|
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| 11 december is nog veraf, maar zie dit feestje eigenlijk wel volledig zitten en dan wel om de volgende redenen: PERRY O'NEIL is echt m'n hoofdreden en wil PartyHardy ok echt wel is an't werk zien en natuurlijk ook de Thrillseekers & ofcourse Özgur Can :crazy: :crazy: Is ne keer ne andere line-up he, lovely :D |
|
|
| Eagle` |
| 11 december over wa spreken jullie nu al, das nog minstens een 6 maand verder :whip: |
|
|
| Freezel |
| 3 maanden, oftewel nog 90 dagen ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Freezel
3 maanden, oftewel nog 90 dagen ;) |
details :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en ik ga zeker in zijn stijl door draaien! :cool: het dak eraf! :crazy: ;) |
Neem je ook verzoekjes aan? :toothless
Ik kijk er in ieder geval nog meer naar uit nu ik weet dar er nog 3 extra prog Dj's bij zijn! :crazy: |
|
|
| tijs08 |
| Mainstage wordt van progressive naar trance gedraaid. Arise Events heeft alleen een trance/progressive concept. En daar komt bij The Thrillseekers is helemaal UNIEK!!! En op het einde van de avond zullen Marc-S (resident) en Dazzle (Blackhole) nog iets meer gas gaan geven..... Wordt dus een top een top avond...:crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by tijs08
Mainstage wordt van progressive naar trance gedraaid. Arise Events heeft alleen een trance/progressive concept. |
Het wordt dan eens dringend tijd dat jullie in Belgie ook festjes komen organiseren! ;) :D |
|
|
| djcresto |
| 30 euro is niet weinig, mij zal het niet tegenhouden om naar Nederland af te zakken, but what about the rest? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zie het nog steedz zitten! Hopelijk gaat er wel iemand met de auto, want met de trein zal het dan weeral een hele uitstap worden... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zie het nog steedz zitten! Hopelijk gaat er wel iemand met de auto, want met de trein zal het dan weeral een hele uitstap worden... |
Wouldn't miss it for the world :) Kga wel serieus op m'n cash moeten gaan letten. |
|
|
| eieregooie |
| Gezellig gezellig :) |
|
|
|
|