return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fok Voetbalmanager (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
Valt nog niet mee om een team samen te stellen... Al die spelers van Den Haag, Den Bosch en De Graafschap leveren nou ook niet echt punten op ben ik bang :rolleyes:

Ik heb bij het Noordhollands Dagblad toch een sterker team (met budget van 15 miljoen euro): voorhoede met Kuijt, Ibrahimovic en N'Kufo
Tim81
quote:
Originally posted by TranceZoner
Retevaag, ik kan op een of andere manier niet registreren met mijn yahoo email account....?? Iemand??


Kon ook niet met hotmail account :clown: Quicknet ging wel...
TranceZoner
quote:
Originally posted by Tim81
Kon ook niet met hotmail account :clown: Quicknet ging wel...


Nouja, ik ga niet speciaal n ander emailadres aanmaken, hehe laat t dan maar zitten :P
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Valt nog niet mee om een team samen te stellen... Al die spelers van Den Haag, Den Bosch en De Graafschap leveren nou ook niet echt punten op ben ik bang :rolleyes:


Wat een ontzettende bull :S
Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet.

Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind.
Optimus
I'm in:) En ik denk dat Zlatan wel wat meer puntjes binnenhaalt dan Van Beukering hoor:rolleyes:
TranceFool
Ik doe ook mee :).
Het valt inderdaad niet mee om met zoŽn budget een leuk team samen te stellen maar na wat schuiven ben ik volgens mij wel tot een redelijk leuk groepje gekomen. Sommige bedragen vind ik trouwens nergens op slaan. Spelers bij de topclubs die misschien zelden aan spelen komen kosten nog superveel geld.
Optimus
jeetje, is inderdaad kut samenstellen:( Had een redelijk verdediging (niet eens een hele goed, gewoon middenmoters) en mijn geld was zo goed als op:(
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een ontzettende bull :S
Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet.

Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind.


Ik bedoel gewoon (wat Optimus ook zegt) dat je met een paar verdedigers van subtoppers (want tegengoals zijn minpuntenn) al je geld er al door heen jaagt! Daarom maar snel wat punten halen, dus geld verdienen om andere spelers te kopen... Denk nu wel een redelijke startopstelling te hebben gemaakt
dj_spare
zorg btw wel dat je spelers opstelt die ook werkelijk in de basis 11 staan van een team, anders kan je nooit punten vergaren!! En dan blijf je zitten met spelers van ADO/Den Bosch/De Graafschap etc...
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een ontzettende bull :S
Daar heb je ook scorende spelers. Denk dat bv van de Graafschap ALS er iemand scoort, dat het vBeukering gaat worden. Die kan meer punten opleveren dan een 'topspits' van Ajax of weet ik veel wat die er geen zak inschiet.

Maarja, we zien het wel hoeveel verstand iedereen van voetballen heeft aan het eind.

Mja zo bull is dat niet. Als spits zijnde krijg je 3 punten als je scoort en 3 punten als je wint. Dus stel dat van Beukering meer gaat scoren dan Zlatan (waar ik absoluut niet vanuit ga :p) dan haal je met van Beukering nog veel minder punten simpelweg omdat Zlatan met Ajax veel vaker wint.

Tim81
Toch een redelijk team kunnen samenstellen (hoop ik!)! Laat de competitie maar beginnen.

Ik verwacht wel nog een paar extra deelnemers hoor! 8 is een beetje weinig...
ryo
Dan zijn het er nu 9. Toch wel lastig om voor zo weinig geld wat normaals te kiezen. Ben benieuwd.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement