|
קורס טכני חייל האוויר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
פייי.....למה לא נותנים לך לצאת כל יום?
וכן לאילן יש תנאים של מניאקקקקקק! הוא כל הזמן בבית הזבל
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
פייי.....למה לא נותנים לך לצאת כל יום?
וכן לאילן יש תנאים של מניאקקקקקק! הוא כל הזמן בבית הזבל
:) |
הוא גם בחפש"ש מה שאומר שהוא משתחרר עוד כמה ימים...
ואילן הוא מהלא רבים שהתקמבנו על תפקיד שמביא לך 5-9
שמע... אתה רוצה להיות טבח?
שיהיה לבריאות...
אבל שתדע שלמרות שזה עבודה של שבוע שבוע, עדיין טבחים טוחנים בשבוע שהם נמצאים... מהבוקר עד הלילה מכינים אוכל והכל... זה די שואה...
לך תהיה בתותחנים או משהו...
או שריון אם אתה אוהב טנקים...
לפי דעתי עדיין עדיף זה מלהיות איזה ג'ובניק בקריה או אנערף איפה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא גם בחפש"ש מה שאומר שהוא משתחרר עוד כמה ימים...
ואילן הוא מהלא רבים שהתקמבנו על תפקיד שמביא לך 5-9
שמע... אתה רוצה להיות טבח?
שיהיה לבריאות...
אבל שתדע שלמרות שזה עבודה של שבוע שבוע, עדיין טבחים טוחנים בשבוע שהם נמצאים... מהבוקר עד הלילה מכינים אוכל והכל... זה די שואה...
לך תהיה בתותחנים או משהו...
או שריון אם אתה אוהב טנקים...
לפי דעתי עדיין עדיף זה מלהיות איזה ג'ובניק בקריה או אנערף איפה |
טבח בשלישות חוזר בצהרים הבית לא?
ואנלא אהיה שיריון או טנקים בחיייייייים
ואיזה תפקיד בכלל יש לאילן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
טבח בשלישות חוזר בצהרים הבית לא?
ואנלא אהיה שיריון או טנקים בחיייייייים
ואיזה תפקיד בכלל יש לאילן? |
חן נמצא בשלישות אז הוא יכול להגיד לך בדיוק...
אבל עד כמה שאני מכיר בשלישות ברמת גן יש קייטרינג בכלל...
חוץ מזה... שאם אתה טבח... יתקעו אותך באיזה בסיס בדרום סביר להניח
כל הפואנטה של טבחים שהם עושים שבוע שבוע זה שהם לא יצאו יומיות...
וגם אם אתה טבח בשלישות... מי יכין ארוחת ערב? אז למה שתחזור הביתה בצהריים |
|
|
| DjChook |
לא, בשלישות כבר אין קייטרינג.. יש אזרחים אבל יש עדיין מספיק עובדי מטבח
להיות עובד מטבח בשלישות זה פינוק.. תכלס יש עבודה, אבל זה באמת 9-5 יומיות
(חד"א נסגר לא משנה מה ב 19-20)
בכל מקרה, אבל להגיע לשם זה קומבינות חושילינננננג ואין מצב שתגיע חחח
ולהיות טבח בבסיס סגור זה באמת שואה למה זה עבודה סביב השעון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא, בשלישות כבר אין קייטרינג.. יש אזרחים אבל יש עדיין מספיק עובדי מטבח
להיות עובד מטבח בשלישות זה פינוק.. תכלס יש עבודה, אבל זה באמת 9-5 יומיות
(חד"א נסגר לא משנה מה ב 19-20)
בכל מקרה, אבל להגיע לשם זה קומבינות חושילינננננג ואין מצב שתגיע חחח
ולהיות טבח בבסיס סגור זה באמת שואה למה זה עבודה סביב השעון |
למה שואה?
וזה עבודת קודש ! |
|
|
| DjChook |
כי אתה כללל הזמן צריך לרדוף אחרי טירונים ששמים זין ואין להם כח לעבוד, ואם הם באמת לא עובדים אז אתה נדפק עם יםםםםםם עבודה !
וזה עוד מה שראיתי אצל ג'ובניקים .. אין לי מושג מה קורה בבסיסים קרביים |
|
|
| ronsh |
יש לי חבר טבח בבסיס שלי בחיל הים...
הוא לא עושה כלום...עושה 5-9 בלי שבתות...
ובימים שהוא בבסיס יש לו תורנים הוא לא עובד פיזית כי יש קבלן שמכין את האוכל
וגם את הניקיונות והסדר יש לו תורנים מהבסיס שעושים בשבילו ...
תאמינו לי שהוא בטוח לא טוחן...הוא עושה חיים נטו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי אתה כללל הזמן צריך לרדוף אחרי טירונים ששמים זין ואין להם כח לעבוד, ואם הם באמת לא עובדים אז אתה נדפק עם יםםםםםם עבודה !
וזה עוד מה שראיתי אצל ג'ובניקים .. אין לי מושג מה קורה בבסיסים קרביים |
למה לרדוף אחריהם?
אני כולה חותך תפו"א בחדר אוכל |
|
|
| DjChook |
עובדה זה מה שהיה
ועוד אנחנו הגענו לטירונות חיילים עם משמעת מקורס תכנות
ועדיין התחפשנו במטבח בלי לשים הרבה זין...
רואים עליהם שקשה להם, והם אמרו גם שזה קשה
אבל כולם כמו כל הטבחים אומרים "הכל חוץ מקרבי :) " |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אז ככה...
אלעד בקשר לרצון להיות לוחם
גם אני מזדהה איתך
אין לך מושג כמה פעמים ישבתי פה ואמרתי לעצמי רבאק מה אני עושה פה..
ואז קלטתי שאני בבית..אז זה עבר לי.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל השירות ככה:)
קיצר אני באמת באמת דוגמה לאחד שהשיג קומבינות כל השירות שלו והוא הבן אדם בעל האופי הכי לא קומבינטור שיש
אפשר להגיד שהאכילו אותי בתנאים
לא בדיוק ביקשתי
פשוט קבלתי
נתחיל בזה שכל השירות הייתי פרופיל 97
קרבי לא רציתי וגם לא יכלו לשלוח אותי כי אני בן יחיד והייתי קושר לאמא שלי תידיים לפני שהייתי נותן לה לחתום לי ללכת לקרבי:)
זה עוד לא מבטיח לי כלום
יכולתי לטחון
אבל בסוף הטירונות 02 הזנותית שלי הסתכלתי במנילה על רשימה של בערך 14 מקצועות שכמעט כולם נראו מוזרים ביותר...
בסוף הלכתי על משק שלישות מקום ראשון (חחח אני זוכר את זה) אבל מתוך איזה 1000 טירונים באותה תקופה היו הקצאות מעטות מאוד פחות מ-10 לזה ככה שלא שמעתי מזה בכלל
מקום שני בחרתי מדסניק ובגלל שלא בניתי על זה כ"כ לפני הגיוס יצא שלא הייתי בכלל בכושר ככה שאת הציון המינימלי שהייתי צריך להשיג בבר אור (מבחן כושר שכולל ריצת 2000 שכיבות שמיכה וכפיפות בטן)
לא השגתי...
נדמה לי שקבלתי 61 או 65
והמינימום הוא 70
כן רועי אותך זה בטח מצחיק אני מניח שב-4 לפנות בוקר עם ידיים מאחורי הגב וזין קשור לרגל אתה עושה תוצאה טובה יותר
הבחירה השלישית שלי הייתה צפ"ר - (צופן פענוח רדיו) היה איזה הסבר שהיה נשמע נורא מרתק לדבר הזה שהשם שלו הוא מסתורי בטירוף...
קיצר יום לפני סוף הטירונות כשהודיעו לכל אחד לאן הוא ממשיך בדרכו הצבאית הודיעו לי ולעוד חבר שרוט לאללה שלי מהטירונות שאנחנו הולכים לקורס צפ"ר בבה"ד 7 - בסיס הדרכה של חיל הקשר
בגדול מה התפקיד? להיות אפסנאי ולשלוט בתפעול מצפינים וציוד מסווג של חיל הקשר
כמה סרטים אכלתי לגבי איך התפקיד והיציאות אחרי זה גם לפני הקורס וגם במהלכו...
בבה"ד 7 עשינו חמשושים/שושים ושבת לשלוש
אשכרה טחינה!
10 שבועות קורס
ואז הגעתי לבית ליד שם נותרתי עד סוף שירותי
עד פז"ם של שנתיים עשיתי שבוע שבוע
מאחר והצפ"רים היו צריכים גם לשמור על כל הציוד (נוהל של הצבא שהציוד הזה כל כך חשוב שצריך לנהג בו כמו בנשק משמע: לישון איתו)
וכך יצא שמבחינת יציאות זה היה כמו חמ"ל
המ"פ הקודם שלי כאמור לפני שנה החליט לבטל את הקטע של האיוש 24 שעות של המקום וכך יצא שלא צריך לישון שם
לא חייב להיות שם תמיד
ולא נשארים שבת רק כדי להיות במקום ההוא..
הרעיון היה שעושים חמשושים במקום
אבל המפקד שלי דיבר עם המ"פ עלי ובגלל שהייתי צריך לעבוד והיה לי אישור עבודה וידעו כבר שאני עבד ומביא כסף לבית ועוזר
אז לי באופן חריג אמרו שישאירו את התנאים הקודמים
אבל לא היה למה להשאיר אותי שבת...
כך שזה נשאר שבוע שבוע
רק בלי שבתות
משמע
5 ימים בבסיס
9 ימים בבית
ראסמי יש את הש.ג. ששומר גם על המקום מספיק טוב
וזה הסיפור שלי
דרך אגב
אתם אומרים שעכשיו שנגמר השירות מורן יחזור לפה? |
|
|
| Shahar |
אז קיצור אתה לא מקומבן אתה סתם מניאק שאלוהים אהב
:) |
|
|
|
|