|
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Ik ga m'n ticket vanavond bestellen
verder eveneens role call:
- Xilver
- Kaidreas |
|
|
| pooley |
| Kzou ook wel willen meegaan als er een plaatsje vrij is :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Kzou ook wel willen meegaan als er een plaatsje vrij is :) |
*burp* |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen, vooral gezien de zware uitgevan de voorbije 3 maanden...:nervous:
Maar kheb nog wel ff tijd om te beslissen denk ik |
|
|
| Xilver |
Arise ga'k idd met de auto gaan, maar allemaal in ene auto gaat moeilijk zijn he. Ik kan maximum 4 mensen meenemen. Kzou zeggen, vecht het onderling uit, dan blijf ik buiten schot :D
Innercity ga'k met de bus, dus mensen die hoopten om dan mee te kunnen rijden, sorry. |
|
|
| pooley |
Kan ik nu mee of ni?
Anders zal ik zelf wel zien he...
kzou het liever op tijd weten dan een ticket te moeten wegsmijten |
|
|
| Xilver |
| Kheb geen bus he, kzeg da ge het onderling moet uitzoeken :) Normaalgezien zijn er enkele vaste waarden in mijne auto, maar 't is dus nog ni zeker of die gaan (*kijkt naar Jasper*)... Dus ik weet evenveel als gij. |
|
|
| TOR |
oei, dat zijn veel kandidaten voor de wagen, hehe
ik zou "-TOR" willen toevoegen, maar als ik de trein opmoet, vergeet het maar :) |
|
|
| MeCo |
| Hoorde vandaag van mijn grote vriend Mark dat het kaartverkoop behoorlijk hard gaat, dus als ik jullie was die nog geen kaartjes hebben het maar snel moeten halen. Anders wordt het een grote teleursteling. Helaas kan ik jullie niet oppikken anders had ik dat wel gedaan. Ik heb namelijk alleen een fiets zonder bagagedrager, dusssss...........:( |
|
|
| pooley |
| kheb me rijbewijs dus kzal maar zelf oprijden zeker, sletten ! :/ |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
kheb me rijbewijs dus kzal maar zelf oprijden zeker, sletten ! :/ |
en kan er bij fredje ook volk mee? :o :D |
|
|
|
|