|
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זיין!!!
יא בן זונה איך הייתי רוצה ללכת!!!!!!!!!!!!
מי תיקלט?
חוץ מפרי קורסטן אני לא זוכר אף שם
:) |
ממש שזחור לי היו שם טיאסטו, אוקנפולד ודי ג'יי רנה ודי ג'יי רוז מאמסטרדם... |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחח
סבבה הבנתי עכשיו!
:):):):):) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ממש שזחור לי היו שם טיאסטו, אוקנפולד ודי ג'יי רנה ודי ג'יי רוז מאמסטרדם... |
זיין!!!!!!!!!
איך טיאסטו היה???????
ולמה לא ראית את פרי?
בקסטת וידאו שיש לי הוא אומר שהוא בא לאינרסיטי בישראל |
|
|
| Gil Shwarts |
לא זוכר אחי
זה היה מזמן
יכול להיות שהוא היה שם...
בקשר לטיאסטו... אז הוא היה מאפן, הוא ניגן כל מיני שטויות
אני זוכר שאולי 2 או 3 טראקים היו יפים מכל הסט שלו
אבל אני לא זוכר ת'שמות
אבל די ג'יי רנה אחי, אין, אם הוא בא למסיבה ליד הבית שלך, תלך!!!!!!!!!
איך הוא מפציץ אחי, סוף הדרך! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לא זוכר אחי
זה היה מזמן
יכול להיות שהוא היה שם...
בקשר לטיאסטו... אז הוא היה מאפן, הוא ניגן כל מיני שטויות
אני זוכר שאולי 2 או 3 טראקים היו יפים מכל הסט שלו
אבל אני לא זוכר ת'שמות
אבל די ג'יי רנה אחי, אין, אם הוא בא למסיבה ליד הבית שלך, תלך!!!!!!!!!
איך הוא מפציץ אחי, סוף הדרך! |
וואלה?
לא שמעתי אותו מתקלט עדיין
אבל ראיתי שלפני איזה חודשיים-שלוש הוא היה פה באיזה דיסקוטק באיזור השרון...
בעסה הייתי הולך אם הייתי יודע...
איזה סגנון הוא שם בדרך כלל?
הוא לא מאמסטרדם בכלל דרך אגב? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וואלה?
לא שמעתי אותו מתקלט עדיין
אבל ראיתי שלפני איזה חודשיים-שלוש הוא היה פה באיזה דיסקוטק באיזור השרון...
בעסה הייתי הולך אם הייתי יודע...
איזה סגנון הוא שם בדרך כלל?
הוא לא מאמסטרדם בכלל דרך אגב? |
הוא שם פרוגרסיב, מלודיק ואפליפטינג
כן הוא מאמסטרדם... |
|
|
| Dj-2TaLL |
יוווווווו
החלום שלי זה ללכת לאיננרסיטי ו\או סיסיישן
כל המסיבות של
id&t
הם איוכתיות ביותר!!!!!!!
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) |
|
|
| DJ-Energy |
אני הייתי מת ללכת ל
Mayday
Trance-Energy
או
Rosenmontags Rave
פשוט ענק שם!!!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
נכווווווון!!!!!!!!!
זה החלום שלי לגור באמסטרדם וללכת לכל המסיבות שיש!!!!! |
|
|
| ripcurl |
אני כבר מתכנן אחרי הצבא במקום טיול למדינות עולם שלישי
אני יסע לאירופה לטיול מסיבות!
יחרוש על כל המסיבות הכי לוהטות במשך 3 חודשים
mayday
innercity
sensation
trance energy (thialf)
hyper state
future dome
love parades (swiss+german+norwigian)
זו לפחות התוכנית האידיאלית
אבל אני יסתפק רק במקום אחד אפילו
:
:D :D :D :D :p :p :p :p ;) ;) ;) :) :) :) :) :D :D :D |
|
|
| ripcurl |
| למה נדפקת אח שלי? |
|
|
|
|