|
Vilka har ni sett live?
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
Jag har sett alldeles för få:(:
- Seb Fontaine, Cream stures -01
- Tall Paul, Ministry of sound -01
- Tiësto, docklands -00
- Timo Maas, hamburg -98
- Marusha, loveparade -97
- Sven Väth, loveparade -97
- Westbam, loveparade -97
- Robert miles,(tung trancedj faktiskt) loveparade -97
- Antiloop, sthlm -97
- Carl cox, lollipop -97
- Laurent garnier, au rex -96
- Robert leiner, locomotive -96
jag måste ha glömt nån.. :rolleyes: tänk om man bodde i holland |
|
|
| x-dream |
Jag har inte sett så många live jag heller...
Tiesto-Gorgeous
Plus dom jag såg på love parade 2000 och det var ju ett gäng...
Ja du man skulle nog bo i holland det skulle ju inte vara helt fel...... |
|
|
| mindshooter |
| Antiloop :rolleyes: |
|
|
| reveal |
snackar vi enbart trance eller? i så fall: endast Tiesto :rolleyes:
men om vi snackar all musik. då blir listan lite trevligare :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Har sett Antiloop... :whip: |
|
|
| reveal |
här är min lista, relativt komplett, har säkert missat nån
apocalyptica
aqua
backyard babies
beastie boys
beck
black sabbath
blumchen <---
blur
bob dylan
bob hund
brian may
briskeby
catatonia
d-a-d
dj orkidea
dj tiesto <---
eagle-eye cherry
faithless
garbage
hammerfall
iggy pop
iron maiden
kraftwerk
machine head
metallica <---
neil young
pearl jam
petter
pulp
queens of the stoneage
rammstein
rem
robbie williams
safri duo
sahara hotnights
spooks
suede
the ark
the chemical brothers
the cure
ulf lundell
wyclef jean
ziggy marley |
|
|
| Aendy |
Jaha... vi kör genre-löst, är inte en vidare aktiv konsert besökare, så blir det typ:
*Pink Floyd
*Prodigy (-95 eller nåt, iaf innan de blev så löjligt kommersiella)
*Antiloop (alldeles för många gånger, blir lika besviken på deras scennärvaro varje gång)
*Miranda
*Son Kite
*AC/DC (med ett antal sugiga förband varje gång de lirar)
*Weeping Willows
*DJ Tiesto
*Ett antal tyska källar-techno grabbar på diverse danska klubbar |
|
|
| Ravesquad |
reveal
åh blümchen..:rolleyes: va jag ångrar att jag missa henne...och nu finns hon inte längre.. jag va seriöst grymt kär i henne:p :p
såg du också kraftwerk i solnahallen?? va bra de va:D :D |
|
|
| mindshooter |
Ah fan Faithless glömde jag!!! Att se insomnia live måste vara det fetaste jag var tme om...mitt på natten och JÄVLIGT mycket ljust..det var på hultsfred.......
Fan blir mycket om jag ska räkna upp alla icke trance artister jag sätt live......
jaja
BTW....idag var hela baren gänget inne och åt av hamburgare som jag gjort :p:p:p:p:p:p:p |
|
|
| reveal |
| jepp, blumchen var jävligt fin att se :) var på en för-turné inför hennes skiva... sen slutade hon bara :( |
|
|
| reveal |
*bump*
tänkte starta en sån här tråd, men kom ihåg att vi hade en för nästan exakt ett år sen :)
jag lägger till ferry corsten, judge jules, john digweed, och red hot chili peppers, pet shop boys, och travis till min lista |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
åh blümchen..:rolleyes: va jag ångrar att jag missa henne...och nu finns hon inte längre.. jag va seriöst grymt kär i henne:p :p
|
du e fan inte ensam....fan va jag dunderångrar att jag inte va å såg henne nån gång:whip: :whip:
stämde det att det inte var hon som sjöng på sin egna skiva btw? |
|
|
|
|