|
Antwerp Beta-meeting?
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
In navolging van de 3de Lim-beta meeting vroeg ik me af of er misschien geen Antwerpse Beta's waren die een meeting zouden zien zitten? Zo kunnen we elkaar is wat beter leren kennen, ook de nieuwelingen is van dichtbij bekijken, want die zijn natuurlijk meer dan welkom! :)
Dus daarom deze thread, gewoon om te zien of er interesse is in zo'n Antwerp Beta-meeting! Zie je dat wel zitten, laat het dan gewoon ff weten, en als er genoeg interesse is proberen we iets concreet op poten te zetten! Ook suggesties om iets bepaald te doen tijdens de eventuele meeting zijn meer dan welkom! ;)
=> Aanvullen die lijst dus! :D
Jasper
Zehra
Rafic
Xilver
Real (Nu moet ge wel :p)
Jedi (niet op vrijdag)
Gladius
Kaidreas (in het weekend)
Fusyke + vriendin
Tiger ZONDER VRIENDIN :p
PS: Deze eventuele meeting is natuurlijk niet exclusief voor Antwerpse Beta's, anderen zijn ook welkom! :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
=> Aanvullen die lijst dus! :D
|
Jasper
Zehra |
|
|
| Xilver |
| Jo kzal ook ma afkomen zeker |
|
|
| Real |
| ik kan ook naar antwerpen komen, maar ik ken hier amper iemand :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
ik kan ook naar antwerpen komen, maar ik ken hier amper iemand :) |
tijd om ze te leren kennen dan! das een extra reden om te komen :d |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
tijd om ze te leren kennen dan! das een extra reden om te komen :d |
Inderdaad, das net het hele punt van de meeting! ;) |
|
|
| JediD4M |
| als ik ook mag komen (hopend niet op ne vrijdag plz) graag... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
als ik ook mag komen (hopend niet op ne vrijdag plz) graag... |
Iedere Beta mag komen! Het zal gewoon een meeting in het Antwerpse zijn, das het enige "antwerpse" dat eraan is! ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Xilver
Jo kzal ook ma afkomen zeker |
haha het enthousiasme druipt deraf ;) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jedi (niet op vrijdag)
|
:D
tis niet dat ik dan niet zo komen of dat niet zou willen, integendeel .. maar kmoet altijd de late shift aanvragen opt werk voor zaterdag, soms krijg ik die en soms niet .. en ze denken al op het werk dat ik vrijdag louche zaken uitspook in Antwerpen...
Example:
Collega's op zaterdag met de vraag = "En waar zijt ge geweest?"
Jedi= Antwoord week 1 = 'Antwerp Is Burning..'
Antwoord week 2 = 'Zaterdag naar Nederland, eerst wat vrienden gaan oppikken in Schoten tegen Antwerpen'
Antwoord week 4 = 't Sportpaleis in Antwerpen, Illusion Re:Activated'
Collega's nu zaterdag = "Amai .. gij zit nogal veel in Antwerpen zeg .. wat spookt gij daar uit?"
Jedi = *zucht* :rolleyes: |
|
|
|
|