaat AZ
Mark Bommel, van PSV
Klaas Jan Huntelaar SC Heerenveen
Dirk Kuijt Feyenoord

Edit: Mathijsen vervangen door Pa Mohou Kah (Roda JC)... zat eerst te denken aan Kromkamp of De Cler, maar ik voor de verrassing!
SnuggLe
quote:
Tijdje niet meer 'gewinkeld', dus aardig wat te spenderen... nog maar een paar wedstrijdjes te gaan en ik sta in de grijze middenmoot... misschien nog Intertoto-voetbal voor mij :p

Harald Wapenaar Vitesse
Joris Mathijsen AZ (pff zie nu pas dat ik die er nog in heb staan :S, nog ff aanpassen!)
Scherer Maxwell AFC Ajax
Alex PSV
Julien Escude AFC Ajax
Koen Laak, van de FC Den Bosch
Edgar Barreto NEC
Denny Landzaat AZ
Mark Bommel, van PSV
Klaas Jan Huntelaar SC Heerenveen
Dirk Kuijt Feyenoord

Edit: Mathijsen vervangen door Pa Mohou Kah (Roda JC)... zat eerst te denken aan Kromkamp of De Cler, maar ik voor de verrassing!

Mijn team nu:

Gomez (PSV)
Lee (PSV)
Escude (Ajax)
Maduro (Ajax)
Jansen (Vitesse)
vBommel (PSV)
vdLaak (Den Bosch)
Hofs (Feyenoord)
Janssen (Vitesse)
Vennegoor of Hesselink (PSV) .... is hij nog steeds geblesseerd?
Kalou (Feyenoord)

Op papier een superteam...op vdLaak na!!
Hopen dat ik geld genoeg krijg deze ronde... Dan de laatste 2 ronden dik gokken!
SnuggLe
Ho, heb mijn team toch maar weer aangepast (ben zo wispelturig als een wijf).

Vonk (Ajax)
Escude (Ajax)
Maduro (Ajax)
Alex (PSV)
Jansen (Vitesse)
VBommel (PSV)
Janssen (Vitesse)
Hofs (Feyenoord)
vdLaak (Den Bosch)
Babel (Ajax)
Kalou (Feyenoord)

Ik moet toch wat als ik bij de 1e 10 wil komen. Toch wat meer aan het gokken op Ajax, en hopen dat PSV in ieder geval 1 tegendoelpunt krijgt dit weekend tegen vitesse (en dan van de voet van Jans(s)en natuurlijk!). PSV mag wel scoren, maar dan VoH of Farfan niet, vBommel wel:D

Natuurlijk hoop ik dat de Graafschap wint van die stomme Ajacieden, maar dat gebeurt toch niet denk ik. Zo niet, dan moeten Maduro en Babel maar flink scoren :D En laat ze effe de 0 houden :)

Jasper, neem aan dat je nu ook veel Ajacieden hebt? De nr 3 heeft heel zijn verdediging op Ajax gezet. Wel slim.
Tim81
Nou als ik Ajax gister bezig zag, weet ik niet of dat wel zo slim is....!!
SnuggLe
quote:
Nou als ik Ajax gister bezig zag, weet ik niet of dat wel zo slim is....!!

Ach ja, we gokken het erop!
We zien wel :D

SnuggLe
Jeah baby, sta 10e in de FOK-manager! :crazy:
Tis heel spannend om die 10e plaats, maar ik sta er in ieder geval :) Mooi man!
Tim81
Team weer gewijzigd in verband met dit trieste ongeval:

Pa-Modou Kah komt voorlopig niet in actie voor Roda JC. De Noorse verdediger was zondag betrokken bij een auto-ongeluk. HIj hield er zelf lichamelijk weinig aan over, maar zijn vriendin kwam om het leven.

New Team:
Harald Wapenaar Vitesse 677.000 Keeper
Hedwiges Maduro AFC Ajax 1.140.000 Verdediger
Laszlo Bodnar Roda JC 1.020.000 Verdediger
Alex PSV 1.245.000 Verdediger
Julien Escude AFC Ajax 1.182.000 Verdediger
Koen Laak, van de FC Den Bosch 456.000 Middenvelder
Mika Väyrynen SC Heerenveen 1.040.000 Middenvelder
Denny Landzaat AZ 1.095.000 Middenvelder
Mark Bommel, van PSV 1.330.000 Middenvelder
Klaas Jan Huntelaar SC Heerenveen 975.000 Aanvaller
Dirk Kuijt Feyenoord 1.472.000 Aanvaller