return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 7)
View this Thread in Original format
Xilver
Ik ga m'n ticket vanavond bestellen

verder eveneens role call:

- Xilver
- Kaidreas
pooley
Kzou ook wel willen meegaan als er een plaatsje vrij is :)
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Kzou ook wel willen meegaan als er een plaatsje vrij is :)

*burp*
Jasperovitsj
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen, vooral gezien de zware uitgevan de voorbije 3 maanden...:nervous:
Maar kheb nog wel ff tijd om te beslissen denk ik
Xilver
Arise ga'k idd met de auto gaan, maar allemaal in ene auto gaat moeilijk zijn he. Ik kan maximum 4 mensen meenemen. Kzou zeggen, vecht het onderling uit, dan blijf ik buiten schot :D

Innercity ga'k met de bus, dus mensen die hoopten om dan mee te kunnen rijden, sorry.
pooley
Kan ik nu mee of ni?
Anders zal ik zelf wel zien he...

kzou het liever op tijd weten dan een ticket te moeten wegsmijten
Xilver
Kheb geen bus he, kzeg da ge het onderling moet uitzoeken :) Normaalgezien zijn er enkele vaste waarden in mijne auto, maar 't is dus nog ni zeker of die gaan (*kijkt naar Jasper*)... Dus ik weet evenveel als gij.
pooley
nm dan
TOR
oei, dat zijn veel kandidaten voor de wagen, hehe

ik zou "-TOR" willen toevoegen, maar als ik de trein opmoet, vergeet het maar :)
MeCo
Hoorde vandaag van mijn grote vriend Mark dat het kaartverkoop behoorlijk hard gaat, dus als ik jullie was die nog geen kaartjes hebben het maar snel moeten halen. Anders wordt het een grote teleursteling. Helaas kan ik jullie niet oppikken anders had ik dat wel gedaan. Ik heb namelijk alleen een fiets zonder bagagedrager, dusssss...........:(

pooley
kheb me rijbewijs dus kzal maar zelf oprijden zeker, sletten ! :/
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
kheb me rijbewijs dus kzal maar zelf oprijden zeker, sletten ! :/

en kan er bij fredje ook volk mee? :o :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement