return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Hej jag är ny här!!:)
View this Thread in Original format
miZ PicCi
hejhej jag är ny här pa TA:)...

heter Julia och bor i jersey city NJ...har svenska föräldrar och släkt i sverige sa tyckte jag borde lämna ett msg här:p :clown:

hoppas att prata med er alla snart:toocool:
reveal
Välkommen till SweTA :)
RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =)
keddo
tjena och välkommen :)
hustler
How u doin´? :)

Välkommen!
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =)



:stongue: :stongue: :stongue:
NooN
Välkommen till paradiset! :crazy:
ScuL
tjena och välkommen.

:gsmile:
Dioxys
quote:
Originally posted by RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =)


:stongue: :stongue: Rammlade nästan av stolen :stongue: :stongue:

Hej och välkommen iaf :)
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =)


I'll second that ;)

miZ PicCi
snälla alla är:happy2: kommer nog trivas här:clown:
jofawe
tror jag säkert.. :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement