|
De "school herbegint" frustraties thread
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
Jaja, den dezen heefter vandaag van. Om ing 9 uur maggek daar dadelijk staan, prolly om een uurke van mijnen tijd te verliezen en voor de rest toch weer terug op kot te moeten zitten. En op zich is da allemaal goed en wel, was het niet dat mijn lief pas volgende maandag begint en ik ze dus veel te lang ni ga zien!
KAKSCHOOL!
ps: goeie kant aan het verhaal: tweede jaar peeee! Nog nooit meegemaakt ^^ |
|
|
| Freezel |
| Alleen herkansingen voor mij dit jaar :p Half november begin ik pas weer ;) :p Moet tot eind oktober wel aan afstudeerverslag werken, maar dat is hooguit een paar uurtjes per week thuis eraan werken :) Minder is wel dat ik voor 5 maanden schoolgeld moet betalen, terwijl ik maar 2 maanden actief voor school bezig ben :mad: |
|
|
| Zehra |
bij mij ist meer van:
- whiii laatste jaar (omg nie te geloven...)
EN
- wtf thesis?! totaal geen zin eh... :whip:
mah goe... veel succes wildfire! :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Jaja, den dezen heefter vandaag van. |
Vreselijk... :nervous:
We leven met u mee... |
|
|
| TOR |
ieder jaar hetzelfde scenario bij mij:
- vooraf: bah totaal geen zin, wil nog een maand vakantie..
- eerste twee weken: wow, het wordt boeiend dit jaar!
- week 3 tot einde schooljaar: sleur *zucht* |
|
|
| Xilver |
Den deze is er al een jaar vanaf...
Zageventen, wa verlof da jullie ni hebben, en dan nog zagen. Heel 't jaar door feesten, en wa moeite doen met de examens... wat een leven :)
Ik heb alleszins spijt da'k al afgestudeerd ben ze, thad voor mij best wa langer mogen duren :) Toen had ik tenminste nog tijd voor ander dingen ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
bij mij ist meer van:
- whiii laatste jaar (omg nie te geloven...)
EN
- wtf thesis?! totaal geen zin eh... :whip:
mah goe... veel succes wildfire! :) |
hehe, klinkt bekend, zehra :p
btw, als je nog es naar je kot gaat deze week, let me know, ik wil wel eens weten hoe ons lessenrooster eruit ziet en misschien al wa boekskes kopen :rolleyes: *crosses fingers* ik hoop maar dat ik ergens een vrije dag heb, maandag of woensdag ofzo :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| of nog beter, vrijdag zoals ik :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
of nog beter, vrijdag zoals ik :D |
das wel nice, ma voor mij zou maandag beter zijn, omdat ik int weekend werk; meestal de zondagavond.
vorig jaar had ik de woensdag vrij, maandagmorgen en vrijdag namiddag, dat was wel echt ideaal :D |
|
|
| Tazz1985 |
| ik begin ook vandaag.. en t'is gvd maar 1 uurke de maandag.. van 4u tot 5u.. maar kheb niet te klagen, alleen de woensdag moet ik ne helen dag naar't school, de andere dagen heb ik altijd wel ne vrije voor- of namiddag, de vrijdag is't maar tot de middag :) |
|
|
| Eagle` |
| om een of andere gare reden heb ik enorm veel zin in school (hopelijk blijft het zo :p ). Echt kote vakantie achter de rug imo.Morgen heb ik er op dit uur al 4 uur les opzitten en ben ik reunited met het kakgroen van EHSAL, wieeee :D |
|
|
| lost_in_trance |
| Geen frustraties. In het leven, moet er studeren!.. |
|
|
|
|