return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
קורס טכני חייל האוויר
View this Thread in Original format
Shahar
קבלתי היום זימונים למבחנים לזה
זה 3 חודש קורס
כל חודש בקורס מקבלים 1200 שקל
וזה רץ על הפזמ

מישהו יודע מה זה?
איך היציאות?
שווה להיות שם?
Hell_Copter
טוב אז ככה...
יש לי כמה חברים שהיו בזה...

אתה עושה את הקורס בטכני ושתדע לך שזה קד"צ לכל דבר
מה שאומר שזה קורס קדם צבאי
אם אתה מסיים אותו ומתחיל את התפקיד שלך אז זה נחשב לך בפז"מ... אם אתה לא מסיים אז זה לא... עכשיו אם אתה באמצע הצבא יוצא מהתפקיד אני לא סגור אם זה נחשב לך בפז"מ או לא...

היציאות בקד"צ עצמו הם אם אני זוכר טוב לא כאלה מרגשות...
פעם בשבועיים או אולי שלושה... לא סגור על זה בדיוק

עכשיו התפקידים בגדול שיש שם זה להיות טכנאי מטוסים, מטוסים קלים, מסוקים וכל מיני כאלה
אתה יכול ליפול כמו חבר אחד שלי על מטוסים כמו אף 16 וכאלה ולטחון 14 ו21 כמו מניאק....
או להיות טכנאי מסוקים כמו חבר אחר שלי ואז לצאת משהו כמו כל 14...
או טכנאי מטוסים קלים בשדה דב כמו עוד חבר שלי שעכשיו לדוגמה... שהוא כבר שנתיים ו-3 חודש בצבא... ועושה בית זונות לגמרי... יש לו הרבה אפטרים כל שבוע ובקושי סוגר שבתות נראה לי...
קיצר... זה ממש תלוי איפה אתה נופל שם
Shahar
אז מה תאומר? ללכת לזה?

ובקורס לא כפת לי לטחון.. כולה 3 חודש..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אז מה תאומר? ללכת לזה?

ובקורס לא כפת לי לטחון.. כולה 3 חודש..


קודם כל 3 חודש זה לא מעט זמן...

דבר שני... תקרא שוב את הפוסט שלי... כי יש לי חברים שטוחנים עד עצם היום הזה יחסית להיותם ג'ובניקים... והם כבר ל"א עוד רגע... מה שאומר שעוד 8 חודש משתחררים
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל 3 חודש זה לא מעט זמן...

דבר שני... תקרא שוב את הפוסט שלי... כי יש לי חברים שטוחנים עד עצם היום הזה יחסית להיותם ג'ובניקים... והם כבר ל"א עוד רגע... מה שאומר שעוד 8 חודש משתחררים


שמע 3 חודש עם יציאות כל 14-21 זה זין כן אבל אולי אחרי הקורס זה משתלם
מה תאומר על זה בכלליות?
כולל יציאות, כולל מה שזה נותן לך וכל השאר?

ואיזה טירונות אני עושה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
שמע 3 חודש עם יציאות כל 14-21 זה זין כן אבל אולי אחרי הקורס זה משתלם
מה תאומר על זה בכלליות?
כולל יציאות, כולל מה שזה נותן לך וכל השאר?

ואיזה טירונות אני עושה?


טירונות 02... אתה ג'ובניק...
אל תאכל סרטים שזה נקרא להיות לוחם או משהו כזה
ומי אמר שאחרי הקורס זה משתלם? אולי אתה תחליט שאתה לא רוצה לעשות דבר כזה במשך כל השירות שלך?
ושתדע לך שרק בקורס אתה מקבל 1200 שקל לחודש... אחר כך 350 כמו מניאק
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טירונות 02... אתה ג'ובניק...
אל תאכל סרטים שזה נקרא להיות לוחם או משהו כזה
ומי אמר שאחרי הקורס זה משתלם? אולי אתה תחליט שאתה לא רוצה לעשות דבר כזה במשך כל השירות שלך?
ושתדע לך שרק בקורס אתה מקבל 1200 שקל לחודש... אחר כך 350 כמו מניאק


קטלניייייי
המשכורת זה בקטנה...חבר שלי השיג תוספת משכורת אני יכול להשיג גם

ואפשר להתחרט אחרי הקורס וזה?
כתוב שם שהיום של המבחנים זה ההזדמנות האחרונה להתחרט
Narcotic Mind
אחי תעשה לעצמך טובה ואל תלך לזה...
המערך הטכני ידוע בתור הדבר הכי מאפן בצבא

אם יש לך פרופיל גבוה עדיף להיות לוחם ואם נמוך עדיף שתיהיה ג'ובניק

אם אתה רוצה גם סיבות אז
זה גם טחינה, זה גם משעמם, גם אנשים לא משהו, גם המפקדים שלך זה נגדים בדרך כלל ולא קצינים... ואחרי הכל גם לא יוצא לך שום דבר מזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ואפשר להתחרט אחרי הקורס וזה?
כתוב שם שהיום של המבחנים זה ההזדמנות האחרונה להתחרט


אני מאמין שאפשר להתחרט אחרי הקורס
אבל אז סתם שרפת לעצמך 3 חודש על פארש... כי זה לא יהיה בפז"מ שלך...

ת'כלס אני יגיד לך... אני לא הייתי הולך לזה
taltul
:wtf:

SHAHAR <<< אתה עדיין אל סיימת צבא???

חשבתי אתה בן 24 לפחות....

מה הולך פה??? :rolleyes:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by taltul
:wtf:

SHAHAR <<< אתה עדיין אל סיימת צבא???

חשבתי אתה בן 24 לפחות....

מה הולך פה??? :rolleyes:


חחחחחחחחח הבנאדם מחפש בנרות להכנס לנקסט... איך הוא יהיה 24?! :)
קיצר... הוא כולו ילד לפני צבא ששואל יותר מדי שאלות על הצבא ומתווכח באיי סי קיו על דברים שהוא לא מבין#?@?%^%?!?$@ :rolleyes: :mad: ;)
Haoman TraffiC
בחייל האויר או שאתה נופל על שבוע שבוע או שאתה נופל על הפנים.

במערך הטכני ידוע שטוחנים חופשי,בסיסים מאוד נדירים מאפשרים
יציאות של בן-אדם,רובם מאפשרים לראות את הבית פעם בשבועיים
שלוש,ותאמין לי זה נורא.

להתחרט אחרי הקורס?באמת נראה לך שאחרי שהצבא השקיע בך
קורס הוא ייתן לך ללכת כול-כך מהר,האפשרות היחידה אחרי זה
וכמה שיותר מהר זה קב"ן אבל זה לשיקולך.

אני אישית בכלל לא ממליץ להתקרב לחייל האויר הכול שם הולך
לפי הספר,ישר,ישר,ישר המשמעת דיי קפדנית.

לעומת זאת בחייל הירוק...אלוהים הוא הגבול בשכונתיות כמובן
שתלוי איפה אתה נופל.

לסיום..אם יש לך פרופיל מתאים לקרבי לך על זה,אם לא תכלס
הייתי ממליץ לך בכלל לא להתגייס..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement