|
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
als ik ga, dan ga ik met de vlo joenge, ik ben tegen al die auto's gast, das echt voor niks nodig. :o
sorry, kzen in mijne voze vandaag. :D :nervous: |
nederlands, engels, duits, frans (als het echt nie kan) of turks aub :p |
|
|
| ArisE2 |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Prachtig artwork, zal veel volk trekken!! :eyes: |
|
|
| Pumaz |
| Die foto doet me denken aan zo'n ouderwetse Haunted House :nervous: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wete wa ge dan doet, de line-up opnieuw schrijven met de stijl erachter. ik ken er maar een paar, en de rest komt me zo hard-style voor alle de namen vind ik :D
|
whaha hardstyle! :p
Blighty; Trance
Noah (dat ben ik!); Progressive/breaks
Teagle; Progressive/breaks
Elsandro; Progressive
en Outback & Passiva denk ik ook trance gezien hun producties maar dat weet ik niet zeker.
Double U tot slot nog nooit van gehoord.
maar vind je Noah echt harstyle achtig klinken? :( |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Noah (dat ben ik!); Progressive/breaks
Teagle; Progressive/breaks
Elsandro; Progressive
|
dat was het goede nieuws waar ik op wachtte :eyespop: |
|
|
| pooley |
Hardy, de energievolle dude met zen smiley t shirt :)
Gaan we samen de progdance doen? :p
zie er al naar uit tbh |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by pooley
Hardy, de energievolle dude met zen smiley t shirt :)
Gaan we samen de progdance doen? :p
|
haha zeker weten! :cool: :) |
|
|
| pooley |
wie doet er nog mee? :) |
|
|
| TOR |
| foot tap + head nod all the way :whip: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whaha hardstyle! :p
Blighty; Trance
Noah (dat ben ik!); Progressive/breaks
Teagle; Progressive/breaks
Elsandro; Progressive
en Outback & Passiva denk ik ook trance gezien hun producties maar dat weet ik niet zeker.
Double U tot slot nog nooit van gehoord.
maar vind je Noah echt harstyle achtig klinken? :( |
neen ik vind noah nog al best meevallen eigenlijk.
ik moet zeggen dit ziet er al beter uit.
trouwens was jij ook niet aanwezig toen sasha in cafe d'anvers kwam draaien?
als ge toch moet draaien doe me dan een plezier en maak af waar we bij sasha zijn gestopt. jase from outta space-do what you want (infusion's sky remix)plz. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
neen ik vind noah nog al best meevallen eigenlijk.
|
oef gelukkig! ;)
| quote: |
trouwens was jij ook niet aanwezig toen sasha in cafe d'anvers kwam draaien?
als ge toch moet draaien doe me dan een plezier en maak af waar we bij sasha zijn gestopt. jase from outta space-do what you want (infusion's sky remix)plz. |
ja klopt, ik was ook bij Sasha in d'anvers aanwezig! wat een geweldig avond was dat zeg! :crazy: :cool:
en ik ga zeker in zijn stijl door draaien! :cool: het dak eraf! :crazy: ;) |
|
|
|
|