|
De "school herbegint" frustraties thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
OO is java :)
en ja, ik ben content met die uren! ni meer dan vijf uur les per dag gewoonweg, daar gaat ge mij écht ni over horen klagen zenne.
partay! :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
OO is java :)
en ja, ik ben content met die uren! ni meer dan vijf uur les per dag gewoonweg, daar gaat ge mij écht ni over horen klagen zenne.
partay! :) |
Ik heb maar 4 uur les per dag.. Maar wel van 8.30 tot 12.30 (behalve dinsdag dan ook van 13.30 - 15.30). Dus elke dag om 6 uur opstaan om een uur op nen bus te zitten die altijd te laat is :sadgreen: |
|
|
| Wildfir3 |
| doede gij info aan de EHB misschien? :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
doede gij info aan de EHB misschien? :p |
Dunno wa EHB is :p
Handelswetenschappen aan Ehsal |
|
|
| Wildfir3 |
erasmus hogeschool brussel
toen ik daar mijn eerste jaar informatica deed dan was da bij mij hetzelfde, vandaar ;) |
|
|
| pooley |
Ah si noebie is ehsallertje geworden.
5 halve dagen en 1 namiddag, valt we lgoed mee.
memories, goeie stoeltjes in de aula, verschanen achter ne pikel en maffen !
Ma tis wel nen bunker voor gsm's :/ |
|
|
| TOR |
ff mijn rooster erbij nemen...
maandag 08:30 - 17:30 :(
dinsdag 10:30 - 15:30
woensdag 10:30 - 15:30
donderdag 08:30 - 15:30
vrijdag 15:30 - 17:30 :D |
|
|
| CygnusX |
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)
Donderdag 10u-11u: Beeldverwerking (namiddag zelfstudie)
Rest van de week is bedoeld voor de thesis.
Ah, wat ga ik toch graag naar school/kot :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
ff mijn rooster erbij nemen...
maandag 08:30 - 17:30 :(
dinsdag 10:30 - 15:30
woensdag 10:30 - 15:30
donderdag 08:30 - 15:30
vrijdag 15:30 - 17:30 :D |
Dat is een pak les da gij hebt seg :eek: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)
|
wtf is dat man, leg eens uit!? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dinsdag 10u-11u: Architectuur en algoritmen van computergames (namiddag zelfstudie)
Donderdag 10u-11u: Beeldverwerking (namiddag zelfstudie)
Rest van de week is bedoeld voor de thesis.
Ah, wat ga ik toch graag naar school/kot :) |
wat? hebt ge maar twee uur les?? :eyes:
welk jaar zit ge eigenlijk, ook 5e? |
|
|
|
|