|
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
wete wa ge dan doet, de line-up opnieuw schrijven met de stijl erachter. ik ken er maar een paar, en de rest komt me zo hard-style voor alle de namen vind ik :D
kan misschien zijn, kzal er is overnadenken.
btw ik ben echt wel genen bleiter e.... haarbal |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Ge zijt zo nen bleiter he , teveel poepeklets gekregen? :-)
|
| quote: | Originally posted by Kaidreas
btw ik ben echt wel genen bleiter e.... haarbal |
ja tis genen bleiter eh pool, tis de "nieuwe" bouwvakker ;) |
|
|
| Kaidreas |
toch nog 1ne vriend, merci e eagle
snif snif |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dit staat al een maandje in mijn agenda genoteerd!! Eindelijk Ozgür Can live horen, alleen daarvoor al zou ik gaan! En dan nog zo'n geweldige locatie...:eyes: |
|
|
| pooley |
Ma drieske-men-satébouleteke toch, bij wijze van spreken he poes
10 namen kent ge toch? |
|
|
| djcresto |
whoohoo de vriendin wilt ook mee :D :D :D
mn rijbewijs heb ik tegen dan nog nie, kzou dan wel al volop aant oefenen moeten zijn. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by djcresto
whoohoo de vriendin wilt ook mee :D :D :D
mn rijbewijs heb ik tegen dan nog nie, kzou dan wel al volop aant oefenen moeten zijn. |
het leven zoals het is: autorijschool ooooh memories :p |
|
|
| pooley |
| ik zal proberen rijden dan :-) |
|
|
| ArisE2 |
| het kan goed zijn dat jullie veel DJ's niet kennen. Dit komt omdat er veel TA dj's bij staan. Je kan het eigenlijk zien als een 'klein'TA feest. ;) |
|
|
| Xilver |
| Ik ga sowieso ook wel met de auto |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by ArisE2
het kan goed zijn dat jullie veel DJ's niet kennen. Dit komt omdat er veel TA dj's bij staan. Je kan het eigenlijk zien als een 'klein'TA feest. ;) |
Je kan het natuurlijk altijd proberen maar tzal nooit zo goed worden als de BETA-party :D |
|
|
| djcresto |
| raises hand om met iemand mee te rijden :o :D |
|
|
|
|