|
קורס טכני חייל האוויר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
לא לא לא לא לא לא לא ולא!!!!
זה בטכני בחיל האוויר
בח"א 21
המקום הכי מקולל שקיים בצבא
אנשים הולכים שם עם דמעות בעיניים אני אומר לך טוחנים שם תתחת כל שבוע יש מבחן ומסדרים עצבניים בטירוף
אל תלך!!!
אתה תצא מהטכני חמשושים אמנם אבל יש לך שבוע תורנות כל כמה זמן שזה שבוע של מטבח\רס"ר\שמירות
ואחרי זה רוב הסיכויים שידפקו אותך באיזה טייסת בדרום
בח"א 6 או כנף 25
אפילו בעובדה או בקצרין אולי לך תדע
ושם תסגור שלישים הפוכים
לצעירים שבינינו
הכוונה ל18 יום בסיס 3 יום בית
קיצור לא@$##$@
EDIT
אתה עד כדי כך תמים שאתה חושב שהצבא ישים עלייך כל כך הרבה כסף על 3 חודשים של קורס ואז פשוט ייתן לך ללכת?
אתה מוכר כרטיסים לסרט שאתה חי בו?
אם נכנסת לקורס
אתה לא יוצא משם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
:wtf:
SHAHAR <<< אתה עדיין אל סיימת צבא???
חשבתי אתה בן 24 לפחות....
מה הולך פה??? :rolleyes: |
הלוואיייי
אני לפני צבא נשמה חחחחחחחח
איך הגעת 24
מה אני נראה לך סיסי??.
(בצחוק נפיחה אל תעלבי !:))
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחח הבנאדם מחפש בנרות להכנס לנקסט... איך הוא יהיה 24?! :)
קיצר... הוא כולו ילד לפני צבא ששואל יותר מדי שאלות על הצבא ומתווכח באיי סי קיו על דברים שהוא לא מבין#?@?%^%?!?$@ :rolleyes: :mad: ;) |
יזבל עלק מתווכח על דברים שהוא לא מבין!!!
זה התיאור הכי טוב שיכלת להביא לי???..
| quote: | Originally posted by Scorchio
לא לא לא לא לא לא לא ולא!!!!
זה בטכני בחיל האוויר
בח"א 21
המקום הכי מקולל שקיים בצבא
אנשים הולכים שם עם דמעות בעיניים אני אומר לך טוחנים שם תתחת כל שבוע יש מבחן ומסדרים עצבניים בטירוף
אל תלך!!!
אתה תצא מהטכני חמשושים אמנם אבל יש לך שבוע תורנות כל כמה זמן שזה שבוע של מטבח\רס"ר\שמירות
ואחרי זה רוב הסיכויים שידפקו אותך באיזה טייסת בדרום
בח"א 6 או כנף 25
אפילו בעובדה או בקצרין אולי לך תדע
ושם תסגור שלישים הפוכים
לצעירים שבינינו
הכוונה ל18 יום בסיס 3 יום בית
קיצור לא@$##$@
EDIT
אתה עד כדי כך תמים שאתה חושב שהצבא ישים עלייך כל כך הרבה כסף על 3 חודשים של קורס ואז פשוט ייתן לך ללכת?
אתה מוכר כרטיסים לסרט שאתה חי בו?
אם נכנסת לקורס
אתה לא יוצא משם |
אמא שלהם זונההההההההההההההההההההההההה
מדינה של שרמוטותתתתת יאאאאא ראבי
זה מה שרצו להביא לי?
אין לי כח להעתיק עוד את מה שהשאר כתבו אבל תודה לכולםםםםםםםםם
ובקשר לפרופיל יש לי 72!
אני מקווה אחרי הקבן יהיה לי 45 ואני יצא כל יום
בזין שלי אני יטחן כמו מניאק
עדיף כלא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
בזין שלי אני יטחן כמו מניאק
עדיף כלא |
וזה בא מבאנדם שהיה לפני שנה מורעל על שייטת
מוזר... הנוער של היום
קיצר... אמרתי לך כבר אתמול... 64 מספיק לך בשביל להיות קרוב לבית... ולצאת כל יום...
אבל סתם מעניין אותי... מה תגיד בדיוק לקב"ן שאתה בטוח שיורידו לך על זה פרופיל...?! :rolleyes: |
|
|
| markfeldman |
שחר,
לדעתי דווקא שווה לך.
אתה רוכש מקצוע לחיים.
ועם המצב היום... זו נראית לי השקעה כדאית מכל הבחינות. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר,
לדעתי דווקא שווה לך.
אתה רוכש מקצוע לחיים.
ועם המצב היום... זו נראית לי השקעה כדאית מכל הבחינות. |
אבל תראה איזה סבל צריך לעבור בשביל זה....
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וזה בא מבאנדם שהיה לפני שנה מורעל על שייטת
מוזר... הנוער של היום
קיצר... אמרתי לך כבר אתמול... 64 מספיק לך בשביל להיות קרוב לבית... ולצאת כל יום...
אבל סתם מעניין אותי... מה תגיד בדיוק לקב"ן שאתה בטוח שיורידו לך על זה פרופיל...?! :rolleyes: |
בנאדם שהחליטו לתת לו 72 בלי סיבה.....
ואני אגיד מה שחבר שלי אמר כדי להיות בקרייה .....
אחרי הקבן אני יגיד לך איזה פרופיל קבלתי... |
|
|
| Haoman TraffiC |
פרופיל 45 נפשי
זה הפרופיל הכי זנותי בצבא,אם לא בא לך לא לעשות כלום או מקסימום ליהיות איזה ש"ג
שעושה 5 יום בבסיס 9 יום בבית או סתם עובד רס"ר שבשעה אחת כבר יושן בבית אז
הפרופיל הזה דוגם בשבילך...
חוץ מזה שמן הסתם גם תהיה קרוב לבית ועוד..ועוד..ועוד..
אהה כן הוא גם פוסל קורסים הפרופיל הזה,64 לא פוסל קורסים אז זה לא עוזר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
פרופיל 45 נפשי
זה הפרופיל הכי זנותי בצבא,אם לא בא לך לא לעשות כלום או מקסימום ליהיות איזה ש"ג
שעושה 5 יום בבסיס 9 יום בבית או סתם עובד רס"ר שבשעה אחת כבר יושן בבית אז
הפרופיל הזה דוגם בשבילך...
חוץ מזה שמן הסתם גם תהיה קרוב לבית ועוד..ועוד..ועוד..
אהה כן הוא גם פוסל קורסים הפרופיל הזה,64 לא פוסל קורסים אז זה לא עוזר. |
חחחחחחח אחי מה שאמרת רק יותר מפתה להוריד ל 45 ...
" מה אני לא אקבל קורסים!?!? "שיייטטטטט
"מה אני אהיה 9 יום בבית???? "שיטטטטט
"מה אני אהיה קרוב לבית?!?! "שיטטט
זה הכי משתלם אחיייי!!!!!!!!!!!
חיים שלך מלך !!!!
גם ככה אני מחכה ששאר החברים שלי שהורידו ל 45 יסיימו 02 ונחגוג כמו מניאקים !!
ד"א יגאל עשה 5 בבסיס 9 בבית..... או הפוך חחחח |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר,
לדעתי דווקא שווה לך.
אתה רוכש מקצוע לחיים.
ועם המצב היום... זו נראית לי השקעה כדאית מכל הבחינות. |
אז אתה טועה
בתור אחד שנמצא בחיל האוויר ומסתובב בכל הבחא"ות בארץ ובכל הטייסות
אני רואה מה החיילים שם עוברים ואחד אחד שם מצטערים על השנייה שהם נכנסו לקורסים האלה
זה 3 שנים של סבל
ואין מצבבבבב שאתה פוסל מקצוע מזה כי זה קורס שעולה לצבא ים כסף
ים
פסילה מקורס כזה זה באישור של מח"א בלבד שתבין!
צריך שאלוף יאשר לך את הפסילה...
אגב אל תחשוב ש45 זה כזה דבש
לא הרבה מקבלים 5-9
וגם עם 45 אפשר לטחון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז אתה טועה
בתור אחד שנמצא בחיל האוויר ומסתובב בכל הבחא"ות בארץ ובכל הטייסות
אני רואה מה החיילים שם עוברים ואחד אחד שם מצטערים על השנייה שהם נכנסו לקורסים האלה
זה 3 שנים של סבל
ואין מצבבבבב שאתה פוסל מקצוע מזה כי זה קורס שעולה לצבא ים כסף
ים
פסילה מקורס כזה זה באישור של מח"א בלבד שתבין!
צריך שאלוף יאשר לך את הפסילה...
אגב אל תחשוב ש45 זה כזה דבש
לא הרבה מקבלים 5-9
וגם עם 45 אפשר לטחון |
קודם כל שוב תודה על המידע....ראסמי לא הסתכלתי על זה ככה..
ובקש ל 45
סבבה 5-9 זה בקשה גדולה מדי מסכים איתך
אבל מה רע לי ביציאות יומיומיות?
האמת שאני יותר רוצה להיות טבח, ספר....
מה שיהיה יהיה
ד"א
45 רפואי
זה קל"ב או לא בהכרח?
ומה זה אומר אם מישהו עם 45 קיבל מודיעין שדה? טוב\רע ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אגב אל תחשוב ש45 זה כזה דבש
לא הרבה מקבלים 5-9
וגם עם 45 אפשר לטחון |
טוב אז תנו לי לחדד פה את הנושא ה 45 נפשי,
פרופיל 45 נפשי נותן לך להיות ביחידה עורפית - 100 קלימוטר אווירי מהבית, לא בהכרח תנאים פתוחים!, איך אני יודע??
קיבלתי מסמך בנושא הזה לפני חצי שנה בערך, אנשים מורידים לפרופיל נפשי ביגלל שהם רוצים לצאת מאיפה שהם נמצאים, ועוד משהו, גם אם קב"ן אומר שזה יומיות זו רק המלצה, ק.כ"א או איך שאומרים בבקום ק.מיון לא חייב לקבל את ההלצה ליומיות, בשביל לאשר את היומיות ואת הטיפול יש תהליך שנקרא הקלת"ש רפואי, מגישים את זה אצל משקי"ת ת"ש וזה בד"כ לוקח יחסית הרבה זמן, אם כבר קב"ן לנסות להוציא ת"ש נפשי.
בקשר לטכני! ממש ממש לא!
מקום מזוויעה!!! בתור אחד שיצא משם אחרי חודשיים
אני אומר לך שזה חרא לפנים!
רועי, בקשר ליציאות בטכני זה חמשושים בד"כ, אלה אם כן אתה נכשל במבחן אז אתה עושה מבחן חוזר ביום שישי, ואחת לחודש וחצי ככה יש שבת, שזה כמו שצח פירט פה לפני כמה פוסטים.
שחר - שמע! לך תיהיה לוחם, בתור בן אדם שחשב בדיוק כמוך
אתה לא יודע כמה אני מצטער שלא הלכתי למערך הלוחמה..
אולי אתה טוחן כמו כלב אבל השירות שלך הרבה יותר מהנה והרבה יותר מספק, יש ימים שלמים ולפעמים גם שבועות שאני פשוט חושב מה אני בדיוק עושה פה?! (פה הכוונה בבסיס), בכל אופן
תחשוב טוב לפני שאתה עושה שטויות...
ואם החלטת שאתה מוריד פרופיל תחשוב על זה טוב
כי אח"כ להעלות את הפרופיל יקח המון זמן, ויוציאו לך את המיץ ואת כל הרוח מהמיפרשים...
שיהיה לילה טוב:] |
|
|
| Shahar |
אלעד אחי תודה על המידע!
הייתי בטוח שאתה קרבי...
וזכרתי שהיה לך איזה בלאגן עם הצבא וההורים שלך התקשרו וסידרו לך נכון?
אבל אם אתה עכשיו לא קרבי אז למה לא רואים אותך כל כך?
איזה פרופיל יש לך?
תודה בכל מקרה! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
אלעד אחי תודה על המידע!
הייתי בטוח שאתה קרבי...
וזכרתי שהיה לך איזה בלאגן עם הצבא וההורים שלך התקשרו וסידרו לך נכון?
אבל אם אתה עכשיו לא קרבי אז למה לא רואים אותך כל כך?
איזה פרופיל יש לך?
תודה בכל מקרה! |
שמע, הייתי מיועד ליחידה לוחמת אבל הייתי מטומטם ואמרתי שאני לא רוצה להיות לוחם.... בקשר שההורים שלי התקשרו אז זה היה בטכני אחי...
רק אחרי שבועיים שלוש ככה אחרי שאבא שלי התקשר היה לי שיחה עם המפקד בית הספר (סא"ל) והוחלט שאני "יודח" מהקורס.. ואז ניגמר הרומן שלי בטכני.
פרופיל יש לי 97, כי אחרי שהודחתי הפעלתי קצת קשרים והיסתדרתי להגיע לבסיס קרוב לבית - בית ליד, אגב הוא לא משהו... בכל אופן המפקדה של הנח"ל אני יודע שאיפה שאילן ממש טוב שם.. ולמה לא רואים אותי??
ואללה אין לי כ"כ זמן... אני חוזר חמשושים ואפטר בד"כ יום ג' אבל יש פעמים שאני בא כל יום פעמיים בשבוע.. אבל אחרי שאני חוזר מהצבא אני פשוט גמור.... אפילו שהבסיס שלי הוא 20 דקות נסיעה באטובוס |
|
|
|
|