return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Hej jag är ny här!!:) (pg. 6)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dagens filmtips: Anger Management


*asg* :D :D
Steve är på hugget idag :p
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dagens filmtips: Anger Management


HAHA!! you crack me up! :)


men du får ändå en smocka sen ;)

reveal
quote:
Originally posted by JayBee
det finns verkligen inget som irriterar mig mera än när någon rättar min stavning..


Du menar att folk brukar göra det? Du har inte funderat på varför? ;) :p
mjz
haha, verkar som jag kom hit lite sent...

välkommen i alla fall Julia, och lycka till med stavningen jaybee... ;)

måste dock säga att jofawe inte har några jävla hängpattar, det är ju autentiska manboobs ju... ;)
Kongo_kim
Se nu har ni skrämt iväg henne
Dioxys
hahahaha :stongue: :stongue: *dör*
miZ PicCi
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Se nu har ni skrämt iväg henne


:stongue: still around:p...

verkar va exackt likadant på alla forum här på TA...gick till presis på samma sätt på NYTA när ja sa hej...samma för en anan tjej som gjorde likadant:p ..alltid kul med trvlig folk;)
ScuL
de blev lite besviken när du berättade att du har pojkvän dock :D
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
de blev lite besviken när du berättade att du har pojkvän dock :D


hehehe - folk är allt patetiska alltså... ;)
miZ PicCi
quote:
Originally posted by ScuL
de blev lite besviken när du berättade att du har pojkvän dock :D


:haha: :clown:

Cloudburst
antar att det är han som armen runt dig i en av bilderna (ja, jag märkte det).. ehmm :p
miZ PicCi
quote:
Originally posted by Cloudburst
antar att det är han som armen runt dig i en av bilderna (ja, jag märkte det).. ehmm :p


:stongue: ..klippte bort honom ur bilden:p :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement