|
Hej jag är ny här!!:) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Hemskt vad fort alla vaknar när det kommer nya tjejer till sweta... |
Jo, tänkte samma sak. Dock är vi fortfarande inte riktigt på COR-nivå; där skulle tråden vara på 10 sidor med varannat inlägg "pics or stfu". :rolleyes: |
|
|
| Dioxys |
| kanske beror på att vi inte är lika stora? :D alla har väl typ skrivit här? ...som inte är på marco v dvs :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Dioxys
kanske beror på att vi inte är lika stora? :D alla har väl typ skrivit här? ...som inte är på marco v dvs :) |
vem bryr sig om Marco V? Julia är ju på SWETA!!!!!!! |
|
|
| Amplifire |
| Hahahaha! Den här tråden är :haha: |
|
|
| Cloudburst |
omghi2u! pics or stfu! :eek:
oj, fanns ju redan bild..jaja, next topic! :p |
|
|
| St_Andrew |
vi är inte så knäppa som vi verkar :)
förutom pjox, hon e ganska läskig... |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by RebeL9
vem bryr sig om Marco V? Julia är ju på SWETA!!!!!!! |
:haha: sött:clown:
omghi2u! pics or stfu!
:eek:
:stongue: finns det nagan thread för bilder da?:p |
|
|
| SMC |
omg teh sweet girl :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes: :eyes:
välkommen. :eyes: |
|
|
| RebeL9 |
hur ska man kunna sova nu lixom?
sitter och trycker på F5 ideligen! |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by RebeL9
hur ska man kunna sova nu lixom?
sitter och trycker på F5 ideligen! |
Du kan gå och vila nu, jag tar nästa skift. ;) :eyespop: :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SMC
Du kan gå och vila nu, jag tar nästa skift. ;) :eyespop: :crazy: |
hahaha - fan, ni är för roliga grabbar :haha:
Under normala omständigheter hade Lasselo kopplat på charmen och ni kära vänner hade inte haft en suck, men nu råkar jag ha gått och kärat ner mig som aldrig förr, näst intill patetiskt kär even, så...knock yourselves out ;) |
|
|
|
|