return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 12)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
המממממ..... גם לי יש דוגמא...

אני הולך למסיבה.. אני רואה דיי גיי מעפן עם איזה שני דיסקמנים...

סתם הולך מדבר איתו הוא היה אחלה גבר אבל המיקסים שלו על הפנים
סתם מדברים וזה אמרתי לו שיביא לי איזה דיסק אחד או שניים... ולא חשוב שהוא הביא לי בסוף איזה 4 דיסקים, העיקרון שאני שואל אותו.. המממ תגיד מה אתה אוהב טראנס הארד טראנס, פרוגרסיב.. ותנחשו מה הוא אומר לי

האוס

הוא לא יגיד
Vocal Trance
הוא חייב להגיד לי האוס כדי שזה יעלה לי את העצביים!!!!!!

זה פשוט מעצבן אותי שאנשים אומרים את זה

:whip: :whip: :whip: :whip:
luckystrike
אתמול אחד עושה לי
שהוא לא אוהב את אינפקטד מאשרוום כי זה רק
טראקים
?!?!?!?!
WTF ????
התפלצתי הוא חושב של
PSY TRANCE
קוראים
טראקים

:whip:
MoSH_MaN
אוקי מספיק עם הדוגמאות...
בוא נחזור לנושא של הטופיק הנה דעה קצת שונה למה המצב בארץ אחר מהמצב בחו"ל:

אוקי ההדבל שכאן אם תשים את מה ששומעים בחול זה לא יצליח כי בעצם באירופה לוקחים סמים ודופקים לעצם את הראש שכאן לא לוקחים וכל ה
COSMIC GATE ושאר השירים החזקים דופקים לך את הראאאאאאאאששששששש!
ככה שלא משנה מה לא תצליח עם
close cover
כמו שתצליח באירופה

כי פשוט בארץ אוהבים שירים שדופקים את המוח ואני אוהב בעיקרון לשמוע חלד יותר ומלודיות מגניבות ולרקוד אסיד זה הכי סבבה

דעה קצת משונה....
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by luckystrike
אתמול אחד עושה לי
שהוא לא אוהב את אינפקטד מאשרוום כי זה רק
טראקים
?!?!?!?!
WTF ????
התפלצתי הוא חושב של
PSY TRANCE
קוראים
טראקים

:whip:


חחחחחחחחחחחחח
נקרעתי

אחד הטיפשים.....
:D :D :D
MoSH_MaN
חה חה חה !!!!

אני פשוט לא מאמין

w0000tttt???

lammmmmmme
Dj Black
רגע, איך אפשר לבלבל בכלל?!?!?!?!.....:conf: :conf: :conf:
MoSH_MaN
לא הבנת?

יעני הוא חשב שטארק זה בעצם טארנס!

יעני השיר החדש של אינפקטד זה סגנון טראק...

חה חה חה הוא גמור
Dj Black
פחחחחחח זה הומו
Ariels
אז בבייסיק
אני לדוגמא לא מבדיל בין סוגי סגנונות כמו טראנס וטראנס פרוגרסיב
אז שמישהו יעשה לי טוב ויסביר לי בדיוק מה השוני בין טראק כמו
urban train ל rapture
כי הם נשמעים לי אותו סגנון בדיוק איטי יפה וווקאלי
מה עם
innocenteאו glad i ate her או proximus

והבעיה היא במסיבות, מה זאת אומרת
בנאדם הולך למסיבה אז מההתחלה על ההזמנות רשום האוס
וגם כל הזמן דוחפים אמ.טי.וי מגעיל כזה בלי קשר
או תחנות רדיו, קח לדוגמא את 99
לא אומרים שמות של טראקים כי אין דיבורים זה גם יפריע לרצף
ואין שום מקום נורמלי במדינה הזאת, חוץ מפה
שעושים בכלל דיון על זה

גם חלק גדול מהדיג'יים מפגרים
הייתי יום שישי האחרון במועדון ושאלתי את הדי-ג'יי אם הוא מכיר את
iio-rapture (avb mix)
הוא לא ידע על מה מדובר אז במקרה היה לי את הדיסק באוטו והבאתי אותו לדי-ג'יי
והוא שם את זה וכולם התחרפנו אחושרמוטה והוא הכריח אותי להביא לו מספר טלפון והתחיל לשגע לי את השכל

עכשיו די-ג'יי שלא מכיר את זה וזה הבסיסי ביותר חייב להיות מפגר וסור לו בכלל לעלות על סטאנד.
Dj Alpha
dasfhagfdgfaֳֽײY5׀@ח6& 6³8ױ++gfklsd;fagGSFADGhggdgakladhgagsfE:dsfsjhsdgsajfdsafdklafhfkjahskjhdfsakjhfdkjfhdkjshfdkahfjklh
fajhfddjhfkajshfdkjfhdkjshfjskafhjksahfjkdshfjdkhjksdhfjdkshfjdkshfdkjsskjfhdkfhdkjfhdsfjkhjkdshfjks
hfjkdshfjsdkfhjkfhjkhsdfkjdhsfkjdshfjshdfskjfhskjfhsjkfhfkjdfksfhjsdkfhdjskhfjkkfhuieryewiuryewuiyre
wiuriusahydsajkdbhdcnbcxmbvxcmmnbczbczbcmmxcbblablabalbabalbaahfdgssgjdfgjfhsdgfweiroweutהףµ46TX
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Dj Alpha
quote:
Originally posted by Dj Alpha
dasfhagfdgfaֳֽײY5׀@ח6& 6³8ױ++gfklsd;fagGSFADGhggdgakladhgagsfE:dsfsjhsdgsajfdsafdklafhfkjahskjhdfsakjhfdkjfhdkjshfdkahfjklh
fajhfddjhfkajshfdkjfhdkjshfjskafhjksahfjkdshfjdkhjksdhfjdkshfjdkshfdkjsskjfhdkfhdkjfhdsfjkhjkdshfjks
hfjkdshfjsdkfhjkfhjkhsdfkjdhsfkjdshfjshdfskjfhskjfhsjkfhfkjdfksfhjsdkfhdjskhfjkkfhuieryewiuryewuiyre
wiuriusahydsajkdbhdcnbcxmbvxcmmnbczbczbcmmxcbblablabalbabalbaahfdgssgjdfgjfhsdgfweiroweutהףµ46TX
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



ידע על מה מדובר אז במקרה היה לי את הדיסק!!!!!!! :whip: :whip:

תגידו, במטרה לחנך את דורינו, ושאר השירים החזקים דופקים לך את הראאאאאאאאששששששש!
התפלצתי הוא חושב וכולם התחרפנו אחושרמוטה blabla
כי הם נשמעים לי אותו סגנון בדיוק איטי יפה וווקאלי :)

:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
אז בבייסיק
אני לדוגמא לא מבדיל בין סוגי סגנונות כמו טראנס וטראנס פרוגרסיב
אז שמישהו יעשה לי טוב ויסביר לי בדיוק מה השוני בין טראק כמו
urban train ל rapture
כי הם נשמעים לי אותו סגנון בדיוק איטי יפה וווקאלי
מה עם
innocenteאו glad i ate her או proximus



קרא את כל הפוסטים ב
THREAD
הזה ותראה שנתתי איזה אתר שמראה ומסביר על הכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement