return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Hej jag är ny här!!:) (pg. 5)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by JayBee
P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här? :D :D :D ;)


Kan kanske bero på att du inte har axellångt slingat hår och ett välslipat leende :D





No offense nu altså jaybee
JayBee
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kan kanske bero på att du inte har axellångt slingat hår och ett välslipat leende :D





No offense nu altså jaybee

VA FAN MEnAR DU?? VAAA??? VA FAAANNN!!!!

hhaha nä skojja bara, klart jag inte tar illa upp ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kan kanske bero på att du inte har axellångt slingat hår och ett välslipat leende :D


heeeey, jaybee e ju jättesöt :D
jofawe
men JayBee.. förutom att du ser ut som en finsk lastbilschafför och en som rymt från mupparna...

.. så är du rätt söt =)
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
hahaha - fan, ni är för roliga grabbar :haha:

Under normala omständigheter hade Lasselo kopplat på charmen och ni kära vänner hade inte haft en suck, men nu råkar jag ha gått och kärat ner mig som aldrig förr, näst intill patetiskt kär even, så...knock yourselves out ;)



Underskattar du mig? Bad move d00d. :thepirate Vad heter hon? :tongue3
JayBee
thx erik :) kul att någon här tycker jag är söt i alla fall :D :D

den där joffe!! fräck rackare! ska han säga, han har ju häng pattar! :D

just for the record så har jag rakat bort min mushe för lääääääänge sen! :)

puss på re!
Laszlo
quote:
Originally posted by SMC
Underskattar du mig? Bad move d00d. :thepirate Vad heter hon? :tongue3


Kati, eller Katalin som ju är hennes riktiga namn...passande nog samma namn som mor min... :nervous:
RebeL9
quote:
Originally posted by JayBee




P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här? :D :D :D ;)


va det kan jag inte minnas :sadgreen:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här? :D :D :D ;)


Vad har vi sagt om ordet aldrig ? :toothless
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad har vi sagt om ordet aldrig ? :toothless

det finns verkligen inget som irriterar mig mera än när någon rättar min stavning..


steve! nästan gång jag ser dig så blir det en fet smocka! :)

Laszlo
quote:
Originally posted by JayBee
det finns verkligen inget som irriterar mig mera än när någon rättar min stavning..


Om du bara visste hur många gånger jag velat rätta diverse felstavningar och sär skrivningar...eh...särskrivningar menar jag.... :) (inte bara dina då, bör väl kanske tilläggas :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
det finns verkligen inget som irriterar mig mera än när någon rättar min stavning..

steve! nästan gång jag ser dig så blir det en fet smocka! :)


Dagens filmtips: Anger Management
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement