return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Meltoz
11 december is nog veraf, maar zie dit feestje eigenlijk wel volledig zitten en dan wel om de volgende redenen: PERRY O'NEIL is echt m'n hoofdreden en wil PartyHardy ok echt wel is an't werk zien en natuurlijk ook de Thrillseekers & ofcourse Özgur Can :crazy: :crazy: Is ne keer ne andere line-up he, lovely :D
Eagle`
11 december over wa spreken jullie nu al, das nog minstens een 6 maand verder :whip:
Freezel
3 maanden, oftewel nog 90 dagen ;)
Eagle`
quote:
Originally posted by Freezel
3 maanden, oftewel nog 90 dagen ;)


details :o
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Partyhardy!

en ik ga zeker in zijn stijl door draaien! :cool: het dak eraf! :crazy: ;)

Neem je ook verzoekjes aan? :toothless

Ik kijk er in ieder geval nog meer naar uit nu ik weet dar er nog 3 extra prog Dj's bij zijn! :crazy:
tijs08
Mainstage wordt van progressive naar trance gedraaid. Arise Events heeft alleen een trance/progressive concept. En daar komt bij The Thrillseekers is helemaal UNIEK!!! En op het einde van de avond zullen Marc-S (resident) en Dazzle (Blackhole) nog iets meer gas gaan geven..... Wordt dus een top een top avond...:crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by tijs08
Mainstage wordt van progressive naar trance gedraaid. Arise Events heeft alleen een trance/progressive concept.

Het wordt dan eens dringend tijd dat jullie in Belgie ook festjes komen organiseren! ;) :D
ArisE2
hej mensen.. de voorverkoop start woensdag 13 october bij www.Ticketbox.nl en www.keizerkarelpodia.nl a 30 euro..
Hopelijk tot ziens in Nederland! :)
djcresto
30 euro is niet weinig, mij zal het niet tegenhouden om naar Nederland af te zakken, but what about the rest?
Jasperovitsj
Ik zie het nog steedz zitten! Hopelijk gaat er wel iemand met de auto, want met de trein zal het dan weeral een hele uitstap worden...

Xilver
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zie het nog steedz zitten! Hopelijk gaat er wel iemand met de auto, want met de trein zal het dan weeral een hele uitstap worden...


Wouldn't miss it for the world :) Kga wel serieus op m'n cash moeten gaan letten.
eieregooie
Gezellig gezellig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement