return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי - לנושא העיקרי של הוויכוח
שיט זה הולך להיות ארוך....

ALONZO
בקשר למה שאמרת על צ'ופי גם אני שונא אותו...
לדעתי היכולות שלו על הפנים והוא דוגמא לאחד שנהיה מסחרי - מדי
גם בקשר למה שאמרת על אייל ברקן - אררר אני שונא אותו!!! היכולת הפקה שלו נשמעת כמו של חובבן שאתמול קיבל ציוד ועוד אין לו בושה לקחת קרדיט על טראקים שיהל עשה - אלוהים יודע למה יהל מסכים למכור לו אותם...
בקשר למה שאמרת על ההבנה פה בארץ - באמת אנשים פה ממש לא מבינים ומה שגרוע שגם המתקלטים ככה
וכן כדאי לך לשמוע את הסט של טיאסטו בקלאב איו - המיקסוס באמת נדפק לו שם אבל ראיתי כבר שאמרו שזה לא באשמתו ושהיה בעיות עם הציוד - בכל אופן הטראקים שהוא בחר חבל על הזמן
ובאמת אין כזה דבר - כולם אותו דבר
בקשר למפיקים עם הרגש - צודק ב 100 אחוז
ואני לא חושב שיש כאלה שנכנסים לסצנה רק מתוך אהבה לכסף - כולם מתחילים מאהבה למוזיקה ופשוט עם הזמן חלקם מסתנוורים מהכסף
לדוגמא - פול אוקנפולד...
ובקשר למה שאמרת עם שהטראנס מיינסטרים - תן הסבר אני לא בטוח שהבנתי לאיזה מובן אתה מתכוון - לדעתי מיינסטרים במובן שכולם אוהבים טראנס זה מצוין ...
והקטע עם הבועה גם נכון - אני שונא את זה....הקהל סגור ולא
OPEN MIND
להמשיך להתעמק בטראנס

ועכשיו לזה שחם על הפרוגרסיב - טל
אז מה אם סנד-סטורם נוגן בסיינשיין?
גם פול ואן דייק ניגן את זה ב
MAYDAY
לפני שנתיים
הקטע הוא שזה היה לפני שנתיים!!!!
ובארץ החארות עדיין שמים את זה!! :whip:
וזה נכון הקטע עם האנשים שחושבים שזה האוס וכל זה - זה קורה בגלל מה שאלונזו אמר בקשר לקהל פה...
ומה שאמרת לגבי קלאב טראנס - דבר ראשון זה לא בדיוק קלאב טראנס מה שאתה מתכוון אלא אפליפטינג\מלודיק\אפיק - קלאב טראנס זה שירים כמו
RUI DE SILVA - TOUCH ME
ובקשר לנוסחא לכל סגנון יש את זה ואני יכול לתת את זה גם לרוק
1. ביית ראשון
2. ביית שני
3. פזמון
4. ביית שלישי\ביית ראשון שוב פעם

טוב אני לא צריך להמשיך הבנת למה אני מתכוון :)
יש אנשים שיגידו לך שהכול נשמע אותו דבר על פרוגרסיב (חלק ממנו זה באמת ככה) יש לי כמה סטים של דיגוויד שכל הסט נשמע כמו טראק אחד ארוך - בומים ובומים בלי שום התפתחות ושום קשר למוזיקה וכישרון...

בקשר לחנויות - לפחות ברעננה מה שאמרת לא נכון פה יש המון המון פרוגרסיב בחנויות - אפילו יותר מאפליפטינג - היום הייתי בחנות דיסקים - קניתי את הסט של פרי קורסטן באינרסיטי על וידאו ב25 שקל :) ובדקתי פול דיסקים - רוב החנות בקטע של טראנס הייתה פרוגרסיב
ועוד משהוא - יש כאלה שיקטלגו לך את מרקו וי כהארד טראנס או אפילו כאפיק טראנס...
ובקשר לטראק שרשמת
AIRPLAY - THE MUSIC IS MOVING
תקשיב לרמיקס של דאמונד - רמיקס בן זונה

arik
בדיוק אמרת את המילים של מה שקורה לאפליפטינג בזמן האחרון
יש עדיין טראקים טובים וגם כאלה שיהיו קלאסיקות פשוט קשה מאוד למצוא אותם כי עכשיו נוספו אמנים בטרוף והסגנון התמסחר - יש כאלה שעושים את זה בשביל הכסף ויוצאים מיליון טראקים
הכמות של הטראקים הטובים היא אותה כמות פשוט כמו שאמרתי על כל אחד טוב יש 100 חארות ובגלל זה אתם אומרים שהסגנון פחות טוב ומתחיל לשעמם מה שלדעתי - לא נכון אבל עדיין יש בזה משהוא

TRANCE MAN
דבר ראשון רשום עוד פעם את השם של הכוסית באבתר שלך!!! ;)
ודבר שני קרא מה שכתבתי לאריק - אפליפטינג לא מתחיל להיות חרא בכלל...
ואתה צודק בקשר ל
AIRWAVE
אני גם אוהב אותו והוא משלב מצוין
בקשר לסט של טיאסטו בקלאב איו - סתכל מה רשמתי לאלונזו...
בקשר למה שאמרת על קוסמיק גייט - הם קצת מדרדרים לאחרונה אבל בסך הכל יש להם כמה טראקים מצוינים...
בארטז פשוט מפגר - הלך לו טוב עם טראק אחד אז הוא משתמש באותו דוגמא
ואותו סאונד שכבר מתחיל לעצבן דרך אגב בכל טראק שהוא מוציא כדי לעשות כסף...
וזאת דוגמא טובה למפיק שהתמסחר - בהתחלה הוא נכנס לעסק בגלל המוזיקה - תקשיבו לראיונות איתו לפני כמה חודשים
ואז הוא התחיל להוציא טראקים בלי יותר מדי מאמץ והשקעה כדי לעשות כסף וזה נקרא להתמסחר

ובקשר לדמיון בטראקים של פוש - מה שאמרת דיי מפגר
מאחורי פוש עומד
M.I.K.E
אחד המפיקים היותר טובים
הוא מפיק תחת איזה 100 שמות שונים
ברור שהטראקים של פוש יהיה בינהם דמיון כי זה אותו שם שמייק בחר
תקשיב לטראקים שלו תחת שמות אחרים כמו למשל תחת השם מייק תקשיב ל
MIKE - ELEMENTS OF LIFE
MIKE - SUNRISE AT PALAMOS

בינם לבין הטראקים של פוש אין דמיון בגרוש למרות שזה אותו אחד עשה אותם אבל שני הטראקים עצמם דומים מאוד כי זה תחת השם
MIKE
קיצר הבנת למה אני מתכוון




דרך אגב בקשר לארוע גדול - היה פה באילת את
INNERCITY
ביוני 2000
מישהוא הלך?

ובקשר למה שאמרתם על השילוב והכל עם הפרוגרסיב - שימו לב שכל הדיג'יים עושים את זה
תקשיבו לסטים חדשים של פרי ושל ארמין וגם טיאסטו ותראו
שבכולם יש המון טראקים פרוגרסיב - וככה בדיוק צריך לשלב...
לאט לאט - ככה צריך גם בארץ פעם בכמה טראקים לשים איזה פרוגרסיב טוב וככה לשלב בינהם...

עוד משהוא אחרון - בקשר ל
AIRSCAPE
שלדעתי התמסחר בעבר ועכשיו חוזר לעצמו
שני אלה שמאחורי איירסקיפ
JOHAN GIELEN + SVENSON
הוציאו טראקים ורמיקסים ענקים חב"לז בעבר ואח"כ פתאום התחילו להוציא רמיקס כל יום באיכות חרא שנשמע אותו דבר
הם ראו את הביקורות ועכשיו משקיעים כמו בעבר
תקשיבו ל
ULTRA - FREE (AIRSCAPE REMIX)
JOHAN GIELEN + SVENSON - TWISTED (THE NEW TRANCE ENERGY THEME)
ועוד איזה רמיקס חדש אני לא זוכר את השם...
קיצר נקווה שאלה שהתמסחרו ילכו בעקבותיהם
:)

סורי על הפוסט הארוך - חברה אני יודע איזה מעצבן זה לקרוא הרבה מהמסך...
;)
dj alonzo
quote:
Originally posted by luckystrike
בקשר למה שאמרת עם שהטראנס מיינסטרים - תן הסבר אני לא בטוח שהבנתי


הסבר:
כשאמרתי שאני לא אוהב את זה שהטראנס הוא מיינסטרים בארץ אז התכוונתי שאני לא אוהב את העובדה שכל ילד שהמוזיקה לא עושה לו כלום או שאפילו לא אוהב את המוזיקה הולך למסיבה כי אמרו לו "בוא, יהיה מגניב.. כולם יהיו שם, יהיה סבבה".. וכבר ראיתי את זה קורה מלללא פעמים.. ומבחינתי זה עצוב.
אמרתי שהייתי רוצה שהטראנס יחזור להיות פחות או יותר אנדרגראונד בארץ, כי אז יגיעו למסיבות רק אנשים שבאמת אכפת להם מהמוזיקה ושרוצים ללמוד ולהתפתח, שבאים בגלל האהבה למוזיקה, כי המוזיקה עושה להם משהו מבפנים.... ברגע שזה יקרה אז נוכל להתחיל לבנות סצינה איכותית יותר, עם "תשתית" כמו שצריך.

מקווה שהבנת..

בכל מקרה, לקרוא את ההודעה שלך לא היה כזה מעצבן כי רשמת שם הרבה דברים נכונים ושאני מסכים איתם, וזה תרם לדיון פה בפורום.
אני חייב להגיד שהיום היה אחד הימים שהכי נהניתי להיות בפורום, שסוף סוף ניהלנו דיון מתורבת כמו בני אדם על נושא שחשוב לכולנו, זו המהות של כל הפורום הזה לפי דעתי.. צריך להמשיך בדרך הזאת!
DJ-Energy
לפי דעתי אלונזו צודק לאללה
יש מאלה מטומטים בשכל שסתם באים למסיבות והורסים הכל

כמו כל הערסים האלו שלא מבינים בכלל מהחיים שלכם באים לכל מסיבה המטומטמים האלו יש להם מנת איי קיו של חרגול
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo


מקווה שהבנת..

בכל מקרה, לקרוא את ההודעה שלך לא היה כזה מעצבן כי רשמת שם הרבה דברים נכונים ושאני מסכים איתם, וזה תרם לדיון פה בפורום.
אני חייב להגיד שהיום היה אחד הימים שהכי נהניתי להיות בפורום, שסוף סוף ניהלנו דיון מתורבת כמו בני אדם על נושא שחשוב לכולנו, זו המהות של כל הפורום הזה לפי דעתי.. צריך להמשיך בדרך הזאת!


הבנתי מה אתה אומר עם המיינסטרים
אבל לדעתי זה הכל מתחיל במתקלטים
כי גם אני הולך למסיבות לפעמים שאין לי כוח ואני הולך בשביל האנשים
החברים גוררים אותך לפעמים שאין לך כוח - אתה מכיר את זה?
אבל אם היה דיג'יי טוב פתאום נכנסתי למצב-רוח
:)
ברגע שיתשפרו הדיג'יים ישתפר הקהל
קח לדוגמא את מצעד האהבה שהיה - המתקלטים היו מעודכנים וטובים והקהל בא
ושמע ואהב והתחיל להתענין
בדקתי את הפורום המסריח של לילה ופתאום ראיתי כאלה שאולי לא מבינים מהחיים שלהם אבל הם מתחילים לשאול על שמות של טראקים שנוגנו שם ואנשים מתחילים להכיר יותר טוב ולאהוב - ואני מבטיח לך שבגלל ארוע כזה נכנסו לקטע של טראנס אנשים
גם אלה שלא ימשיכו ויעמיקו - לפחות יכירו את הטראקים וידעו מה טוב - מה חדש וכו' פשוט צריכים לארגן יותר ארועים כאלה

עוד פתרון זה אולי להיכנס בעצמנו לפורום מתחיל כמו של לילה ולעזור שם
למרות שאני לא יעשה את זה כי אני רק מתעצבן מלקרוא את ההודעות המעצבנות שלהם ולראות כמה אנשים לא מבינים כלום...
ובלי קשר השיטה של הפורום שם מסריחה ופה הרבה יותר טוב עם אנשים יותר טובים שיש להם ידע ולרובם הרבה מאוד...
שאני חושב על זה - אל תיכנסו לפורום ההוא!!!
;)

בכל מקרה אתה צודק - אחלה דיון יש פה - מתורבת אחושרמוטה :)
הפורום הכולל
MAIN MUSIC DISCUSSION
מדרדר וטוב לדעת שעדיין אחלה פה
:)
שנמשיך ככה...
דרך אגב חג שמח לכולם ...
dj alonzo
ת'אמת הייתי קבוע שם לפני שגיליתי את הפורום הזה... לא הכרתי שום דבר אחר:p
חג שמח גם לך!
DJ-Energy
חחחחחח
אתה צוחק איתי נכון
היית בפורום של לילה?!!?

וחג שמח לכולם
שנמשיך לעשן נרגילה בשמחה ובששון
dj alonzo
כן.. אבל לפני משהו כמו שנה וחצי, ואז חבר שלי גילה לי פורום אחר וחבר אחר מהפורום ההוא גילה לי את הפורום הזה, ומאז אני פה:D
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
כן.. אבל לפני משהו כמו שנה וחצי, ואז חבר שלי גילה לי פורום אחר וחבר אחר מהפורום ההוא גילה לי את הפורום הזה, ומאז אני פה:D


אתה רוצה להגיד לי שהפורום ההוא קיים שנה וחצי ועדיין הוא כזה סירחון???
כל השיטה שלו דפוקה...
בלי קשר שאין כאלה שיעשו סדר ואנשים שם עם ידע ששואף לאפס...

ודרך אגב באיזה עוד פורום היית?
לפני
TA
dj alonzo
כן.. הוא קיים אפילו יותר כי כשאני הגעתי אז כבר היו שם חברים קבועים!

והפורום הקודם שהייתי בו זה
www.futureproducers.com
פעם הוא היה מקום מעולה, אבל עכשיו היה שם מללא בלגן וסגרו את הפורום שהיה כמו הצ'יל אאוט רום והמיוזיק דיסקשן יחד.. כל שאר הפורומים שם עוסקים יותר בציוד וטכניקות יצירה ומיקסוס.
אני מידי פעם מבקר שם, אבל לא לעיתים תכופות...
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
כן.. הוא קיים אפילו יותר כי כשאני הגעתי אז כבר היו שם חברים קבועים!



עכשיו ראיתי שאין את זה יותר...
ועוד אומרים שהם הולכים לעשות את זה...
למה הם הורידו את זה מלכתחילה?

dj alonzo
אף פעם לא היה את זה... כשאמרתי חברים קבועים התכוונתי לאנשים שכל הזמן ניכנסו לשם באופן קבוע... אבל כל אחד בכל זאת יכל לרשום באיזה שם שבא לו, זה אחד הדברים הכי מטומטמים שיש לפי דעתי!
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
אף פעם לא היה את זה... כשאמרתי חברים קבועים התכוונתי לאנשים שכל הזמן ניכנסו לשם באופן קבוע... אבל כל אחד בכל זאת יכל לרשום באיזה שם שבא לו, זה אחד הדברים הכי מטומטמים שיש לפי דעתי!


נכון אבל זה לא רק זה - כל הפורום שם מסריח...
אלק כבר שנה וחצי הוא קיים...

TA
קיים שנה ומשהוא ותראה איזה פורום בן זונה יש פה
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement