|
Hej jag är ny här!!:)
|
View this Thread in Original format
| miZ PicCi |
hejhej jag är ny här pa TA:)...
heter Julia och bor i jersey city NJ...har svenska föräldrar och släkt i sverige sa tyckte jag borde lämna ett msg här:p :clown:
hoppas att prata med er alla snart:toocool: |
|
|
| reveal |
| Välkommen till SweTA :) |
|
|
| RebeL9 |
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =) |
|
|
| keddo |
| tjena och välkommen :) |
|
|
| hustler |
How u doin´? :)
Välkommen! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =) |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NooN |
| Välkommen till paradiset! :crazy: |
|
|
| ScuL |
tjena och välkommen.
:gsmile: |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =) |
:stongue: :stongue: Rammlade nästan av stolen :stongue: :stongue:
Hej och välkommen iaf :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
nämen heeeeej Julia :) :) :) :) :)
Vad trevligt med nytt folk =) =) |
I'll second that ;) |
|
|
| miZ PicCi |
| snälla alla är:happy2: kommer nog trivas här:clown: |
|
|
| jofawe |
| tror jag säkert.. :P |
|
|
|
|