|
De "school herbegint" frustraties thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
WAT EEN KUT THREAD, IK BEN GVD AL AAN MIJN 4DE WEEK BEZIG DUS STOP MAAR SNEL MET ZEUREN, ZAGEN EN KLAGEN.
ge moest u schamen na zo lang vakantie ...... |
|
|
| Dj Thy |
Inderdaad, een paar mannen die rap zagen :D
Ik heb van heel het jaar 4 weken congé gehad op school (eindigt in oktober). Gemiddeld om 5 uur opstaan, om middernacht terug thuis. Maak de rekening maar.
En tijdens het weekend werk ik nu ook bij de radio (afstellen van de broadcast processor), ook al van 12 tot 24. Maar ge hoort mij ni klagen, want ik doe graag wat ik doe.
Heb nu donderdag mijn eind theoretisch examen, en ik mag van geluk spreken dak 3 dagen blok "cadeau" heb gekregen. |
|
|
| Nabistai |
| Vandaag is langs geweest op mijn schooltje ehsal, morgen beginnen we eraan :o |
|
|
| pooley |
| Kwou liever ook nog opt school ziten maar nog eens iets beginnen, en al bijna 23, en ni mogen (denk ik) nah, gaat moeilijk :/ |
|
|
| Wildfir3 |
| bon, tijd voor vakantie! |
|
|
| pooley |
| precies al bijgedraaid? :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik ga blij zijn als ik volgende week terug op kot zit. Kheb wel nie echt een vakantie gehad door mijne tweede zit, ma door mijn situatie hier thuis ben ik voor de moment ook liever op kot dan thuis.
Volgende week trouwens enkel introductieweek, van maandag tot donderdag, dus da wordt al direct het jaar goed inzetten = feestjes bouwen en zuipen :D en dees week mss ook al es effe feestje gaan bouwen in hasselt.
Kheb der dus niks op tegen da het terug begint |
|
|
| Gladius |
| woohoow eindelijk begint het voor mij!! |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik begin pas volgende dinsdag, en ik heb er nu toch redelijk veel zin in om eerlijk te zijn! Er zijn nog steeds een paar obligate k*tvakken, maar voor de rest ziet het er - eindelijk - enorm boeiend en interessant uit, dus ik ben blij dat ik deze richting gekozen heb! :)
Ma goed, veel sterkte aan alle mensen die al bezig zijn, zo erg is het allemaal ni! :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
bon, tijd voor vakantie! |
Toch een al iets gezondere houding :p |
|
|
| Kaidreas |
| ik ben er ook terug meebezig, al 2 weken, elke dinsdag avond en zaterdag voormiddag, en bij mij is het in iedergeval niet meer zoals vroeger. ik verdien geld, en ik doe eindelijk iets waar ik interesse voor heb. jiiiiiiiha. spijtig genoeg zitten we maar me 3 man :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
spijtig genoeg zitten we maar me 3 man :D |
De mogelijkheid tot het ongemerkt uithalen van fratsen en kattekwaad wordt dan ook redelijk klein... |
|
|
|
|