return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
De "school herbegint" frustraties thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
Wildfir3
OO is java :)

en ja, ik ben content met die uren! ni meer dan vijf uur les per dag gewoonweg, daar gaat ge mij écht ni over horen klagen zenne.

partay! :)
pooley
ieuw ! ;)
Nabistai
quote:
Originally posted by Wildfir3
OO is java :)

en ja, ik ben content met die uren! ni meer dan vijf uur les per dag gewoonweg, daar gaat ge mij écht ni over horen klagen zenne.

partay! :)


Ik heb maar 4 uur les per dag.. Maar wel van 8.30 tot 12.30 (behalve dinsdag dan ook van 13.30 - 15.30). Dus elke dag om 6 uur opstaan om een uur op nen bus te zitten die altijd te laat is :sadgreen:
Wildfir3
doede gij info aan de EHB misschien? :p
Nabistai
quote:
Originally posted by Wildfir3
doede gij info aan de EHB misschien? :p


Dunno wa EHB is :p














Handelswetenschappen aan Ehsal
Wildfir3
erasmus hogeschool brussel

toen ik daar mijn eerste jaar informatica deed dan was da bij mij hetzelfde, vandaar ;)
pooley
Ah si noebie is ehsallertje geworden.
5 halve dagen en 1 namiddag, valt we lgoed mee.

memories, goeie stoeltjes in de aula, verschanen achter ne pikel en maffen !
Ma tis wel nen bunker voor gsm's :/
TOR
ff mijn rooster erbij nemen...

maandag 08:30 - 17:30 :(

dinsdag 10:30 - 15:30

woensdag 10:30 - 15:30

donderdag 08:30 - 15:30

vrijdag 15:30 - 17:30 :D
CygnusX
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)
Donderdag 10u-11u: Beeldverwerking (namiddag zelfstudie)

Rest van de week is bedoeld voor de thesis.

Ah, wat ga ik toch graag naar school/kot :)
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ff mijn rooster erbij nemen...

maandag 08:30 - 17:30 :(

dinsdag 10:30 - 15:30

woensdag 10:30 - 15:30

donderdag 08:30 - 15:30

vrijdag 15:30 - 17:30 :D


Dat is een pak les da gij hebt seg :eek:

Gladius
quote:
Originally posted by CygnusX
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)

wtf is dat man, leg eens uit!?
Nyah
quote:
Originally posted by CygnusX
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)
Donderdag 10u-11u: Beeldverwerking (namiddag zelfstudie)

Rest van de week is bedoeld voor de thesis.

Ah, wat ga ik toch graag naar school/kot :)

wat? hebt ge maar twee uur les?? :eyes:
welk jaar zit ge eigenlijk, ook 5e?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement