return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 13)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
יחרוש על כל המסיבות הכי לוהטות במשך 3 חודשים
ויש עוד הרבה סוגי טראנס והאוס:conf:
אבל אלה היותר פופולרים!!!!!

וbass מוגבר
והוא מהיר יותר משני העליונים!!!!!
לדעתי, הוא הדוגמא המובהקת לערס ישראלי שהתבגר ומתקלט כדי למכור.
אפילו תומאס הממוסחר הוציא דיסק עם סט דיפ מאוד יפה.
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :stongue: :stongue:
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Optimus Trance
יחרוש על כל המסיבות הכי לוהטות במשך 3 חודשים
ויש עוד הרבה סוגי טראנס והאוס:conf:
אבל אלה היותר פופולרים!!!!!

וbass מוגבר
והוא מהיר יותר משני העליונים!!!!!
לדעתי, הוא הדוגמא המובהקת לערס ישראלי שהתבגר ומתקלט כדי למכור.
אפילו תומאס הממוסחר הוציא דיסק עם סט דיפ מאוד יפה.
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :stongue: :stongue:


כי פשוט בארץ אוהבים שירים שדופקים את המוח ואני אוהב בעיקרון לשמוע חלד יותר :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Alpha


כי פשוט בארץ אוהבים שירים שדופקים את המוח ואני אוהב בעיקרון לשמוע חלד יותר :D


אני לדוגמא לא מבדיל בין סוגי סגנונות כמו טראנס וטראנס פרוגרסיב
אז שמישהו יעשה לי טוב ויסביר לי בדיוק מה השוני בין טראק כמו
:toothless
Swamper
Optimus Trance & Alpha grow up please..

Thanks.
Ariels
נכנסתי לאתר לא הבנתי כלום
מה לעשות אני סתום.
יש לי מושג בסיסי אבל אני רוצה קווים ברורים להבדיל בינהם
וכל מי שמעיז לגחך אפילו אמא שלו זונה תקבל סרטן
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
נכנסתי לאתר לא הבנתי כלום
מה לעשות אני סתום.
יש לי מושג בסיסי אבל אני רוצה קווים ברורים להבדיל בינהם
וכל מי שמעיז לגחך אפילו אמא שלו זונה תקבל סרטן


אני לא הער היחיד פה :)

דווקא האתר דיי ברור אני חושב
לך ל
SEARCH
למעלה מצד ימין ותחפש על אלקטרוניקה וסוגים - היו המון
THREADS
על זה

בכל אופן כולם אל תשימו לב לפוסטים של
ALPHA AND OPTIMUS TRANCE
הם לא יודעים עברית
(בני זונות)
הם מהולנד - כנראה שכל ההולנדים דפוקים
והם סתם כתבו פה שטויות שהם העתיקו מפוסטים שלכם
אחרי שמחקתי יותר מ 10 הודעות סאומפר שם פה את הפוסט הזה
אני הולך לישון עוד רגע - אם הם ימשיכו תשלחו לי פרייבט
:)
SnuggLe
En dan de habla
en de hable
en de habla habla halbe

vind je ook niet Swamper??
Ariels
שמתי לב למשהו מוזר פה

כמו העובדה שמה שאני כותב, דברי החכמה התנ"כיים שלי נגנבים ע"י מישהו אחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וברור שאני ער, זה לא שיש לי בי"ס או משהו כזה
:D :D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
שמתי לב למשהו מוזר פה

כמו העובדה שמה שאני כותב, דברי החכמה התנ"כיים שלי נגנבים ע"י מישהו אחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וברור שאני ער, זה לא שיש לי בי"ס או משהו כזה
:D :D :D


חחח
כנ"ל
בן כמה אתה ?

ותסתכל בפוסט האחרון שלי ותבין למה גונבים לך את דברי החכמה...
ZinG
quote:
Originally posted by SnuggLe
En dan de habla
en de hable
en de habla habla halbe

vind je ook niet Swamper??

yo dude stop annoying my friends or i get somebody to shoot u mofo!:whip:

luckystrike
quote:
Originally posted by SnuggLe
En dan de habla
en de hable
en de habla habla halbe

vind je ook niet Swamper??


not funny
........

ותוספת קטנה :
לך דחוף בננה בכוס של אמא שלך יא מזדיין בתחת

בתודה מראש
LUCKY
:)
Transa
Um, i dont mean to but in here or anything but, waht the is goin on in this thread?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement