return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fok Voetbalmanager (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Moeten we het elke keer zelf gaan uitrekenen...

Ik heb de volgende spelers:
De Vries (Den Haag)
Buijs (Groningen)
Wielaert (NEC)
Bakens (Graafschap)
Knol (Vitesse)
Boutahar (NEC)
van Leerdam (Graafschap)
Polak (Den Haag)
v.d. Laak (Den Bosch)
Stroeve (Den Haag)
Kuijt (Feyenoord)

Ga ook uit van een kleine 50 puntjes.... Heb wel al een paar wissels op het oog ;)



beetje oud excelsior dat team van je ;)
Tim81
Nu je het zegt... inderdaad een paar spelers met Excelsior-verleden! Feyenoord vond deze spelers destijds niet goed genoeg om naar De Kuip te halen, maar bij mij krijgen ze gewoon een basisplaats :toothless
dj_spare
hmm ik heb al geld erbij, en de punten per speler staan er nu eindelijk ook op, nog ff tellen hoeveel ik er heb...
dj_spare
volgensmij heb ik 93 punten :)
Djeebie
Ik heb ruim 300.000 euro verdiend na twee speelronden. Geen idee of dat veel is. Ik zie het wel aan de punten.
TranceFool
Je krijgt 5500 euro per gescoord punt dus....:)

Lastig wat ik nu wil gaan wisselen, want het gaat niet echt best :p
Djeebie
65 punten in totaal. Ga duidelijk wat transfereren.
SnuggLe
280.000 eurotjes ongeveer extra.
Dat leert dat ik rond de 55 punten ofzo maar heb, maybe iets meer. Was al aan het wisselen gegaan..... hard nodig!
Maarja, nog 24 wedstrijden te gaan!
dj_spare
dj_spare 92
Tim81 87
Jappio 86
mr.marcello 71
ryo-TA 69
TranceFool 66
Djeebie 65
jploveparade 61
spleetoog 54
qwertyplok 54
SnuggLe 52
alexverheij 52
Quriuz.com 39
JhonnyEnglish 32
Kolkie 25
moogwai 0

netjes mensen (de meeste dan ;)) we staan redelijk hoog in 't klassement, en ik zelf sta ook best wel hoog (net zoals Tim81/Jappio)... :D :D
Tim81
Van mijn zuurverdiende puntjes nog maar een knappe spits gekocht in plaats van Roy Stroeve (al hebben van Beukering, Schulp, etc. ook al de nodige puntjes opgeleverd!)

SnuggLe
Heb niet heel veel gewijzigd. Dit is best lastig aangezien het altijd over 2 wedstrijden gaat. Zo kan je bv met NEC de ene week een makkelijke tengestander hebben (dus doe je wat verdedigers) maar de week erop is het kut. Lastig allemaal. We zien het wel.

Heb mijn team overigens openbaar gemaakt, meer mensen die mijn voorbeeld volgen? :)

Je huidige team:
Dennis Gentenaar NEC 658.000 Keeper
Pascal Heije NEC 640.000 Verdediger
Peter Wisgerhof NEC 647.000 Verdediger
Tim Cornelisse FC Utrecht 805.000 Verdediger
Virgilio Teixeira RKC Waalwijk 788.000 Verdediger
Sjaak Polak ADO Den Haag 465.000 Middenvelder
Ilja Leerdam, van De Graafschap 476.000 Middenvelder
Koen Laak, van de FC Den Bosch 456.000 Middenvelder
Gill Swerts ADO Den Haag 385.000 Middenvelder
Jhon Beukering, van De Graafschap 560.000 Aanvaller
Hans Haar, van de FC Utrecht 910.000 Aanvaller

Heb 3 verdedigers van NEC...veel maar oke. Wel goedkoop.
RKC erbij gedaan, Cornelisse laten staan ook al moeten ze tegen Ajax.
Op het middenveld Koen van der Laak gekocht, thats it. Verder weinig verandert. Geen geld ...... bewaar wel even wat om echt goede spelers te kopen.
moogwai
0 punten :conf:

Hier klopt iets niet... erg wazig :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement