return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 3)
View this Thread in Original format
dj alonzo
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
תראה...
קלאב-טראנס הוא לא סתם משעמם...
כולם אותו דבר...
ואני מניאק אם לא!!!
הכול עובד לפי נוסחא...
עכשיו אמן לא מתאמץ בכלל הוא ממציא מנגינה פשוטה מדביק עליה את הנוסחא
והופ יש שיר חדש...
--------------------------------------------------------------------
נוסחאת הקלאב-טראנס:
0.00 - תופים פתיחה
0.30 - נכנס הבאס
0.55 - סגירת מעבר מהשיר הקודם
2.00 - התפרצות + התחלת סטרינגים
2.30-3.00 - מנגינה מתחילה + עלייה
ואחרי זה יש מנגינה + תופים בום בום בום בום עוד סבב של מה שכתוב למעלה
ונגמר השיר...
---------------------------------------------------------------------
קחו בחשבון שיש שירים שונים בעלי קצב שונה לכן הזמנים לא מדויקים בול אבל זה פחות או יותר הנוסחא של קלאב טראנס...
יש כמה יוצאי דופן אולי אבל זה לדעתי סיבת מיאוס הקלאב טראנס על הקהל...

החסרתי משהו?:):):):)


אתה נשמע כמו אבא שלי... "כל הקלאב טראנס אותו הדבר"..... אין שני דברים שהם אותו הדבר!!!
יש דברים דומים, ובגלל זה הם נכנסים לאותה קטגוריה.. אם כל דבר היה שונה לגמרי מדבר אחר אז היו לנו מיליון קטגוריות.... מה שעושה שני שירים קלאב טראנס זה המאפיינים של הקלאב טראנס שיש בשניהם, בדיוק כמו שמה שעושה שני שירים פרוגרסיביים זה שלשניהם יש מאפיינים פרוגרסיביים..... זה כמו שמישהו יבוא אליך ויגיד שכל הפרוגרסיב אותו דבר או שכל האפליפטינג אותו הדבר.. אין כזה דבר אותו הדבר!!!

ובקשר לטראקים מסחריים.. יש גם טראקים מסחריים שמאוד אהבתי זה שזה מסחרי זה לא אומר שזה לא טוב.. זה רק אומר שזה נעשה עם מעט או בלי רגש, שזה נעשה בשביל לעשות כסף.. בדיוק כמו פופ, יש גם שירי פופ נחמדים אבל הרוב גרועים.. ככה זה עם כל סוגי המוזיקה המסחרית, לא משנה אם זה טראנס, האוס, פופ או רוק..
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Trance man
לא אמרתי שאפליפטינג מת או משהו..אבל הצד המסחרי שלו כבר מעצבן..באמת כל היוצרים המסחריים עובדים לפי נוסחה..

כל הטרקים של
cosmic gate
נשמעים אותו דבר (חוץ מ"מלט טו דה אושן" שזה באמת טרק חמוד)

barthezz
מסחרי בטירוף!

green court
טובים..אבל הם לא מקוריים בכלל..כל הטראקים שלהם נשמעים אותו הדבר (למרות שיש יוצאים מן הכלל במקרה הזה!)

מוזיקה מסחרית זאתמוזיקה שעושים לא בגלל אהבה למוזיקה, אלא בגלל שפשוט רוצים להוציא עוד להיט..
follow up
ולהוציא 10 טרקים שנשמעים אותו דבר מסביר את זה..
יש מבין? :)


קח למשל את
push..
אתה שומע איזשהו דימיון ענקי בין
the legacy, the anthem, 'till we meet again, strange world
?

עכשיו..קח את
cosmic gate
.......



בואנה תגיד לי איזה בולשיט אתה מדבר...

לא כל השירים של קוסמיק גייט דומים בכלל!!!

אז שניה, תסביר לי משהו
אתה אומר שאם
Barthezz - on da move

זה מסחרי זה לא יפה!!!!!?!?!?!!?!??!!?!?!?!?!?!?!!?

פה אתה טועה לגמרי אחשליייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טראק יכול להיות הכי מסחרי בעולם, ועדיין להשאר פצצות!!!

ד"א - אני לא מדבר עם טראקים של
Green Court
אני מדבר על מיקסים שלהם?

שמעת אותם???....... הם יפים בטרוף
בוא אני יתן לך כמה דוגמאות:

Alex Bartlett - Amnesia (Green Court Mix)
Pulsedriver - Cambodia (Green Court Rmx)
Cosmic Gate - Exploration Of Space [Green Court Remix] <---- מיקס אדיר לטראק אדיר
Dj-2TaLL
שמע אחי מצד אחד אתה צודק...
אבל אני שם את הרגל בקטע של הנוסחא...
אני באמת חושב שרוב הקלאב טראנס הולכים לפי נוסחא...

אני לא בטוח אבל אולי אתם חושבים שאני מתכוון גם לאפליפטינג...
אולי בטעות למה אני דיי חדש עם המושג הזה...
אני מדבר אבל על קלאב טראנסים כמו:
airplay - the music is moving original m.ix
בארטז פוש וכל אלה
ולא עולים לי עוד שמות לראש...
ותקנו אותי אם אני טועה בקשר לג'אנר...
אבל על מה שאני מדבר לפחות נוסחתי לפחות רובו...
יאללה אני זז אז נמשיך לריב בערב... :):):)
היה לי ממש אחלה לדיין על נושא נורמלי
:)):):):):):)
ביי אחים
arik
מה שחרא זה שלא שרק יוצאים פול ראקים ורובם לא משהו
גם למי שיש אינטרנט איטי כמוני למשל נדפק בגדול
וגם לרב אתה לא מוצא את כל הטראקים שאתה מחפש
Dj-2TaLL
גם
H22124 - enjoy this trip
או משהו כזה
הם חזקים!!!!
לא כל מה שמסחרי מגעיל
:)
dj alonzo
Barthezz - on the move
זה טראק מסחרי מאוד, אבל בכל זאת אהבתי אותו... כנ"ל גם לגבי הרבה טראקים אחרים.
אבל עדיין אני מעדיף את רוב המוזיקה המושקעת והמלאה רגש מאשר רוב המוזיקה המסחרית.... יש גם המווון טראקים מושקעים שנעשו עם הרבה רגש והם בכל זאת לא טובים, אבל את הטראקים האלה אני מעריך יותר מאשר את הטראקים הממוסחרים, כי אלה נעשו עם רגש, מתוך אהבה למוזיקה, מתוך רצון להרקיד או סתם לעשות נעים למישהו ולא מתוך רדיפת בצע... בגלל זה גם אין לי הערכה לדי ג'יים שנכנסים לסצינה בשביל לעשות כסף, שלא אכפת להם מהקהל שכל מה שאכפת להם זה שישלמו להם בסוף ההופעה... די ג'יי כזה יכול להיות עם הכי הרבה כישרון ויכולת בעולם והוא עדיין יקבל ממני פחות כבוד מאשר די ג'יי עם חצי מהכשרון והיכולת שלו שנכנס לסצינה מתוך אהבה למוזיקה.
Trance man
יפה אמרת
dj alonzo!
:)
dj alonzo
quote:
Originally posted by Trance man
יפה אמרת
dj alonzo!
:)


:) !תודה :)
DJ-Energy
i second that
:)
DJ-Kreing^^
נראה לי אתם מחמיצים פה את העיקרון!!
אתם לא מבינים שלרוב האנשים בישראל לא איכפת עם הטראק מיסחרי או מושקע, ואפילו מי הפיק אותו.
כל מה שהם רוצים זה שהטראק יהיה יפה, ויהיה אפשר לשמוע ולרקוד בסבבה.
רק לנו האנשים שבאמת מבינים קצת בטראנס באמת איכפת מזה.

כחו למשל את הטראק החדש של בארטז
Barthezz - infected
הוא מיסחרי בטרוף אפילו יותר מ
on the move

אבל כל ילד שאני משמיע לו את השיר הוא ישר אומר לי שזה שיר פצצה

dj alonzo
כמו שכל ילד פעם ברגע שהשמעת לו את
mister club trance
ישר אמר שזה טראק חייתי ויפה לאללה.. למרות שזה טראק שבשניה הראשונה שלו את מרגיש את הקצב הכ"כ חרוש והאלמנטים הכ"כ מסחריים.. אתה ממש מרגיש את זה שהוא נעשה בשביל כסף.
הקהל הישראלי אוהב ציפצופים, תרועות.. בומים, לא אכפת לו אם הטראק הזה הוא מושקע, אם הוא חדשני או אם הוא יפה.. אכפת לו אם הוא מסוגל לרקוד לזה או לא וזה מה שאני שונא בסצינה הישראלית.. את החוסר ידע וחוסר רצון ללמוד ולהתפתח, אם זה ימשיך ככה אז כל הסצינה ,הגם ככה קטנה שלנו, פשוט תתפרק.. תיעלם מפני האדמה.
אני די שונא את עצם העובדה שטראנס הוא מיינסטרים בארץ, כי אז כל ערס וילד קטן שאין לו שום חיבור למוזיקה הזאת נכנס לסצינה, בארץ סצינת הטראנס היא לא הרבה יותר טובה מסצינת הפופ.
הייתי רוצה שהטראנס בארץ יהיה סגנון אנדרגראונד, שרק מי שבאמת אוהב אותו ומבין אותו יבוא למסיבות שלו.. ולא כל אחד ששמע שהולכת להיות מסיבה ויהיה מגניב כי כולם יהיו שם.. ברגע שזה יקרה אז נוכל לבנות סצינה כמו שצריך.
Gil Shwarts
זה אולי נכון כל מה שנאמר כאן על רוב הארץ אבל אם תגיעו לאילת או ים המלח
אתם תבינו שרק הצפון ככה...
אילת וים המלח הם המקומות הכי מעודכנים שיש מבחינת מוזיקה אלקטרונית.
דבר נוסף הוא שהארץ מחולקת לאיזורים, וכך גם המוזיקה בישראל
לדוגמא
צפון הארץ עד ירושלים, אוהבים יותר דיפ האוס וטראנס מלודי
ירושלים ודרומה אוהבים יותר פסיכודאלי וכמה שיותר חריטות לפנים ולמוח
אילת וים המלח... אלה האיזורים של "חו"ל"...וזה דיי ברור.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement