|
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
בקרוב כל השירים העתיקים כביכול יעברו גם ככה לרחבות של האלטרנטיבי, ''s70 ,'s80 ובקורב גם 90's
הערה לא קשורה: מכל הוידיאו קליפים של דאפט פאנק עוד יעשו סרט בסוף !!! |
|
|
| nesher |
פעם ראשונה שאני עונה ל
Thread
הזה למה אני לא סובל הודעות ארוכות מדי
[hahaha nizkarti ah]
קיצר
לפי דעתי
המצב המוזיקלי לא כל כך נורא, חוץ מזה שאין יוצרים ברמה
ואני לא מדבר על פסיכודלי כי בזה אנחנו אלופים
יש מסיבות טובות מדי פעם
מה שאתם עושים אתם פשוט משווים ארצות כמו הולנד וגרמניה לישראל
זה לא חוכמה
אלה ארצות שזה החיים שלהם
הכל מסיבות
במיוחד בהולנד ששם יש גם גראס חופשי
יחסית לגודל המאפן שלנו אנחנו לא רעים
יש מלא מסיבות שאני נהנה עד השמיים למרות שכל מיני ערסים בני 3 נדחפים אליהם
כי זה לא מעניין אותי
אני משתגע ומשתולל
הערסים יכולים לקפוץ לי
הםם...
יכול להיות שכתבו דברים דומים לשלי פשוט אין לי כוח לקרוא 8 עמודים אם אתם מבינים אותי!!! |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by nesher
פעם ראשונה שאני עונה ל
Thread
הזה למה אני לא סובל הודעות ארוכות מדי
[hahaha nizkarti ah]
קיצר
לפי דעתי
המצב המוזיקלי לא כל כך נורא, חוץ מזה שאין יוצרים ברמה
ואני לא מדבר על פסיכודלי כי בזה אנחנו אלופים
יש מסיבות טובות מדי פעם
מה שאתם עושים אתם פשוט משווים ארצות כמו הולנד וגרמניה לישראל
זה לא חוכמה
אלה ארצות שזה החיים שלהם
הכל מסיבות
במיוחד בהולנד ששם יש גם גראס חופשי
יחסית לגודל המאפן שלנו אנחנו לא רעים
יש מלא מסיבות שאני נהנה עד השמיים למרות שכל מיני ערסים בני 3 נדחפים אליהם
כי זה לא מעניין אותי
אני משתגע ומשתולל
הערסים יכולים לקפוץ לי
הםם...
יכול להיות שכתבו דברים דומים לשלי פשוט אין לי כוח לקרוא 8 עמודים אם אתם מבינים אותי!!! |
טוב אז אם היית קורא היית יודע שלא על זה דיברנו כל כך...
אתה דיברת על ייצור המוזיקה וזה משהו אחד (בשביל זה יש את גיל) אנחנו דיברנו על זה שהישראלי הממוצע פשוט לא מכיר את נבכי המוזיקה האלקטרונית. כל מה שיש בו "בום בום בום" ואולי קצת סטרינגז ישר הופך להאוס...בנת? |
|
|
| nesher |
אה באמת
פשוט ראיתי 8 עמודים התחרפנתי
לא יכולתי לקרוא אפילו אחד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
אה באמת
פשוט ראיתי 8 עמודים התחרפנתי
לא יכולתי לקרוא אפילו אחד |
תקרא !
אני חושב שזה אחד הדיונים הכי טובים שהיו פה ובגלל זה אני משאיר את הזה כסטיקי עדיין - שחדשים יבואו ויקראו |
|
|
| dj alonzo |
| זה הדיון שהכי נהניתי לקרוא להשתתף בו.... כל שאר הדיונים פה באתר צריכים לקחת דוגמא מזה! |
|
|
| MoSH_MaN |
הDJ
בארץ זה פשוט נפילה!
היית במסיבה אחת היית בכולם!
זה נמאס שכל השירים חוזריםן על עצמם כל הזמן...!
שמע נראה לכם שבחול שמים כל הזמן
played a live?
ממש מוזר....
כל הטראקים אסיד ששמים בארץ כול הזמן אותו דבר...
קוסמיק גייט 24/7
נמאס חלאס
אתה בא למסיבה המוזיקה עדיין טובה אבל זה פשוט עלוב ועצוב שככה זה!
לא נראה לי שישימו rapture בארץ...
צריכים לעבור ל לעידן חדש...
פעם היה פסיי כל הזמן עכשיו אסיד וכל האלה...
NEXT!
:D |
|
|
| nesher |
| quote: | קוסמיק גייט 24/7
נמאס חלאס
אתה בא למסיבה המוזיקה עדיין טובה אבל זה פשוט עלוב ועצוב שככה זה!
לא נראה לי שישימו rapture בארץ... |
דווקא אתמול הייתי במסיבה דיי מאפנה אבל שמו
Rapture
3 פעמים בערך
אבל אתה גם צודק כי
Cosmic Gate
שמו 10 פעמים אם לא יותר
ואפילו את
Back To Earth
נמאס דיי כבר
טוב נהנתי בן זונה
קפיצות של החיים |
|
|
| luckystrike |
צודקים 100 אחוז
זה הדבר שהכי מעצבן בארץ - אין להם מושג איזה טראקים יוצאים ומה חדש ומה ישן ואין להם חומר ...
:mad: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צודקים 100 אחוז
זה הדבר שהכי מעצבן בארץ - אין להם מושג איזה טראקים יוצאים ומה חדש ומה ישן ואין להם חומר ...
:mad: |
לך יש את הידע הכגי גדול כאן מכולנו
תעדכן אותנו:P
או רק אותי בפרטי:D |
|
|
| luckystrike |
אחי - יובל יחד איתי בעסק חחחח
:)
חוץ מזה שזה שטויות - תלוי בסוג הטראקים שאני מתענין בהם - אחרים מתענינים בסגנונות שונים ויש להם ידע בסגנון שהם מתענינים בו...
זה סתם אובססיה להשקיע יותר מדי זמן פנוי על זה
חחחח
ברוך השם ביום שני יוצא הרמיקס של ארמין ל
RAPTURE ...
ואני יהיה באילת ...
:(
חוץ מזה - שאני מדבר על זה שדיג'יים בכלל לא צריכים לשים ישר את מה שיוצא אבל לפחות שלא ישימו דברים מלפני שנה\שנתיים
לפני שבוע הייתי בדיסקוטק ברישפון והכל היה טראקים ישנים ...
באמצע הוא הכניס את
SILVERBLUE - STEP BACK
וזה עשה לי את הערב...
לא שזה טראק ממש ממש חדש אבל זה מהתקופה האחרונה - חבל שבשאר הערב הדיג'יי הסריח ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לפני שבוע הייתי בדיסקוטק ברישפון והכל היה טראקים ישנים ...
באמצע הוא הכניס את
SILVERBLUE - STEP BACK
וזה עשה לי את הערב...
לא שזה טראק ממש ממש חדש אבל זה מהתקופה האחרונה - חבל שבשאר הערב הדיג'יי הסריח ... |
היית ברשפון ואללה זה חמש דקות ממני באופניים |
|
|
|
|