|
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
יחרוש על כל המסיבות הכי לוהטות במשך 3 חודשים
ויש עוד הרבה סוגי טראנס והאוס:conf:
אבל אלה היותר פופולרים!!!!!
וbass מוגבר
והוא מהיר יותר משני העליונים!!!!!
לדעתי, הוא הדוגמא המובהקת לערס ישראלי שהתבגר ומתקלט כדי למכור.
אפילו תומאס הממוסחר הוציא דיסק עם סט דיפ מאוד יפה.
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
יחרוש על כל המסיבות הכי לוהטות במשך 3 חודשים
ויש עוד הרבה סוגי טראנס והאוס:conf:
אבל אלה היותר פופולרים!!!!!
וbass מוגבר
והוא מהיר יותר משני העליונים!!!!!
לדעתי, הוא הדוגמא המובהקת לערס ישראלי שהתבגר ומתקלט כדי למכור.
אפילו תומאס הממוסחר הוציא דיסק עם סט דיפ מאוד יפה.
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :stongue: :stongue: |
כי פשוט בארץ אוהבים שירים שדופקים את המוח ואני אוהב בעיקרון לשמוע חלד יותר :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
כי פשוט בארץ אוהבים שירים שדופקים את המוח ואני אוהב בעיקרון לשמוע חלד יותר :D |
אני לדוגמא לא מבדיל בין סוגי סגנונות כמו טראנס וטראנס פרוגרסיב
אז שמישהו יעשה לי טוב ויסביר לי בדיוק מה השוני בין טראק כמו
:toothless |
|
|
| Swamper |
Optimus Trance & Alpha grow up please..
Thanks. |
|
|
| Ariels |
נכנסתי לאתר לא הבנתי כלום
מה לעשות אני סתום.
יש לי מושג בסיסי אבל אני רוצה קווים ברורים להבדיל בינהם
וכל מי שמעיז לגחך אפילו אמא שלו זונה תקבל סרטן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
נכנסתי לאתר לא הבנתי כלום
מה לעשות אני סתום.
יש לי מושג בסיסי אבל אני רוצה קווים ברורים להבדיל בינהם
וכל מי שמעיז לגחך אפילו אמא שלו זונה תקבל סרטן |
אני לא הער היחיד פה :)
דווקא האתר דיי ברור אני חושב
לך ל
SEARCH
למעלה מצד ימין ותחפש על אלקטרוניקה וסוגים - היו המון
THREADS
על זה
בכל אופן כולם אל תשימו לב לפוסטים של
ALPHA AND OPTIMUS TRANCE
הם לא יודעים עברית
(בני זונות)
הם מהולנד - כנראה שכל ההולנדים דפוקים
והם סתם כתבו פה שטויות שהם העתיקו מפוסטים שלכם
אחרי שמחקתי יותר מ 10 הודעות סאומפר שם פה את הפוסט הזה
אני הולך לישון עוד רגע - אם הם ימשיכו תשלחו לי פרייבט
:) |
|
|
| SnuggLe |
En dan de habla
en de hable
en de habla habla halbe
vind je ook niet Swamper?? |
|
|
| Ariels |
שמתי לב למשהו מוזר פה
כמו העובדה שמה שאני כותב, דברי החכמה התנ"כיים שלי נגנבים ע"י מישהו אחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וברור שאני ער, זה לא שיש לי בי"ס או משהו כזה
:D :D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
שמתי לב למשהו מוזר פה
כמו העובדה שמה שאני כותב, דברי החכמה התנ"כיים שלי נגנבים ע"י מישהו אחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וברור שאני ער, זה לא שיש לי בי"ס או משהו כזה
:D :D :D |
חחח
כנ"ל
בן כמה אתה ?
ותסתכל בפוסט האחרון שלי ותבין למה גונבים לך את דברי החכמה... |
|
|
| ZinG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En dan de habla
en de hable
en de habla habla halbe
vind je ook niet Swamper?? |
yo dude stop annoying my friends or i get somebody to shoot u mofo!:whip: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En dan de habla
en de hable
en de habla habla halbe
vind je ook niet Swamper?? |
not funny
........
ותוספת קטנה :
לך דחוף בננה בכוס של אמא שלך יא מזדיין בתחת
בתודה מראש
LUCKY
:) |
|
|
| Transa |
| Um, i dont mean to but in here or anything but, waht the is goin on in this thread? |
|
|
|
|