|
Hej jag är ny här!!:) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| Hej & välkommen till swe.ta |
|
|
| dbl |
halloj.... alltid trevligt med nytt folk här...
speciellt tjejer.. majoriteten e ju ganska så mycket på den manliga sidan.. hehe :p |
|
|
| Dioxys |
| Ganska tydligt i den här tråden :stongue: |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by dbl
halloj.... alltid trevligt med nytt folk här...
speciellt tjejer.. majoriteten e ju ganska så mycket på den manliga sidan.. hehe :p |
;) :) |
|
|
| ScuL |
känner du till Miss Creant?
http://www.misscreant.com/
hon e DJ från NJ. :)
-eller annars DJ Marin men han känner du troligtvis inte. snackar ibland med han :) |
|
|
| Connector |
| hohoo, välkommen. Se till att skicka en bild och presentation till steve så du kommer med på http://sweta.mine.nu ;) |
|
|
| St_Andrew |
Välkommen till Sweta :)
kul ställe för det mesta :p |
|
|
| RebeL9 |
| måste bara säga det igen. VÄLKOMMEN Julia! Verkligen! =)))) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Välkommen! :)
Hemskt vad fort alla vaknar när det kommer nya tjejer till sweta... |
|
|
| Snakebyte |
Willkommen, Bienvenue, Welcome....
Näh, jag ska inte sjunga den hemska låten :haha:
Hoppas du kommer trivas här. Vi är jättesnälla, jag lovar :gsmile: |
|
|
| Pjox |
Nu vakna killarna :p
välkommen
Finns en tråd för nya att presentera sig i också :)
men välkommen igen trevligt me en tjej till, och jag menar nog inte detta så som dom andra som sackt det hitils ;) :tongue2 hoppas du stannar :) |
|
|
|
|