|
(!!!המצב (המוזיקלי) העצוב של ארצנו (תקראו זה חשוב (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
המממממ..... גם לי יש דוגמא...
אני הולך למסיבה.. אני רואה דיי גיי מעפן עם איזה שני דיסקמנים...
סתם הולך מדבר איתו הוא היה אחלה גבר אבל המיקסים שלו על הפנים
סתם מדברים וזה אמרתי לו שיביא לי איזה דיסק אחד או שניים... ולא חשוב שהוא הביא לי בסוף איזה 4 דיסקים, העיקרון שאני שואל אותו.. המממ תגיד מה אתה אוהב טראנס הארד טראנס, פרוגרסיב.. ותנחשו מה הוא אומר לי
האוס
הוא לא יגיד
Vocal Trance
הוא חייב להגיד לי האוס כדי שזה יעלה לי את העצביים!!!!!!
זה פשוט מעצבן אותי שאנשים אומרים את זה
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| luckystrike |
אתמול אחד עושה לי
שהוא לא אוהב את אינפקטד מאשרוום כי זה רק
טראקים
?!?!?!?!
WTF ????
התפלצתי הוא חושב של
PSY TRANCE
קוראים
טראקים
:whip: |
|
|
| MoSH_MaN |
אוקי מספיק עם הדוגמאות...
בוא נחזור לנושא של הטופיק הנה דעה קצת שונה למה המצב בארץ אחר מהמצב בחו"ל:
אוקי ההדבל שכאן אם תשים את מה ששומעים בחול זה לא יצליח כי בעצם באירופה לוקחים סמים ודופקים לעצם את הראש שכאן לא לוקחים וכל ה
COSMIC GATE ושאר השירים החזקים דופקים לך את הראאאאאאאאששששששש!
ככה שלא משנה מה לא תצליח עם
close cover
כמו שתצליח באירופה
כי פשוט בארץ אוהבים שירים שדופקים את המוח ואני אוהב בעיקרון לשמוע חלד יותר ומלודיות מגניבות ולרקוד אסיד זה הכי סבבה
דעה קצת משונה.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתמול אחד עושה לי
שהוא לא אוהב את אינפקטד מאשרוום כי זה רק
טראקים
?!?!?!?!
WTF ????
התפלצתי הוא חושב של
PSY TRANCE
קוראים
טראקים
:whip: |
חחחחחחחחחחחחח
נקרעתי
אחד הטיפשים.....
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
חה חה חה !!!!
אני פשוט לא מאמין
w0000tttt???
lammmmmmme |
|
|
| Dj Black |
| רגע, איך אפשר לבלבל בכלל?!?!?!?!.....:conf: :conf: :conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
לא הבנת?
יעני הוא חשב שטארק זה בעצם טארנס!
יעני השיר החדש של אינפקטד זה סגנון טראק...
חה חה חה הוא גמור |
|
|
| Ariels |
אז בבייסיק
אני לדוגמא לא מבדיל בין סוגי סגנונות כמו טראנס וטראנס פרוגרסיב
אז שמישהו יעשה לי טוב ויסביר לי בדיוק מה השוני בין טראק כמו
urban train ל rapture
כי הם נשמעים לי אותו סגנון בדיוק איטי יפה וווקאלי
מה עם
innocenteאו glad i ate her או proximus
והבעיה היא במסיבות, מה זאת אומרת
בנאדם הולך למסיבה אז מההתחלה על ההזמנות רשום האוס
וגם כל הזמן דוחפים אמ.טי.וי מגעיל כזה בלי קשר
או תחנות רדיו, קח לדוגמא את 99
לא אומרים שמות של טראקים כי אין דיבורים זה גם יפריע לרצף
ואין שום מקום נורמלי במדינה הזאת, חוץ מפה
שעושים בכלל דיון על זה
גם חלק גדול מהדיג'יים מפגרים
הייתי יום שישי האחרון במועדון ושאלתי את הדי-ג'יי אם הוא מכיר את
iio-rapture (avb mix)
הוא לא ידע על מה מדובר אז במקרה היה לי את הדיסק באוטו והבאתי אותו לדי-ג'יי
והוא שם את זה וכולם התחרפנו אחושרמוטה והוא הכריח אותי להביא לו מספר טלפון והתחיל לשגע לי את השכל
עכשיו די-ג'יי שלא מכיר את זה וזה הבסיסי ביותר חייב להיות מפגר וסור לו בכלל לעלות על סטאנד. |
|
|
| Dj Alpha |
dasfhagfdgfaֳֽײY5׀@ח6& 6³8ױ++gfklsd;fagGSFADGhggdgakladhgagsfE:dsfsjhsdgsajfdsafdklafhfkjahskjhdfsakjhfdkjfhdkjshfdkahfjklh
fajhfddjhfkajshfdkjfhdkjshfjskafhjksahfjkdshfjdkhjksdhfjdkshfjdkshfdkjsskjfhdkfhdkjfhdsfjkhjkdshfjks
hfjkdshfjsdkfhjkfhjkhsdfkjdhsfkjdshfjshdfskjfhskjfhsjkfhfkjdfksfhjsdkfhdjskhfjkkfhuieryewiuryewuiyre
wiuriusahydsajkdbhdcnbcxmbvxcmmnbczbczbcmmxcbblablabalbabalbaahfdgssgjdfgjfhsdgfweiroweutהףµ46TX
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
dasfhagfdgfaֳֽײY5׀@ח6& 6³8ױ++gfklsd;fagGSFADGhggdgakladhgagsfE:dsfsjhsdgsajfdsafdklafhfkjahskjhdfsakjhfdkjfhdkjshfdkahfjklh
fajhfddjhfkajshfdkjfhdkjshfjskafhjksahfjkdshfjdkhjksdhfjdkshfjdkshfdkjsskjfhdkfhdkjfhdsfjkhjkdshfjks
hfjkdshfjsdkfhjkfhjkhsdfkjdhsfkjdshfjshdfskjfhskjfhsjkfhfkjdfksfhjsdkfhdjskhfjkkfhuieryewiuryewuiyre
wiuriusahydsajkdbhdcnbcxmbvxcmmnbczbczbcmmxcbblablabalbabalbaahfdgssgjdfgjfhsdgfweiroweutהףµ46TX
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
ידע על מה מדובר אז במקרה היה לי את הדיסק!!!!!!! :whip: :whip:
תגידו, במטרה לחנך את דורינו, ושאר השירים החזקים דופקים לך את הראאאאאאאאששששששש!
התפלצתי הוא חושב וכולם התחרפנו אחושרמוטה blabla
כי הם נשמעים לי אותו סגנון בדיוק איטי יפה וווקאלי :)
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
אז בבייסיק
אני לדוגמא לא מבדיל בין סוגי סגנונות כמו טראנס וטראנס פרוגרסיב
אז שמישהו יעשה לי טוב ויסביר לי בדיוק מה השוני בין טראק כמו
urban train ל rapture
כי הם נשמעים לי אותו סגנון בדיוק איטי יפה וווקאלי
מה עם
innocenteאו glad i ate her או proximus
|
קרא את כל הפוסטים ב
THREAD
הזה ותראה שנתתי איזה אתר שמראה ומסביר על הכל |
|
|
|
|