return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
De "school herbegint" frustraties thread (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaidreas
hehehe ja inderdeed, en aangezien ik degene ben die zoiets doet :D
alle 3 man laat ons zeggen 2 man, de andere is nen oudere kerel van 40 jaar zonder computerervaring, hehe en diene jos begint direct me photoshop op de mac... das wel indrukwekkend moet ik zeggen :D
Bertn
ik begin dinsdag aan mijn licenties, bijna enkel keuzevakken en allemaal super interessante dingen.

En eindelijk zie ik dan die vrienden terug, en leuven, en moet ik niet meer werken. Verder moet ik mijn vriendin tijdens de vakantie hard missen wegens dat zij in limburg woont en ik in w-vl en we allebei moesten werken...

leve het nieuwe schooljaar!:D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
Verder moet ik mijn vriendin tijdens de vakantie hard missen wegens dat zij in limburg woont en ik in w-vl en we allebei moesten werken...


I feel your pain man...
Tiger777
***Ik verkoop zakdoekskes van het merk LOTUS voor slechts 10€ het stuk!!!***;)
Wildfir3
rrrrrrrrrrrrukkeuh!
Tiger777
quote:
Originally posted by Wildfir3
rrrrrrrrrrrrukkeuh!

én wanneer kwam u lief weer terug...?
Wildfir3
straks :D
JediD4M
jammer dat de school weer begint ..

want nu is het vrouwelijk schoon in de winkel tijdens de week soms ver te zoeken .. tenzij ge valt op +65 vrouwen.. :rolleyes:

anyway cheer up voor de studenten.. ge hebt veel vakantiedagen die ge later niet meer hebt!
Nyah
quote:
Originally posted by JediD4M
anyway cheer up voor de studenten.. ge hebt veel vakantiedagen die ge later niet meer hebt!

idd, vakantiedagen + veel vrije dagen door t jaar
lessenrooster online es bezien... :D
iedere maandag, woensdagnamiddag en donderdagvoormiddag vrij :crazy:
Wildfir3
check die uren :D

http://www.rega.be/index.php?menu=&...mester=1&show=1

Nyah
quote:
Originally posted by Wildfir3
check die uren :D

http://www.rega.be/index.php?menu=&...mester=1&show=1

is alsof jij blij bent met die uren :conf:
pooley
Alleen vrijdag lijt me kut. Donderdag weggaan en dan om 8.20 les, auch :)

Gijle hebt echt wel weinig programmeren ze (wa zit er in O-O?)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement