return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL) (pg. 8)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by pooley
kheb me rijbewijs dus kzal maar zelf oprijden zeker, sletten ! :/


eey dimmen eh vis :D
pooley
quote:
Originally posted by Xilver
eey dimmen eh vis :D


vozen belgacommer
ArisE2
ARISE! Uit je dak in Nederlands mooiste locatie!

Arise Events is de organisatie die kwaliteit en beleving in één en hetzelfde concept verweeft. Op 11 december lanceert deze organisatie Arise, voor ware tranceliefhebbers. Voor de eerste keer vormt concertgebouw De Vereeniging het decor voor dit trancefeest van allure.

Arise zal op 11 december plaatsvinden op deze unieke locatie in hartje van Nijmegen, waar talentvolle deejays en gerenommeerde nationale en internationale namen in trance- en progressiveland zich van hun beste kant laten horen.

Arise: totaalbeleving
En daarbij blijft het niet. Arise gaat verder en legt haar eigen lat hoog. Het neerzetten van een evenement van hoogstaande kwaliteit is de minimale norm voor de organisatie achter Arise. Juist daarom vormt Concertgebouw De Vereeniging een uitmuntende locatie, die bekend staat om haar prachtige akoestiek en sfeervolle aankleding. Samen met New York en Wenen wordt het als een van de mooiste en beste concertzalen van de wereld bestempeld. http://www.keizerkarelpodia.nl/page...concertzaal.php
Hypnotiserende lasers en een lichtshow die de eisen van vandaag de dag overtreffen, maken Arise tot een totaalbeleving.

Woorden als winst, massa en wachtrijen komen niet voor in het woordenboek van de organisatie achter Arise. No-nonsense. Dat is waar Arise om draait. Arise onderscheidt zich van andere giga-events door een evenement neer te zetten met kernwoorden als intimiteit, sfeer en kwaliteit. Dé formule van Arise.

Wees er snel bij
De kaartverkoop voor dit kwaliteitsevenement gaat hard. Ware liefhebbers van pure trance wordt daarom aangeraden snel een ticket te kopen. Dat kan via ticketbox, bij Free Record Shop, Primera of online via de website www.keizerkarelpodia.nl. Surf naar www.arise-events.nl voor meer info. Kaarten kosten 30 euro in de voorverkoop.

Line-up
Area 1
The Thrillseekers (UK)
Perry O’Neil (Armada)
Cor Fijneman (Blackhole)
Özgür Can (SWE)
Dazzle (Blackhole)
Marc-S (Arise)
Teagle (NL)
MC Gunner

Area 2
Outback (Armada)
Passiva (Captured/Tsunami)
Elsandro (Armada)
Noah (NL)
Freek (NL)
Double U (NL)
Blighty (NL)
David (NL)
Zehra
ja heel leuk en zo...

heb gezegd dat ik hier naartoe ga gaan maar ik ga dit keer passen. feestjes in NL zijn duur... :o en ik werk nie meer :( (geen goeie combinatie)

have fun to everyone die gaat. schone fotos nemen eh? :)
Jasperovitsj
Ik ben zwaaaaaaaar aan het twijfelen, maar waarschijnlijk zal ik ook niet gaan, kheb de laatste maanden al te veel uitgegeven...:sadgreen:
Xilver
:whip:
Jasperovitsj
^ Wij zijn geen werkende mensen hé...:sadgreen:
Xilver
Excuses excuses... leen dan wa geld van ne goeie vriend he ;)
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Excuses excuses... leen dan wa geld van ne goeie vriend he ;)



buying friendship :whip: :whip:









sad...

:p :p :p
Xilver
^ Zoude gij graag nog meerijden, of gade te voet naar Nijmegen? :p

djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
^ Zoude gij graag nog meerijden, of gade te voet naar Nijmegen? :p


*puppyface* da gade mij toch nie aandoen:o ;)
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
*puppyface* da gade mij toch nie aandoen:o ;)


Dare me :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement