|
Hej jag är ny här!!:) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
| helloo and welcome =] |
|
|
| Kamelen |
| Välkommen! .. för att snabbt smälta in så ge mig dina pengar och smycken.. så ska vi kramas även med dig! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
vem bryr sig om Marco V? Julia är ju på SWETA!!!!!!! |
Jag bryr mig om Marco V...
Så jag och Marco V hälsar dig Julia välkommen !

Känner jag doften av desperation i den här tråden ? :D |
|
|
| Vizay |
o herregud, farligt å läsa en sån här tråd när man inte kunnat sova på hela natten :p
aja, välkommen iaf, hoppas du trivs osv. :) |
|
|
| ShyTrance |
| Välkommen! hoppas du trivs här.. |
|
|
| hustler |
4 sidor med svar när en ny tjej kommer till SWETA.
Fantastiskt, you guys need to get out more. :D |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by hustler
4 sidor med svar när en ny tjej kommer till SWETA.
Fantastiskt, you guys need to get out more. :D |
jag har faktiskt mitt på det torra med världens sötaste tjej men när det kommer en trancetjej till SWEta så måste man ju ge henne ett varmt mottagande 8) |
|
|
| Kongo_kim |
god damn:eek:
Hej på dig:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag har faktiskt mitt på det torra med världens sötaste tjej men när det kommer en trancetjej till SWEta så måste man ju ge henne ett varmt mottagande 8) |
Sant... det finns ju en och annan tjej som vart här och sedan försvunnit... Vi har dock våra trofasta... Glorie & Pjox :gsmile: |
|
|
| dj_hysterix |
| tjena tjena..välkommen ;) |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
snälla alla är:happy2: kommer nog trivas här:clown: |
tror alla andra trivs lite mer pga du kommit hit.. men men.. välkommen och hoppas du trivs.. byt gärna bild då o då för våran trivsel.. tack!
//kram kamelen! |
|
|
| JayBee |
hi, hi, apple pie.
p.S. jag bryr mig om marco V, det äääääääägde!!! fast han verkade lite nere. fyyy fan vad kul det var! jiiiiiHHAAAAA! :D
P.S. #2 rebel9, mår du bra eller? jag har alldrig sett dig så här trevlig förut! varför var du inte så mot mig när jag var ny här? :D :D :D ;) |
|
|
|
|